• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik herken me nu zo in Leslie --

    Nate Sadler
    'Het is niet erg, ik snap het best.' zeg ik zachtjes.
    Ikkijk haar aan en zucht zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    Nick
    'Ik liet je met niks achter zodat je iets kon doen met je leven, dingen doen die andere mensen doen. Geen heksen, engelen of demonen omday ik vond dat al dat niks voor jou was, het ontschuldige meisje dat de demonen in een film al verschrikkelijk vond' verleden tijd, aangezien ze hetzelfde ontschuldige meisje niet meer was. 'Doe dat, ga sterug en speel het brave engeltje, ik weet in iedergeval dat ik niet blijf kijk hoe dat engeltje gedood word' ergens, heel even aan het einde van die zin, in die zin brak mijn stem. Ik draaide me om en liep vervolgens bij haar weg.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 11:42 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Ik zet de gitaar weg en ik loop naar Nate. "Ondanks dat het niet gelopen is zoals ik wilde, heb ik er geen spijt van dat ik voor jou gekozen heb," zeg ik zachtjes. Ik ga op mijn tenen staan en druk een kus op zijn lippen. "Zolang je dat maar weet."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach. 'Dat weet ik toch gekkie, je bent alles voor me.'
    Ik sla mijn arm om haar middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Mayra Parker
    'Alleen is goed.' glimlach ik. Ik trek hem zachtjes mee naar een tafel.
    Ik ga zitten en zet mijn plateau op de tafel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    'Alleen is goed' antwoord ze en ze trekt me mee naar een tafeltje en ik ga tegenover haar zitten en zet mijn dienblad op de tafel. 'Wat wil je vandaag doen?' Vraag ik haar enneem vervolgens ee hap van een boterham.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Ah gaan we samen wat doen misschien vandaag?' zeg ik zogenaamd verbaast en grinnik.
    'Wat wil jij doen?' Ik pak een pistoletje en smeer er wat choco op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "En jij alles voor mij," zeg ik glimlachend. Zijn arm zorgt ervoor dat ik dicht bij hem blijf staan. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas aan en voor even sluit ik mijn ogen. "Er zijn nog een aantal dingen die ik moet regelen. De trouwakte moet verdwijnen...ik moet ook langs Alexi aangezien ik haar moet waarschuwen voor Jake en Axton en ik moet ook langs huis om spullen op te halen. Ook moet ik Brandon spreken, maar hij zal er wel vrede mee hebben. Dat had Mila gezegd in de voorspelling. En waarschijnlijk zijn er nog meer dingen die ik moet doen, maar nu vergeet." Voor een kort moment denk ik aan Kate. Als zij hier was geweest, had Jake nooit in die sekte beland. Sorry, Kate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach. 'Gebruik mijn appartement maar in LA.' zeg ik zachtjes en geef haar een kaartje met het adres en de sleutels. 'Doe wat je denkt te moeten doen en als alles afgerond is, kom je terug naar hier. Is dat ok? Ik zal hier op je wachten.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Moet ik de dingen alleen gaan doen? "Vindt je het niet erg om te wachten? Ik weet niet hoe lang het gaat duren namelijk," mompel ik. Ik kijk hem aan. "En LA? Waar heb jij allemaal huizen staan?" Een kleine lach staat op mijn gezicht en ik druk een kus op zijn wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Ik kan een eeuwigheid op je wachten als je dat wil.' Ik denk dat ze dit alleen wil doen, dit hoofdstuk afsluiten.
    Ik grinnik. 'Ik leef al een hele tijd Les, maar je hebt gelijk, misschien moet ik sommige maar loslaten op de huizenmarkt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Maar dat wil ik niet, want ik wil niet een eeuwigheid zonder jou." In mijn hoofd maak ik een lijstje op en denk dat ik zal beginnen met die trouwakte te laten verdwijnen. "Ik spreek je snel." Ik kus hem nog een keer zacht. Ik pak de sleutels aan en dan verdwijn ik. Dan verschijn ik in het huis. Even kijk ik verwonderd om me heen. Het is een mooi huis. "Als eerst die akte," mompel ik tegen mezelf. Ik haal een hand door mijn haar. Oké. Daar heb ik nog geen zin in. Dan maar eerst kleding ophalen thuis. Nee, niet thuis. Niet meer...ik slik een keer en laat me verschijnen in het huis. Ik snuif de geur op en kijk om me heen, hopend dat Jake hier niet is. Hoewel ik dat betwijfel of hij nog überhaupt een keer thuiskomt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:

    Nick
    'Ik liet je met niks achter zodat je iets kon doen met je leven, dingen doen die andere mensen doen. Geen heksen, engelen of demonen omday ik vond dat al dat niks voor jou was, het ontschuldige meisje dat de demonen in een film al verschrikkelijk vond' verleden tijd, aangezien ze hetzelfde ontschuldige meisje niet meer was. 'Doe dat, ga sterug en speel het brave engeltje, ik weet in iedergeval dat ik niet blijf kijk hoe dat engeltje gedood word' ergens, heel even aan het einde van die zin, in die zin brak mijn stem. Ik draaide me om en liep vervolgens bij haar weg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Het huis voelt koud en kil aan. De verwarming is niet nodig, want het is zomer, maar het huis is een tijdje niet geleefd. Het voelt onprettig aan. Ik loop gelijk door naar boven, zodat ik niet aangevallen wordt door duizenden herinneringen van dingen die me doen denken aan Jake. "Waarom is het zo verlopen?" fluister ik zachtjes. Het is gewoon onvoorstelbaar. Ik ben mijn vingertoppen naar mijn lip en ik kan zo onze eerste kus weer proeven. Het was alleen maar doordat we elkaar uitdaagden. Tranen wellen op. Verdomme. Ik wil niet weer huilen en al helemaal niet wanneer ik alleen ben. Hoewel ik ook niet wil dat anderen het zouden zien. Conclusie, niet huilen is het beste. Als ik boven ben, open ik de deur naar de slaapkamer. Ook hier hangt de kilte, eenzelfde als beneden. "Voorbij, alles..." Met vastberaden stappen loop ik naar de kledingkast. Ik laat een tas verschijnen en begin daar al mijn kleding in te stoppen. Dan laat ik een kleinere tas verschijnen voor al mijn sneakers. Ik heb dertien paar sneakers en twee paar hakken. In al die tijd houd ik nog steeds niet van hakken. Mijn kleding is ingepakt en ik breng de twee tassen naar beneden. Ik slik moeizaam en er rollen drie tranen over mijn wang. Mijn ademhaling is een beetje beverig en als ik ik de woonkamer sta, zie ik foto's van mij en Jake. Jake en Brandon. Katherine en Brandon. Mila, Kate, Veronica, allerlei familie. Ik loop naar een foto toe en pak die beet. Hard bijt ik op mijn onderlip zodat ik niet ga snikken. Het is de trouwfoto van Jake en mij. Mijn vingers voelen aan de herinnering en mijn zicht wordt troebel. Ik haal de foto met trillende vingers uit het lijstje en ik druk het tegen mijn hart aan. Ik laat dezelfde foto verschijnen bij Jake, in zijn broekzak. Ik wil gewoon dat hij de foto ook heeft, ondanks dat hij de foto waarschijnlijk verscheurd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.