• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik ging de stap zetten, ik ging het echt doen, mijn menselijke kant wegnemen maar net op het moment dat hij het ging doen bij mij, schoot Leslie door mijn gedachten, Kate, Ashley, en besloot ik geen overhaaste beslissingen te nemen. Ik zit nu met Axton aan een tafel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden?


    Don't be like the rest of them, darling

    bored... ik heb 2 uur geslapen :(


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    bored... ik heb 2 uur geslapen :(


    Ga slapen dan!


    Don't be like the rest of them, darling

    haha kan ni ... :/ ooit gehoort van een oogstmijt? Heb daar beten van en die jeuken en prikken als een gek waardoor je niet eens kan slapen...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:

    Nick
    'Ik liet je met niks achter zodat je iets kon doen met je leven, dingen doen die andere mensen doen. Geen heksen, engelen of demonen omday ik vond dat al dat niks voor jou was, het ontschuldige meisje dat de demonen in een film al verschrikkelijk vond' verleden tijd, aangezien ze hetzelfde ontschuldige meisje niet meer was. 'Doe dat, ga sterug en speel het brave engeltje, ik weet in iedergeval dat ik niet blijf kijk hoe dat engeltje gedood word' ergens, heel even aan het einde van die zin, in die zin brak mijn stem. Ik draaide me om en liep vervolgens bij haar weg.


    Hayden Fitch
    Ik sla mijn ogen neer. "Dat meisje was ik ook Nick," zeg ik zacht, "maar overduidelijk niet meer. De dingen zijn veranderd in die zeventien jaar en ik ben veel in contact gekomen met zowel demonen als engelen en ook zelfs met een heks." Hij zegt dan dat ik terug moet gaan en ik kijk op naar Nick. Aan het einde van zijn zin breekt zijn stem. Het doet hem wel degelijk iets, ondanks dat hij nu wegloopt. "Oké," zeg ik met een muizenstemmetje, omdat ik eigenlijk hartstikke bang ben. "Vaarwel dan maar, als dat mijn einde zou zijn." Ik weet niet eens of Nick het hoort, want hij loopt al weg. Tranen beginnen te biggelen over mijn wangen. Wat heb ik er überhaupt nog aan om te leven? Ik ben helemaal alleen of er komen engelen die mij dwingen om demonen te doden. En dat voor eeuwig totdat ik een keer zelfmoord pleeg of vermoord wordt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Daar heb je niks over te zeggen, ik heb mijn straf uitgezeten, meer dan 100 jaar' antwoord ik kwaad, 'Er is geen reden voor haar om het te weten' voeg ik er aan toe. Hij maakte me kwaad, hij wilde er voor zorgen dat Sky erachter kwam en in mijn ogen was er geen reden toe, en wanneer die er wel was vertelde ik het haar zelf liever, 'als je het zelf niet wil moet je in ieder geval weten dat het boek in je huis ligt. Die zou ik er maar snel weghalen dan' hij was een hooggeplaatste engel, ongeveer zo hoog geplaats als ik geweest was, misschien lager. En hem kennende had hij mijn boek ergens neergelegd om mij te pesten, één laatste keer nadat ik eindelijk mijn straf uit had gezeten. 'Ik haat je' siste ik en ik flitste mezelf weg, naar huis, toen ik naar binnenliep zag ik het boek niet en had ik hoop dat hij gelogen had en liep ik vervolgens naar de woonkamer opzoek naar Sky.


    Don't be like the rest of them, darling

    nathan??


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    Mijn handen omvatten een boek en ik ben er in aan het lezen. De voorkant zag er...bekend uit, maar ik weet niet waardoor, want ik weet zeker dat ik dit boek nog nooit in mijn handen heb gehad. De eerste vier bladzijden zijn gelezen en er staat een diepe frons in mijn voorhoofd. Over wie gaat dit boek? Wanneer Daniël thuiskomt, heb ik niet eens door dat hij mijn kant opgelopen komt, aangezien ik in de woonkamer zit. Hoe komt dit boek hier? Want ik heb Daniël er nog nooit mee gezien in al die zeventien jaar niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    Mijn handen omvatten een boek en ik ben er in aan het lezen. De voorkant zag er...bekend uit, maar ik weet niet waardoor, want ik weet zeker dat ik dit boek nog nooit in mijn handen heb gehad. De eerste vier bladzijden zijn gelezen en er staat een diepe frons in mijn voorhoofd. Over wie gaat dit boek? Wanneer Daniël thuiskomt, heb ik niet eens door dat hij mijn kant opgelopen komt, aangezien ik in de woonkamer zit. Hoe komt dit boek hier? Want ik heb Daniël er nog nooit mee gezien in al die zeventien jaar niet.


