• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate komt ineens als een wervelstorm over me heen. Eerst trekt hij me naar zich toe en kust me dan liefdevol. Er staat een klein glimlachje op mijn gezicht. Dan vuurt hij ineens allerlei vragen op mij af en kan ik het amper nog bijhouden. "Alles is prima," zeg ik dan gewoon als hij klaar is met praten. "En lekker, ik heb niet zo veel gegeten de afgelopen tijd." Ik was gewoon te druk en te gestresst. Ik ben ook afgevallen, maar dat verberg ik tot nu toe met wijde kleding. Zodat Nate het niet ziet. "Voortaan ga ik weer door het leven als Leslie Day, na zeventien jaar."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Het spijt me voor je lieverd.' zeg ik zachtjes. 'Ik heb spaghetti gemaakt, maar als je iets anders wil maak ik wel wat anders.' Ik kijk haar lief aan. Ik zou alles voor haar doen, zelf als ze plots een kannibaal is en ik mijn hand moet klaarmaken zou ik het zonder te aarzelen doen voor haar, maar dat gebeurt niet. Denk ik. Ik kijk haar nog steeds lief aan en moet even grinnikend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Dat hoeft niet," zeg ik met een glimlachje, "iemand moet toch de achternaam Day houden naast Luna?" Ik weet niet eens of Luna wel in dit continent is of dat ze ergens rondzwerft. Ik heb haar al een tijd niet meer gesproken en op dit moment heb ik daar ook totaal geen behoefte aan. "Ik heb spaghetti gemaakt, maar als je iets anders wil maak ik wel wat anders," zegt hij, maar ik schud mijn hoofd. "Nee, spaghetti is prima liefje." Ik druk een kus op zijn lippen en Nate lijkt een binnenpretje te hebben. "Waar lach jij om?" vraag ik aan hem glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Rare gedachte.' glimlach ik. Ik loop naar de keuken en pak 2 borden waar ik spaghetti in schep, ik laat ondertussen een tafelkleed, glazen en bestek op tafel verschijnen. Ik loop met de borden terug naar de eetkamer -slash- living. 'Eten is klaar, liefje.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ah, had ik kunnen weten, die heb jij wel vaker," zeg ik plagend tegen hem. Hij komt dan met het eten en ik sta op. Ik zie dat er best veel op mijn bord ligt, maar het za lvast niet opvallen als ik niet alles opeet. "Eet smakelijk," zeg ik en ik begin met het eten van de spaghetti. "Het proeft net alsof het uit Italië zelf komt." Ik eet er verder van. "Ik ga maar na het eten douchen," zeg ik dan en kijk Nate aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach trots door het compliment. Ik hou ervan voor haar te koken omdat ze altijd zo lief is. 'Mag ikmee douchen of wil je alleen douchen?' glimlach ik. Ik snap het wel als ze alleen wil douchen. Ik eet wat verder van de spaghetti.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Hij vraagt of hij mee mag douchen. "Natuurlijk mag je mee douchen," zeg ik totdat ik me bedenk dat hij dan ziet hoeveel ik afgevallen ben. Even heb ik een paniekmomentje in mijn hoofd, maar dan bedenk ik me dat Nae het vast niet zal zien doordat jongens dat soort dingen nooit doorhebben en wij meisjes het vaak ook overdrijven. Dus het zal wel meevallen. "Lekker samen douchen," zeg ik glimlachend en dan zit ik vol. Ik laat een gedeelte van mijn spaghetti op mijn bord liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [is ze echt veel vermagert? x]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Yeah, redelijk wat ja >:3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Geen honger?' glimlach ik en kijk haar aan. Ze heeft een deel van haar eten niet opgegeten. Ik maak me er niet drukover aangezien het gewoon is door de emoties de laatste tijd.'Oke we gaan lekker douchen dan.' glimlach ik. Ik heb mijn bord mooi leeg gegeten. 