• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    Hij schudt zijn hoofd en ik frons. "Je overlijdt niet als je oud bent. Je overlijft op jonge leeftijd en altijd op een verschrikkelijke manier," zegt Daniël en ik verstar voor een moment. Dood? "En dat komt...doordat jij vroeger slechte dingen hebt gedaan?" vraag ik dan aan hem. "Deze keer is het anders denk ik," zegt hij en ik kijk weg van hem. "En mijn familie dan? Alle families? Hebben die telkens mijn dood moeten verwerken?" Ik kijk hem weer aan en tranen staan in mijn ogen. "En wat voor verschrikkelijke manier? Doodgestoken worden? In een brand omkomen? Gewurgd worden?"


    Daniël
    'En dat komt... doordat jij vroeger slechte dingen hebt gedaan?' vraagt ze en ik knik, niet echt in staat om iets te zeggen, 'En mijn familie dan? Alle families? Hebben die telkens mijn dood moeten verwerken?' vraagt ze en ik knik weer, al denk ik dat niet alle families het er even moeilijk mee hadden, of er heel erg mee zaten, een stompdronken vader waarbij ze midden in de nacht wegliep -wat weer leidde tot onze ontmoeting- wanneer ik haar aankijk zie ik de tranen in haar ogen staan, mijn ogen stonden vol verdriet, medeleven, misschien een beetje wanhoop. 'En wat voor verschrikkelijke manier? doodgestoken worden? In een brand omkomen? Gewurgd worden?' vraagt ze 'Verdrinken' voeg ik er aan toe, 'de vreselijkste dingen die je je kunt bedenken, maar ook wel eens ziektes, waarbij je dagenlang in bed hebt gelegen en vervolgens..' mijn zin kon ik niet af maken, maar ik twijfelde er niet aan dat ze wist wat ik wilde zeggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Crave schreef:
    Leslie Day
    Nate staat al onder de douche en zijn lichaam lijkt er nog beter op geworden te zijn. "Iemand heeft getraind terwijl ik weg was," zeg ik grijnzend, doelend op zijn heerlijke sixpack. "Kom erbij, het water is lekker warm." Ik knik en doe de badjas af. Daarna loop ik naar hem toe terwijl ik zie hoe hij zijn armen gespreid heeft. "Ik hou van je," zeg ik en ik druk dan een kus op zijn lippen terwijl ik de warme stralen van de douche voel.


    Nate Sadler
    'Wat moest ik anders doen om me bezig te houden.' glimlach ik en kijk haar aan. 'En trouwens die sixpack blijft er niet door niets te doen.' Ik bekijk haar even en merk op dat ze vermagert is. Ik wijt het terug aan de stress en emoties. Ze zal wel terug op normaal gewicht komen. 'Ik ook van jou.' zeg ik glimlachend als ze zegt dat ze van me houd. Ik kus haar terug en leg mijn armen om haar middel. 'Ik heb je gemist.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "En die sixpack is ook een zeer gewenst uitzicht," zeg ik glimlachend als ik mijn vingers over zijn buik heen laat gaan. "Ik zal binnenkort ook maar sporten om gewoon fit te blijven en niet dik te woeden." Hij zegt dat hij ook van mij houdt en het laat me beter voelen. Ik leun tegen hem aan en blijf hem door kussen. Ook als hij praat. "Ik jou ook," zucht ik tegen zijn lippen, "ik heb je nodig." Mijn armen zijn om zijn nek geslagen en ik kijk op naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie Whitefield
    Daniël knikt weer en ik kijk weg van hem. Door zijn schuld onderga ik altijd verschrikkelijke manieren met doodgaan. Weer komt er een herinnering terug, maar ik kan eerst niet goed plaatsen waar ik ben. Dan voel ik een verstikkend gevoel en heb ik door dat ik aan het verdrinken ben. "Verdrinken," zegt Daniël dan, "die heb ik net meegemaakt in mijn herinnering," voeg ik er aan toe. "De vreselijkste dingen die je kunt bedenken, maar ook wel eens ziektes. Waarbij je dagenlang in bed hebt gelegen en vervolgens..." Hij is te laf om zijn zin af te maken. Ik sta op van de bank. "I-ik moet weg," zeg ik dan. Ik draai me naar hem om en kijk hem aan. "Anders verdrink ik straks weer of word ik neergestoken..." Ik vergeet even het feit dat ik een engel ben en dus niet op die manieren dood kan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    "En die sixpack is ook een zeer gewenst uitzicht," zeg ik glimlachend als ik mijn vingers over zijn buik heen laat gaan. "Ik zal binnenkort ook maar sporten om gewoon fit te blijven en niet dik te woeden." Hij zegt dat hij ook van mij houdt en het laat me beter voelen. Ik leun tegen hem aan en blijf hem door kussen. Ook als hij praat. "Ik jou ook," zucht ik tegen zijn lippen, "ik heb je nodig." Mijn armen zijn om zijn nek geslagen en ik kijk op naar hem.


