• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Gelijk trekt hij mijn aandacht als hij zegt "jij" "je" en ik weet niet wat. Mijn ogen vernauwen licht. "Hoe bedoel je dat precies? Waar blijft in jouw zin de "wij" of de "ik"? Waar ga jij dan heen?" Ik kijk hem aan en zet een stap in zijn richting. "Het is al eerder gebleken dat het voor mij onmogelijk is om niet gevonden te worden andere engelen. Ik heb geprobeerd ze te vermijden, maar dat is me al eerder niet gelukt."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Gelijk trekt hij mijn aandacht als hij zegt "jij" "je" en ik weet niet wat. Mijn ogen vernauwen licht. "Hoe bedoel je dat precies? Waar blijft in jouw zin de "wij" of de "ik"? Waar ga jij dan heen?" Ik kijk hem aan en zet een stap in zijn richting. "Het is al eerder gebleken dat het voor mij onmogelijk is om niet gevonden te worden andere engelen. Ik heb geprobeerd ze te vermijden, maar dat is me al eerder niet gelukt."


    Nick
    'Hoe bedoel je dat precies? Waar blijft in jou zin de 'wij' of de 'ik'? Waar ga jij dan heen?' Vraagt ze en ze zet een stap in mijn richting. 'Ik heb hier niks te zoeken, en volgensmij word het er ook niet beter van als ik de hele tijd bij jou ben' antwoord ik. Ik overwoog terug te gaan naar mijn vader, om hem te vermoorden, en gaf geen andwoord wanneer ze weer wat zei.



    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden
    Niks te zoeken? "Waarom wilde je dan verdomme dat ik überhaupt meekwam met je?" vraag ik hem, "Oh, ik wil niet zonder jou vertrekken Hayden, ik ga niet zonder je," zeg ik hem sarcastisch na. Het maakt me gewoon boos. "Jij bent een demon en ik een engel en ik weet dat het niet samen gaat, maar als het erop aankomt, dan willen we beiden niet dat de ander pijn heeft of wat dan ook." Ik kijk hem aan, "betekent dat dan helemaal niets?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden
    Niks te zoeken? "Waarom wilde je dan verdomme dat ik überhaupt meekwam met je?" vraag ik hem, "Oh, ik wil niet zonder jou vertrekken Hayden, ik ga niet zonder je," zeg ik hem sarcastisch na. Het maakt me gewoon boos. "Jij bent een demon en ik een engel en ik weet dat het niet samen gaat, maar als het erop aankomt, dan willen we beiden niet dat de ander pijn heeft of wat dan ook." Ik kijk hem aan, "betekent dat dan helemaal niets?"


    Nick
    'Waarom wilde je dan verdomme dat ik uberhoud meekwam met je?' Vraagt ze en ze doet vervolgens na ik daarstraks zei. 'Omdat ik je niet dood wil hebben, het is mijn schuld dat je uberhoud een engel bent, zonder mij zou je niet eens van hun bestaan weten en zonder mij hadden ze je ook niet veranderd.' Ik had hier gewoon geen zin in, in ruzie maken met haar, en wilde het liefst hier gewoon weg. 'Vast wel, maar het heeft geen zin om hier te blijven als het enigste wat we doen is ruziemaken.'



    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Ik krijg een briefje en zie dat het Nate is. Je mag wel hierheen komen als je wilt. Dat stuur ik terug naar hem en ik sla dan een paar akkoorden aan. Dan begin ik met het liedje Hiding my heart van Adèle.
    This is how the story went
    I met someone by accident
    Who blew me away
    Blew me away

    It was in the darkest of my days
    When you took my sorrow when you took my pain
    Buried them away, buried them away

    I wish I could lay down beside you
    When the day is done
    Wake up to your face against the morning sun

    But like everything I’ve ever known you’ll disappear one day
    So I spend my whole life hiding my heart away

    Dropped you off at the train station
    Put a kiss on top of your head
    Watched you away, watched you away

    Then I went on home to my skyscrapers
    Neon lights and wedding papers
    That I call home, I call that home

