• Ik zoek al een tijdje een schrijfwedstrijd waar ik aan mee kan doen, maar ze zijn allemaal al vol. Als iemand een schrijfwedstrijd heeft of kent, zou diegene de link dan hier willen neerzetten?
    Of een link als je in de wachtlijst staat en je mag hem openen (:

    Ik wil ook graag meedoen aan een schrijfwedstrijd, maar ze zijn altijd vol :(


    I was an angel living in the garden of evil

    ik zit eraan te denken om er zelf 1 te gaan beginnen.


    <3

    ik wil ook heel graag meedoen aan een schrijfwedstrijd maar ik weet niet waar je die dingen vind enzo!!
    dus kan iemand mij helpen??


    Wat je ook zoekt, ik heb het opgegeten... xD

    Ik zou ook heel graag mee willen doen met zoiets:p


    Shoot for the moon. Even when you miss, you still get among the stars.

    Ja, ik zou ook graag mee willen doen):


    You are not alone, I am here with you. Tough you're far away, I am here to stay. You're always in my heart...

    Ik heb er één Je wint geen prijs en shit maar je verhaal woord wel in een boek opgenomen dat woordt verkocht op een markt van mijn school volgende week om geld op te halen voor een school in Mali.. als julli mee willen doen moet je mij ff een bericht in me inbox sturen en shit, zal een Quiz maken voor je verhaal met dingen waar je verhaal aan moet voldoen en dan kan je inplaats van een reachtie je verhaal achter laten!
    xxx

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 13:21 ]

    http://www.quizlet.nl/quiz/362089/schrijfwedstrijd/results.php?message=12#reacties

    Ja,
    Ze zijn altijd al vol..
    Misschien eens een keer goed opletten, of 1 van ons organiseert er zelf ééntje.

    X

    ik zoek al een uur naar een wedstrijd. hoe vínden mensen die dingen? word er chaggie van


    Xanh ---> Zeleni