• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Als ik een demon zou zijn, dan duurt de zwangerschap maar 4 maanden," zeg ik en ik leun tegen Nate aan, "maar als ik een mens ben dan wel 9 maanden. Het enige wat mij dwarszit...zijn de hormonen. Maar misschien dat die wel meevallen als ik zwanger ben wanneer ik een mens ben." Ik krijg een warm gevoel vanbinnen wanneer Nate Brandon onze zoon noemt. "Dat is inderdaad niet iets wat je wilt meemaken..." zeg ik afwezig. Ik zie voor me hoe ik Katherine begroef, tenminste. De kist waarvan ik dacht dat ze erin lag. Het deed heel veel pijn en het is niet iets wat je wilt meemaken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Kom op, dan geef ik je een massage, je verdient wel wat ontspanning.' glimlach ik. Ik draai de douche uit en laat 2 handdoeken verschijnen. Ik geef er haar eentje, droog me af en sla dan de handdoek om mijn middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Er staat een glimlach op mijn gezicht, want ik heb best wel zin in een massage. "Dat klinkt verleidelijk en lekker," zeg ik. Ik pak de handdoeken aan en droog mezelf daar mee af. Ik sla de handdoek om mijn bovenlichaam heen en loop dan richting de slaapkamer. Daar laat ik de handdoek vallen en ik ga op mijn buik liggen. Ik hoop dat mijn botten niet te erg te voelen zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik ga schuin over haar zitten en laat mijn hand even over haar huid glijden. Ik voel lichtjes haar ribben door haar huid heen en een bezorgde frons komt op mijn gezicht. Ik laat olie verschijnen en verwarm het goedje door mijn handen in elkaar te wrijven. Jake is de masseur van de familie, dus ik kan het niet zo goed als hij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kijk achterom naar Nate als hij bij me komt zitten. Een glimlachje staat nog steeds op mijn gezicht, maar ik zie dan de bezorgde frons op zijn gezicht. "Is er iets?" vraag ik aan hem terwijl hij de olie in zijn handen wrijft. Ik ben best toe aan een massage, dat zal me helpen met ontspannen. Hoewel de douche me ook al hielp met ontspannen. Toch zal dit effectiever zijn en zeker doordat Nate het doet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach dan en schud mijn hoofd voor ik haar zachtjes begin te masseren.
    Ik zorg dat er rustige muziek begint te spelen door een cd in de cdspeler te laten verschijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Mm vertel het me," zeg ik dan als hij enkel zijn hoofd schudt. "Ik zag de uitdrukking op je gezicht." Nate begint met masseren waardoor ik daardoor afgeleid word. Ik sluit mijn ogen en laat me wegvoeren op de muziek. Het is rustgevend waardoor ik beter kan ontspannen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Er is niets, er viel me gewoon iets in.' zeg ik zachtjes en kneed verder haar huid.
    Ik druk een kusje in haar hals en doe dan verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    I miss you guys :(


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    I'm sorry Lizl :c

    Leslie Sadler
    "A penny for your thoughts," zing ik dan zachtjes met gesloten ogen wanneer hij zegt dat hem gewoon iets in viel. Hij kan goed masseren en van het kusje geniet ik ook. Voor een lang moment vergeeet ik alles wat ik in de afgelopen weken heb gedaan. Deze nare periode moet voorbij zijn. Alles moet klaar zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Je schoonheid lijkt me elke keer terug te verrassen.' glimlach ik en masseer verder.
    Ik zorg dat alle spanning uit haar lichaam vloeit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Mm, bedankt," zeg ik dan zacht, "leugenaar." Ik weet namelijk dat dat het niet was. "Daarover zou je niet bezorgd zijn en de frons was bezorgd." Hij kan me echt niet zomaar voor de gek houden. "En als je het niet zegt, dan krijg je zo de kieteldood en geloof me, dat wil je niet!"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    Ze kijkt naar de grond wanneer ik haar vertel dat er haar niks kan gebeuren, ze was immers een engel, 'wat gebeurde er de vorige keren toen ik erachter kwam dat ik je uit vorige levens kende?' vraagt ze 'dat verschilde nogal, soms kwam je er zelf achter en was je er erg nieuwschierig naar, andere keren raakte je overstuur en sommige keren kwam ik er niet eens aan toe om het te zeggen' antwoord ik. En andere keren ging je bij me weg. Dacht ik achterna, die keren leek ze iemand anders te vinden, gelukkig te worden. Ryan, ook al weet jij dat niet, hij net als Sky lijkt steeds terug te komen.

    HII

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 12:11 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    Ok iets verzinne, ik hou niet van liegen tegen haar maar soms is het nodig zodat ze zich op haar gemak voelt.
    'Ik zit er gewoon mee in dat ik er niet voor je was die dagen dat je weg was.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    pff fucking school terug :(


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'