    Nate Sadler
    'Ik ben altijd bij je.' zeg ik zachtjes en kijk haar aan. 'Alsik er niet fysiek ben dan ben ik hier.' En leg mijn hant op haar hart. Ik kijk haar aan en druk mijn lippen op de hare. 'Wil je iets doen straks of gewoon luieren?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lizl, hant? Serieus? :P

    Leslie Day
    "Dat weet ik," zeg ik zacht, "maar soms dan is het moeilijk om te onthouden als je je heel alleen voelt." Ik pak zijn hand en verstrengel onze vingers. Ik bijt een keer zachtjes op zijn onderlip. "Het lijkt me leuker als we iets gaan doen. Aangezien ik je veel te lang heb moeten missen." Er staat een glimlach op mijn gezicht en ik pak wat zeep zodat ik Nate kan inzepen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    OH god... ik ben nog niet wakker xd

    Nate Sadler
    'Hier thuis of wil je naar het strand of zo?' glimlach ik. Ik geniet van haar handen die mijn lichaam inzepen en spoel dan de zeep terug af, dan begin ik met haar lichaam in te zepen. Elk plekje zorgvuldig, zorgend dat ik niets oversla.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Ik wil een avondwandeling maken op het strand en kijken naar de sterren," zeg ik zacht tegen Nate. Ik kijk naar zijn handen die over mijn lichaam gaan. Hij neemt de zorg over mijn lichaam en ik laat hem zijn gang gaan. "Denk je dat dingen...ooit weer eens rustig worden?" vraag ik aan Nate. "Zonder dat er ergens iemand dood gaat...demonenjagers op de loer liggen...mensen elkaar niet meer zien."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik kijk haar met een glimlach aan. 'Ooit ja.' Ik glimlach. 'Ooit, kunnen we als je wil, bij de heksen gaan, ouder worden, grijs zijn terwijl we naar onze kleinkinderen kijken.' glimlach ik. 'Leven als gewone mensen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes? x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate spreekt over leven als gewone mensen en ik kijk hem aan. "Moeten we daarvoor..ook weer mensen worden?" vraag ik aan hem. Het idee klinkt gewoon aanlokkelijk. Het klinkt normaal. En normaal is alles waar ik op dit moment behoefte aan heb. Ik druk een kus op zijn lippen. "Kleinkinderen, mm, van Brandon alleen?" vraag ik aan hem, doelend op de vraag of hij nog meer kinderen wil.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Als jij geen kinderen meer wil, ja van Brandon dan alleen.' glimlach ik. Ik trek haar tegen me aan en druk een kus op haar lippen. 'Jha dan worden we terug mensen, met gewone probleempjes en die af en toe zagen over het feit dat ze oud worden.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    Daniël knikt weer en ik kijk weg van hem. Door zijn schuld onderga ik altijd verschrikkelijke manieren met doodgaan. Weer komt er een herinnering terug, maar ik kan eerst niet goed plaatsen waar ik ben. Dan voel ik een verstikkend gevoel en heb ik door dat ik aan het verdrinken ben. "Verdrinken," zegt Daniël dan, "die heb ik net meegemaakt in mijn herinnering," voeg ik er aan toe. "De vreselijkste dingen die je kunt bedenken, maar ook wel eens ziektes. Waarbij je dagenlang in bed hebt gelegen en vervolgens..." Hij is te laf om zijn zin af te maken. Ik sta op van de bank. "I-ik moet weg," zeg ik dan. Ik draai me naar hem om en kijk hem aan. "Anders verdrink ik straks weer of word ik neergestoken..." Ik vergeet even het feit dat ik een engel ben en dus niet op die manieren dood kan.


    Daniël
    'Die heb ik net meegemaakt in mijn herinnering,' zegt ze wanneer ik verdrinken aan de manieren waarop ze wel eens dood gegaan is toevoeg. 'I-ik moet weg' zegt ze na opgestaan te hebben van de bank, automatisch sta ik ook op, misschien om haar tegen te houden, ik wilde gewoon niet dat ze weg ging, ik wist zeker dat ik dat niet aan kon. 'Anders verdrink ik straks weer of word ik neergestoken..' zegt ze en ik schud mijn hooft en pak haar hand vast, 'er gebeurt niks met je, je bent een engel en je zou niet eens op die manier gedood kunnen worden. Ik zorg er voor dat je niks gebeurt. Er kan niks gebeuren' wie zou haar vermoorden? Ik had mijn straf uitgezeten en ze ging niet dood, niet wanneer ik bij haar was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    "Dus jij wilt nog wel kinderen," zeg ik en ik kijk Nate aan. "Ik weet nog niet of ik het wil of niet...je weet hoe erg ik ben als ik vol zit met hormonen," mompel ik erachteraan. Ik verstrengel mijn vingers in zijn haar en luister naar het idee van mensen zijn. "Dan moeten we elke keer boodschappen gaan doen aangezien we dingen niet kunnen laten verschijnen," zeg ik lachend, "en hoe zit het met Brandon...misschien wil hij wel een demon blijven?"

    Sky
    Daniel pakt mijn hand vast om me tegen te houden en ik blijf staan om hem aan te kijken en te luisteren. "Er gebeurt niks met je, je bent een engel en je zou niet eens op die manier gedood kunnen worden. Er kan niks gebeuren." Ik kijk naar de grond en weet dat hij daar een punt heeft. "Wat gebeurde er de vorige keren toen ik erachter kwam dat ik je uit vorige levens kende?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Ik wil er wel nog maar als jij het niet meer ziet zitten snap ik dat, jij draagt immers 9 maanden het kind, voelt de pijn en moet het kind er uit krijgen. Sorry als ik het beledigend zeg maar ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden.' glimlach ik en kijk haar aan. 'En ja inderdaad, Brandon kan kiezen. Eerlijk gezegd wil ik dat hij Demon blijft, nog wat geniet van zijn jaren en zo weten we ook zeker dat wij eerder sterven en onze zoon niet moeten begraven.' zeg ik stilletjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'