'Ga jij je pyjama halen? Dan laat ik de douche lopen.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ik denk dat mijn ogen groter zijn dan mijn maag," zeg ik glimlachend, "en spaghetti vult best wel." Nate eet wel zijn bord leeg en spreekt dan over mijn pyjama halen. "Ja, is goed. Dan zie ik je zo onder de douche." Ik druk een kus op zijn lippen en ga de living uit op weg naar de slaapkamer. In de slaapkamer loop ik naar de kast toe en pak er een pyjama uit. Ik kleed me dan helemaal uit en ik pak een badjas. Ik sla de badjas om en loop dan met de pyjama naar de badkamer toe, naar Nate toe. "Showertime," zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Als ze haar pyjama gaat halen loop ik naar de badkamer. Ik draai de douche open en kleed me volledig uit.Ik ben tijdens haar afwezigheid naar de fitness geweest zodat ik mijn spieren en sixpack niet verlies. IK wacht tot ze komt en zie haar met een badjas de badkamer binnenlopen. 'Kom er bij, het water is lekker warm.' glimlach ik en spreid mijn armen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate staat al onder de douche en zijn lichaam lijkt er nog beter op geworden te zijn. "Iemand heeft getraind terwijl ik weg was," zeg ik grijnzend, doelend op zijn heerlijke sixpack. "Kom erbij, het water is lekker warm." Ik knik en doe de badjas af. Daarna loop ik naar hem toe terwijl ik zie hoe hij zijn armen gespreid heeft. "Ik hou van je," zeg ik en ik druk dan een kus op zijn lippen terwijl ik de warme stralen van de douche voel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    Daniël knikt en dat verwart me alleen maar meer. "Dat klopt, maar jij niet en dat heeft zo zijn eigen reden. Ik deed veel domme dingen een lange tijd terug en raakte verliefd op koi. De engelen gaven mij als straf dat je steeds zou overlijden en vervolgens steeds weer terug zou komen. Steeds ergens anders en steeds op een of andere manier vond je mij." Ik probeer de informatie te werken. "Maar wat is er dan zo erg aan de straf? Ik overlijd als ik oud ben en dan heb je me weer terug?" zeg ik en ik kijk Daniël aan. Hij wist het al die tijd al dat we samen zouden komen. Weer schiet er een herinnering in mijn gedachten. Daniël en ik bij Lissabon, Portugal. We lopen hand in hand door het park en eten een ijsje. Heel simpel, maar wel 124 jaar geleden.


    Daniël Scagotti
    'Maar wat is er dan zo erg aan de straf? Ik overlijd als ik oud ben en dan heb je me weer terug?' vraagt ze en ik schud mijn hooft, 'Je overlijd niet als je oud bent, je overlijd op jonge leeftijd en altijd op een verschrikkelijke manier' antwoord ik. Een van haar sterfgevallen flitste voor mijn ogen, ze was verdronken, in het water gevallen, tegen de tijd dat ik erin gesprongen was en haar eruit had gehaald was het te laat geweest, desondanks had ik alles geprobeerd om haar beter te maken, haar te laten ademen. Maar het gebeurde niet. Het gebeurde nooit. 'Deze keer is het anders denk ik' zeg ik dan, ik had mijn straf uitgezeten, en zij was een engel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie Whitefield
    Hij schudt zijn hoofd en ik frons. "Je overlijdt niet als je oud bent. Je overlijft op jonge leeftijd en altijd op een verschrikkelijke manier," zegt Daniël en ik verstar voor een moment. Dood? "En dat komt...doordat jij vroeger slechte dingen hebt gedaan?" vraag ik dan aan hem. "Deze keer is het anders denk ik," zegt hij en ik kijk weg van hem. "En mijn familie dan? Alle families? Hebben die telkens mijn dood moeten verwerken?" Ik kijk hem weer aan en tranen staan in mijn ogen. "En wat voor verschrikkelijke manier? Doodgestoken worden? In een brand omkomen? Gewurgd worden?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.