• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    Ze laat zich met een zucht op de bank vallen om zich vervolgens te verintschuldigen. 'Maakt niet uit, zoveel was ik er niet eens bij betrokken. Je kon het heel goed zelf, met een beetje hulp' antwoord ik. 'Wil je ontbijt?'


    Mayra Parker
    'Een appel is goed.' glimlach ik en kijk hem aan. 'Nathan, waarom ben je hier nog en niet weggerent of verschijnselt?'
    Ik kijk hem vragend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Mayra Parker
    'Een appel is goed.' glimlach ik en kijk hem aan. 'Nathan, waarom ben je hier nog en niet weggerent of verschijnselt?'
    Ik kijk hem vragend aan.


    Nick's post staat gequote op de laatste pagina van het vorige topic (:

    Nathan
    'Een appel is goed' antwoord ze en ik laat de twee appels verschijnen waarvan ik daarstraks een aan haar had willen geven en geef er een van aan haar. 'Nathan, waarom ben je hier nog en niet weggerent of verschijnselt?' Vraagt ze en ik haal mijn schouders op voordat ik naast haar ga zitten. 'Ik mag je, en ik zie geen enkele reden waarim ik weg zpu willen rennen of verschijnselen. Ik ben liever bij jou' zeg ik met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Kleine blosjes verschijnen terug op mijn wangen en ik bijt snel in mijn appel voor ik iets doms kan zeggen zoals bv Ik ben ook liever bij jou. Maar het was zo lief. 'Ik mag je ook, denk ik.' zeg ik dan ook. 'Ondanks dat je mijn vijans zou moeten zijn.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    Kleine blosjes verschijnen terug op mijn wangen en ik bijt snel in mijn appel voor ik iets doms kan zeggen zoals bv Ik ben ook liever bij jou. Maar het was zo lief. 'Ik mag je ook, denk ik.' zeg ik dan ook. 'Ondanks dat je mijn vijans zou moeten zijn.'


    Nathan
    Ik zie haar wangen lichtelijk rpid worden en kan me amper in houden om erachter te komen wat ze denkt maar ik hou me in. 'Ik mag je ook, denk ik' zegt ze vervolgens, 'denk je?' Vraag ik met een lach en ik neem nog een hap van mijn appel. 'Hm, je bent nog altijd deels mens, dus deels zouden we helemaal geen vijanden hoeven te zijn' zeg ik met een grijns.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik glimlach omdat hij gelijk heeft met zijn vreemde logica. 'Oke, oke misschien heb je gelijk.' Ik geef hem een zacht duwtje en grinnik nog eens voor ik terug in mijn appel bijt. Ik sluit even mijn ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    Ik glimlach omdat hij gelijk heeft met zijn vreemde logica. 'Oke, oke misschien heb je gelijk.' Ik geef hem een zacht duwtje en grinnik nog eens voor ik terug in mijn appel bijt. Ik sluit even mijn ogen.


    Nathan
    'Oke, oke misschien heb je gelijk' zegt ze en geeft me vervolgens een zacht duwtje en grinnikt voordat ze weer een hap van haar appel neemt. 'Misschien? Ik weet wel zeker dat ik gelijk heb' zeg ik met een grijns. 'Waar denk je aan?' Vraag ik aangezien ik gewoon heel erg nieuwsgierig ben naar wat ze denkt, vooral nu ze haar ogen dicht heeft.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Mijn wangen worden terug rood en de eerste echte stotter van mijn hele leven rolt over mijn lippen. 'G-gewoon d-dingen.' Ik wil mezelf nu zo hard in mijn gezicht slaan. Waarom kan ik niet gewoon aan andere dingen denken dan zijn ogen of hoe kusbaar zijn lippen lijken of, ok je maakt jezelf gek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik reageer misschien later op de avond


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    Mijn wangen worden terug rood en de eerste echte stotter van mijn hele leven rolt over mijn lippen. 'G-gewoon d-dingen.' Ik wil mezelf nu zo hard in mijn gezicht slaan. Waarom kan ik niet gewoon aan andere dingen denken dan zijn ogen of hoe kusbaar zijn lippen lijken of, ok je maakt jezelf gek.



    Nathan
    Ik zie haar wangen alweer woord worden en wanneer ze stotterend antwoord geeft dat ze aan 'dingen' denkt word ik alleen maar nieuwschieriger. Waarvan zou ze gaan stotteren? 'Zoals?' Vraag ik en neem een hap van mijn appel. Die vraag had ik eigenlijk automatisch gesteld, en vooral uit nieuwschierigheid.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Nu durf ik hem zelf niet aankijken. 'J-jou.' Ik bijt snel in mijn appel en kijk naar mijn handen dan die ik met de appel terug in mijn schoot gelegd heb. Ja wat moet ik anders doen? Dit is zowat het genantste moment in mijn leven en het enige wat ik doe is rooder worden en stotteren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    'J-jou' antwoord ze nog steeds stotterend en ik word zelf ook een beetje rood, dacht ze aan mij om de reden die ik dacht? Ik kan het niet laten en luister deze keer wel naar haar gedachten. 'Ik vind jou ook leuk' beantwoord ik dan haar gedachten en buig me voorover om vervolgens een zachte kus op haar lippen te drukken.

    (Ze heeft de appel neergelegd richt? xd)


    Don't be like the rest of them, darling

    [ja]

    Mayra Parker
    Ik kan niet geloven wat hij zegt en denk even dat ik het me enkel inbreek tot ik zijn zachte lippen op de mijne voel. Even vergeet ik gewoon hoe ik adem moet halen en sluit mijn ogen terug. Er komt een brede glimlach op mijn gezicht te staan, heel voorzichtig ga ik met mijn vingers over zijn wang en kijk hem aan. Zachtjes bijt ik terug op mijn lip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    Ik zie de brede glimlach op haar gezicht en ik glimlach zelf ook breed, ik had me een lange tijd niet zo gevoeld. Ik voel haar vingers op mijn wang en leg mijn hand op haar hand -degene die op mijn wang ligt- en kus haar nog een keer voorzichtig en zacht. Alsof ze elk moment onder mijn lippen uiteen kon vallen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik kus hem teder terug en bijt terug op mijn lip. Hij laat me me voelen zoals Devon me nooit heeft kunnen laten voelen. Geliefd. Ik druk nog een klein kusje op zijn lippen. 'I kissed an angel and I liked it.' zeg ik zachtjes lachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ben morgen de hele namiddag en avond naar festival, en zondag naar feest rond de middag en weet ni goe lang die duurt :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'