    Daniël
    Wanneer ik de kamer binnen kom zie ik Sky zitten en verschijnt er een glimlach op mijn gezicht, in ieder geval tot ik het boek in haar handen zag. 'Wat ben je aan het doen?' vraag ik haar dan zo normaal mogelijk en ga naast haar op de bank zitten zodat ik en haar aandacht bij het boek weg kan halen en zodat ik kan zien hoever ze er al in was. 'waar heb je die weg?' vraag ik haar dan, doelend op het boek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie Whitefield
    Ik schrik op als ik ineens Daniël hoor. "Wat ben je aan het doen?" vraagt hij. Met grote ogen kijk ik naar hem op en bekom dan snel van de schrik. Er glijdt een glimlach op mijn gezicht en ik kijk hem aan terwijl hij naast me komt zitten. "Ik lees een boek, daarstraks gevonden," zeg ik dan en ik kijk weer terug naar het boek. Ik wil verder lezen, meer te weten komen over dit boek. "Waar heb je die weg?" vraagt hij dan en ik kijk weer zijn kant op. "Gevonden op de keukentafel," zeg ik dan, "heb jij die daar neergelegd? Want ik ken het boek niet."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    Ik schrik op als ik ineens Daniël hoor. "Wat ben je aan het doen?" vraagt hij. Met grote ogen kijk ik naar hem op en bekom dan snel van de schrik. Er glijdt een glimlach op mijn gezicht en ik kijk hem aan terwijl hij naast me komt zitten. "Ik lees een boek, daarstraks gevonden," zeg ik dan en ik kijk weer terug naar het boek. Ik wil verder lezen, meer te weten komen over dit boek. "Waar heb je die weg?" vraagt hij dan en ik kijk weer zijn kant op. "Gevonden op de keukentafel," zeg ik dan, "heb jij die daar neergelegd? Want ik ken het boek niet."



    Daniël
    Ze kijkt me met grote ogen aan wanneer ik haar vraag wat ze aan het doen is en haar gezicht veranderd vervolgens in een blij gezicht met een glimlach, 'liet ik je schrikken?' vraag ik haar nadat ze zegt dat ze een boek leest die ze daarstraks gevonden heeft. Ze kijkt na dat gezegt te hebben bijna direct weer terug naar het boek, gelukkig kijkt ze wel weer mijn kant op wanneer ik haar vraag waar ze het boek weg heeft, 'gevonden op de keukentafel, heb jij die daar neergelegd? want ik ken het boek niet' vraagt ze en ik schud mijn hooft. 'Ik niet' antwoord ik vervolgens 'mag ik eens kijken?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie Whitefield
    "Ja, je liet me inderdaad schrikken," zeg ik tegen hem, "en je hebt al zo vaak beloofd dat je me niet meer zou laten schrikken, maar op de één of andere manier laat je me toch elke keer weer schrikken." Ondanks dat neem ik de belofte niet serieus, want het is vaak gewoon grappig. Wanneer ik vraag of hij het boek heeft neergelegd op de keukentafel, schudt hij zijn hoofd. "Ik niet, mag ik eens kijken?" vraagt hij en ik kijk naar het boek handen. "Jij mag best wel eens een keer kijken, na mij," zeg ik grinnikend. "Het boek intrigeert me." Ik laat mijn vingers over de letters glijden. "Het lijkt me een mooi verhaal."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    "Ja, je liet me inderdaad schrikken," zeg ik tegen hem, "en je hebt al zo vaak beloofd dat je me niet meer zou laten schrikken, maar op de één of andere manier laat je me toch elke keer weer schrikken." Ondanks dat neem ik de belofte niet serieus, want het is vaak gewoon grappig. Wanneer ik vraag of hij het boek heeft neergelegd op de keukentafel, schudt hij zijn hoofd. "Ik niet, mag ik eens kijken?" vraagt hij en ik kijk naar het boek handen. "Jij mag best wel eens een keer kijken, na mij," zeg ik grinnikend. "Het boek intrigeert me." Ik laat mijn vingers over de letters glijden. "Het lijkt me een mooi verhaal."


    Daniel
    'Het was niet mijn bedoeling om je te laten schrikken, ik was net terug en ik had niet door dat je zo diep in het boek zat' antwoord ik een veeg voorzichtig haar haar achter haar oor om vervolgens een kus op haar wang te drukken. 'Het boek interesseert me' zegt ze na te hebben fezegt dat ik mag kijken na haar 'het is vast een inerresant verhaal' beaam ik terugdenkend aan haar vorige levens. 'Waar gaat het over?' Al weet ik het antwoord wel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie Whitefield
    Hij veegt een plukje haar achter mijn oor en drukt een kus op mijn wang. Een verlegen glimlach staat op mijn gezicht terwijl ik Daniël aankijk. Hij vraagt waar het over gaat en ik ga meer naar hem toe gedraaid zitten. "Ik zal je er een stuk uit voorlezen!" zeg ik enthousiast. Het verhaal is gewoon mooi. Zo mooi, zo mooi. Ik ga naar de eerste pagina en begin dan met voorlezen.

    Ik zag hem daar staan. Hij was bezig met het veld om te ploegen en zweetdruppels parelden over zijn voorhoofd. Het was het warmste getij ooit beleefd. Allemaal moesten we hard werken, maar dat deden we zonder morren. Hij stond daar en ik keek naar hem. Ik had de moed niet om hem aan te spreken, maar van een afstand bewonderen wanneer hij dat niet doorhad, durfde ik wel. "Skyra, doorwerken," zei Lexia. Ze porde me in mijn zij zodat mijn aandacht verbroken werd van de jongen. Ineens keek de jongen mijn kant op en we hadden oogcontact. De tijd leek stil te staan en dat was de eerste keer dat hij mij zag staan.

    Een gelukzalige glimlach staat op mijn gezicht, want het klinkt gewoon prachtig. "Daar gaat het over, liefde."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.