• Hier is mijn probleem, ik heb net een Flavorvape besteld, alleen toen ik op dat iDEAL ding kwam (waar je je bankrekening moet invoeren) viel mijn laptop uit. Dus toen ik hem weer aan deed, had ik een mailtje met order is ontvangen blabla, en hij zal worden verstuurd. Maar ik heb dus helemaal niks betaald?
    Dit is mijn order.
    Krijg ik nu gewoon een rekening opgestuurd via de post, of niet?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zou ze er even over mailen. Dit is mij ook onduidelijk.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik denk afwachten, misschien versturen ze het wel degelijk.

    SinisterDawn schreef:
    Ik denk afwachten, misschien versturen ze het wel degelijk.


    Want Factuuradres lijkt me dan waar de rekening heen gaat?


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat lijkt op de een na laatste stap? In de laatste stap moet je die ideal shit doen denk ik (die codes invullen) en dan krijg je bevestiging dat de bestelling is verstuurd. Geloof ik.
    Of heb je ook al een mail met een bestelling? Ik had dat eens met een site waar ik een harde schijf bestelde. En je kon die bestelling nergens annuleren, wat heel vreemd was omdat ik niet had betaald. Dus ik die gasten opbellen en uiteindelijk deden zij dat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat je nu moet wachten tot je pakketje thuiskomt en dan zal er vast een factuur bijzitten.


    16 - 09 - '17

    Hashirama schreef:
    Dat lijkt op de een na laatste stap? In de laatste stap moet je die ideal shit doen denk ik (die codes invullen) en dan krijg je bevestiging dat de bestelling is verstuurd. Geloof ik.
    Of heb je ook al een mail met een bestelling? Ik had dat eens met een site waar ik een harde schijf bestelde. En je kon die bestelling nergens annuleren, wat heel vreemd was omdat ik niet had betaald. Dus ik die gasten opbellen en uiteindelijk deden zij dat.


    Ik heb precies hetzelfde, ik kan hem ook niet annuleren. Ik heb ook al een mail gehad met de bestelling. Ik denk dat ik een mailtje terug ga sturen.
    Alleen ik heb het mailtje in het Engels gekregen, dan zou ik ook in het Engels terug moeten mailen lijkt me? (Er is wel een hoofdkantoor in Nederland, daar niet van)


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    (...)

    Ik heb precies hetzelfde, ik kan hem ook niet annuleren. Ik heb ook al een mail gehad met de bestelling. Ik denk dat ik een mailtje terug ga sturen.
    Alleen ik heb het mailtje in het Engels gekregen, dan zou ik ook in het Engels terug moeten mailen lijkt me? (Er is wel een hoofdkantoor in Nederland, daar niet van)

    Ik zou bellen, ik denk dat je die shit dan sneller voor mekaar hebt :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Rowling schreef:
    (...)

    Want Factuuradres lijkt me dan waar de rekening heen gaat?

    Factuuradres is waar het heengaat volgens mij, maar het lijkt volgens wat jij stuurde erop dat ze denken dat de betaling al gedaan is (weet ik niet zeker). Maar je hebt nu wel de kans dat ze dat inderdaad denken (niet elke webshop is goed beveiligd, vandaar), en je het product gratis krijgt. Als je belt/mailt zullen ze doorkrijgen dat dit niet het geval is. Je selecteerde iDeal, dus ze kunnen op geen andere manier dan dat aan jouw geld komen.

    Ik persoonlijk zou de bestelling opnieuw plaatsen, ze kunnen het geld van de vorige poging niet bij je afdwingen. Mocht je het dan twee keer krijgen, fijn, een gratis. Mocht je het een keer krijgen, maakt niet uit, dat wilde je toch.

    Neem eens een kijkje op de rekening waar je het vanaf laat schrijven (met Ideal dus). Als het goed is moet het daar op staan of je al betaald hebt of niet.

    Als je dat al gedaan hebt en er is niks van je rekening af, zou ik inderdaad eventjes mailen. (:

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 16:13 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Je krijgt gratis!


    Some people are art and do art at the same time

    Bestellen is niet hetzelfde als betalen. Normaal gezien krijg je 3 mails als je online iets koopt. Eerst heb je een bevestiging van je bestelling, daarna van je betaling en daarna als het pakketje verzonden wordt. Maar als je het niet zeker weet kan je altijd de helpdesk mailen of bellen en die zullen je wel verder helpen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Bestellen is niet hetzelfde als betalen. Normaal gezien krijg je 3 mails als je online iets koopt. Eerst heb je een bevestiging van je bestelling, daarna van je betaling en daarna als het pakketje verzonden wordt. Maar als je het niet zeker weet kan je altijd de helpdesk mailen of bellen en die zullen je wel verder helpen.


    Klopt, bij bol.com krijg je dat ook. Maar ik heb ze gemaild en het uitgelegd, dus ik wacht nog even af of ik morgen ook echt wat krijg. En dan zie ik wel verder.

    En tsja, klinkt natuurlijk wel leuk dat gratis, maar als ze er achter komen heb je een probleem haha, en dat is niet mijn bedoeling


    Alleen maar tranen van geluk