• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    Ik kus hem teder terug en bijt terug op mijn lip. Hij laat me me voelen zoals Devon me nooit heeft kunnen laten voelen. Geliefd. Ik druk nog een klein kusje op zijn lippen. 'I kissed an angel and I liked it.' zeg ik zachtjes lachend.


    Nathan
    Ze kust me terug en de glimlach op mijn gezicht werd -voor zover dat mogelijk was- nog groter. Ik kan horen wat ze denkt, over dat ik haar laat voelen zoals devon dat nooit heeft kunnen doen en zorg er dan voor dat ik haar gedachtes weer buitensluit. Ze drukt een klein kusje op mijn lippen en laat me vervolgens lachen, 'I kissed an angel and I liked it' 'im glad you liked it' zeg ik en druk nog een keer een kort kusje op haar lippen, gewoon omdat het kan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik glimlach lief. 'Zullen we terug naar school gaan of wil je hier blijven?' vraag ik hem dan zachtjes.
    Ik moet nog langsgaan bij mam.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Ik reageer misschien later op de avond


    Lekker slapen <3
    (Ben te lui om mn telefoon te pakken)


    Don't be like the rest of them, darling

    Slaapwel :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    Ik glimlach lief. 'Zullen we terug naar school gaan of wil je hier blijven?' vraag ik hem dan zachtjes.
    Ik moet nog langsgaan bij mam.


    Nathan
    'Zullen we terug naar school gaan of wil je hier blijven?' Vraagt ze me zachtjes, 'we kunnen wel terug gaan naar school' antwoord ik met een glimlach, we konden altijd hier weer heen gaan. Ik laat ons op mijn bed in onze kamer verschijnen.



    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik druk nog een kusje op zijn lippen en glimlach. Gelukkig dat ik het nu kan doen. 'Zullen we gaan ontbijten?' vraag ik. Die appel vult toch niet zo goed blijkbaar want ik heb nu meer honger.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    Ik druk nog een kusje op zijn lippen en glimlach. Gelukkig dat ik het nu kan doen. 'Zullen we gaan ontbijten?' vraag ik. Die appel vult toch niet zo goed blijkbaar want ik heb nu meer honger.


    [Nathan/b]
    Wanneer ze nog een korte kus op mijn lippen drukt glimlach ik ook, 'zullen we gaan ontbijten?' Vraagt ze en ik knik, 'is goed' antwoord ik en sta op en trek haar ook mee overeind.




    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik wiebel nog wat op mijn benen maar het gaat nu wel alweer. Ik voel even aan mijn zak of mijn ketting er nog inzit en loop dan met hem mee naar de kantine. Ik pak zo'n plateau en zet er een glas fruitsap en zo op.

    [Waar is Skaniel? :p]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    OMG Jaimy jebt zo'n coole naamgenoot :( enkel is het bij haar -ie i.p.v -y......


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    Ik wiebel nog wat op mijn benen maar het gaat nu wel alweer. Ik voel even aan mijn zak of mijn ketting er nog inzit en loop dan met hem mee naar de kantine. Ik pak zo'n plateau en zet er een glas fruitsap en zo op.

    [Waar is Skaniel? :p]


    Thuis xd
    Maar als je ze nodig hebt mag je wel doen dat daniel ergens in de kantine zit, omdat hij wat moest doen op school ofzo

    Nathan
    Ik volg haar naar de kantine en pak twee broodjes en een blikje cola, zoveel honger had ik opzich niet. Ik kijk rond en wacht tot May klaar is voordat ik ergens heen loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Was gewoon niewsgierig omda ze anders alleen moesten zitten :)
    Mayra
    Ik pak vanalles wat ookal weet ik dat ik het niet allemaal oo ga ktijgen maar oke. 'Een tafel alleen of aanschuiven?' vraag ik Nathan dan en kijk even rond voor ik naar hrm kijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Was gewoon niewsgierig omda ze anders alleen moesten zitten :)
    Mayra
    Ik pak vanalles wat ookal weet ik dat ik het niet allemaal oo ga ktijgen maar oke. 'Een tafel alleen of aanschuiven?' vraag ik Nathan dan en kijk even rond voor ik naar hrm kijk.


    Nathan
    'Een tafel alleen of aanschuiven?' Vraagt ze, 'alleen denk ik, tenzij je iemand ziet waar je graag bij wilt zitten?' Vraag ik haar en kijk haar aan, opzich zag ik niemand die ik echt goed kende.



    Don't be like the rest of them, darling

    Moet me klaarmaken voor straks byeeee x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Nick doet moeilijk erover om naar de schooldokter te gaan. "Oke, alleen dat laatste is misschien een klein puntje," mompel ik, "dus je wilt gewoon naar de kamer gaan en wachten totdat je vader ineens langskomt en wij weer weg moeten?" Ik sta stil en kijk Nick aan. Dan kijk ik even naar onze handen en laat zijn hand los.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Nick doet moeilijk erover om naar de schooldokter te gaan. "Oke, alleen dat laatste is misschien een klein puntje," mompel ik, "dus je wilt gewoon naar de kamer gaan en wachten totdat je vader ineens langskomt en wij weer weg moeten?" Ik sta stil en kijk Nick aan. Dan kijk ik even naar onze handen en laat zijn hand los.


    Nick
    'Oke, alleen dat laaste is misschien een klein puntje,' mompelt ze. 'Dus je wilt gewoon naar de kamer gaan en wachten totdat je vader ineens langskomt en wij weg moeten?' Vraagt ze en kijkt me aan om vervolgens mijn hand los te laten. Ik had niet eens doorgehad dat ze die nog vast had, ik vond het ook niet erg denk ik. 'Nee, jij blijft hier en blijft uit de buurt van de andere engelen. Zorg ervoor dat je blijft leven.' Antwoord ik met een nadruk op jij.


    Don't be like the rest of them, darling