    I wish I could lay down beside you
    When the day is done
    Wake up to your face against the morning sun

    But like everything I’ve ever known you’ll disappear oneday
    So I spend my whole life hiding my heart away
    Away yeah

    Woke up feeling heavy hearted
    I’m going back to where I’ve started
    Morning rain, morning rain

    Though I wish that you were here
    On the same road that brought me here
    It’s calling me home, it’s calling me home

    I wish I could lay down beside you
    When the day is done
    Wake up to your face against the morning sun

    But like everything I’ve ever known you’ll disappear one day
    So I spend my whole life hiding my heart away
    I can’t spend my whole life hiding my heart away.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    We maken weer eens ruzie en dat is niet eens meer verrassend. "Oke, prima. Ga maar weg. Loop maar weg. Het doet namelijk meer pijn als je me achterlaat met al deze shit. Je loopt namelijk gewoon weg," zeg ik koeltjes tegen hem. "Ik heb ook geen zin om ruzie te maken."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    We maken weer eens ruzie en dat is niet eens meer verrassend. "Oke, prima. Ga maar weg. Loop maar weg. Het doet namelijk meer pijn als je me achterlaat met al deze shit. Je loopt namelijk gewoon weg," zeg ik koeltjes tegen hem. "Ik heb ook geen zin om ruzie te maken."


    Nick
    'Oke, prima. Ga maar weg. Het doet namelijk meer pijn als je me achterlaat met al deze shit. Je loopt namelijk gewoon weg,' zegt ze, 'Ik heb je eerst niet achtergelaten om je met alles te laten zitten, ik heb je achtergelaten omdat ik dacht dat het beter was, zodat je niet bij al dit betrokken was' antwoord ik. 'Wat wil je dat ik doe dan? Want dit heeft geen zin als we constant ruzie maken'


    Don't be like the rest of them, darling

    Terug :) reageer zo :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    "Toen liet je me achter met niets, want je had me alles laten vergeten," zeg ik zacht, "maar dit keer weet ik alles wél nog en dat verdwijnt niet meer. Maar het doet er niet toe. Ga je eigen weg, dan ga ik gewoon terug naar de engelen. Er is toch niets beters te doen. Je vader doet erg redelijk zolang je hem niet tegenwerkt."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nathan
    'Een tafel alleen of aanschuiven?' Vraagt ze, 'alleen denk ik, tenzij je iemand ziet waar je graag bij wilt zitten?' Vraag ik haar en kijk haar aan, opzich zag ik niemand die ik echt goed kende.


    Mayra Parker
    'Alleen is goed.' glimlach ik. Ik trek hem zachtjes mee naar een tafel.
    Ik ga zitten en zet mijn plateau op de tafel.

    Nate Sadler
    Ik krijg een papiertje met een boodschap van Leslie en glimlach.
    Ik verschijnsel me naar hem toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sorry Nate.....je bent niet homo....Leslie is een meisje.

    Les
    Ik hoor hoe Nate verschijnt, maar ik blijf doorzingen, want dit is gewoon een liedje dat ik moet afmaken. Als het liedje gedaan is, kijk ik Nate aan. "Aangezien het jou niet een goed idee lijkt en ik zowaar een keertje naar je luister." Er staat een trieste glimlach op mijn gezicht, "dus ik probeer het op deze manier."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LOL OMG DAT ZO ZO'N TWISTING ZIJN xd als Leslie na een tijdje Jake terug vind word Nate homo met Jona en leeft gelukkig verder xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nee.......dan heeft Leslie voor niets Jake opgegeven :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Ooit geprobeert zelf muziek te schrijven?' glimlach ik lichtjes. 'Daar kan je je gevoelens nog meer uiten.'
    Ik kijk haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Eh nee, ik heb dat nog niet eerder geprobeerd, maar dat lijkt me ook best lastig," zeg ik en ik kijk naar hem. "Sorry dat ik er...zo op reageer." Ik zucht zachtjes. "Ik had gehoopt dat het anders was geweest, maar de dingen zijn nu eenmaal zo."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.