• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Wat hij zegt, is echt onwijs lief. "Maar liefje. Je weet dat ik het niet erg vond," anders dan had ik nooit zoveel kunnen huilen, "ik had die tijd alleen nodig en nu kunnen we samen zijn net zolang als we willen. Misschien demonenlang, misschien mensenlang. Ik weet het niet." Om weer mens te worden...ik weet wat ik er toen voor heb moeten opgeven. Hoe het is om mens te zijn...het is raar. Ineens kun je niet meer vliegen, ergens makkelijk heen gaan, iets laten verschijnen... Het zou zo anders zijn. Maar als het samen met Nate is...dan heb ik het er misschien wel voor over.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach lichtjes en rond de massage af, ik ga naast haar liggen en trek haar in mijn armen.
    'Dit heb ik gemist.' mompel ik terwijl ik mijn gezicht in haar haren stop.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    Ze kijkt naar de grond wanneer ik haar vertel dat er haar niks kan gebeuren, ze was immers een engel, 'wat gebeurde er de vorige keren toen ik erachter kwam dat ik je uit vorige levens kende?' vraagt ze 'dat verschilde nogal, soms kwam je er zelf achter en was je er erg nieuwschierig naar, andere keren raakte je overstuur en sommige keren kwam ik er niet eens aan toe om het te zeggen' antwoord ik. En andere keren ging je bij me weg. Dacht ik achterna, die keren leek ze iemand anders te vinden, gelukkig te worden. Ryan, ook al weet jij dat niet, hij net als Sky lijkt steeds terug te komen.

    HII


    Don't be like the rest of them, darling

    Nathan?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Is this dead or are we still gona rpg?


    Don't be like the rest of them, darling

    i wanna go on :(


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    of we kunne een nieuw rpg starte met demonen en engelen? :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Misschien kunnen we dezelfde rpg doen maar gwn de mensen ergens anders laten zijn dan op school?


    Don't be like the rest of them, darling

    jha miss wel leuk wat stel je voor :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ehm.. Had niet echt een idee.. Ik zal er overna denken,
    Heeft misschien een van jullie een idee?


    Don't be like the rest of them, darling

    Kweeni, op het slagveld zelf nu... dat er echt een oorlog uitgebroken is in de wolken of zo... Dat het niet meer echt afspeelt op aarde maar meer in de hel en de hemel en die geheime liefdes en zo. Of laat maar


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    That sounds good.
    Een oorlog tussen de demonen van de oude koning en die van de nieuwe en dan de engelen erbij om waarschijnlijk de goede kant te helpen.

    Als jullie nog zin hebben om te rpg'en


    Don't be like the rest of them, darling

    Jha ze maar de laatste keren dat ik aan een rpg mee deed was ik lonely...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Yeah.. Ik mis al mijn personage's hier.. Maar het gaat zo snel dood als we er mee verder gaan, dus moeten we eerst echt iets nieuws bedenken.


    Don't be like the rest of them, darling

    jha inderdaad maar heb nu ff examens tot volgende week woensdag x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'