• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Niall Horan

'' Jezus !! Waar maak je je toch druk om als ik hier morgen dood lig omdat ik te weinig heb gegeten is het mijn schuld niet de jouwe. ;'' zeg ik . '' En wij gaan nu naar de dokter !''Hij belt Harry voor Lux en pakt mijn hand en trekt me de lift in. Als we klaar zijn zegt hij chagrijnig. '' Stap in''. Nog steeds stromen tranen over mijn wangen en ik biljf stil terwijl ik naar het witte verband kijk. Nog steeds zeg ik niks en zonder Harry te begroeten plof ik in de bank met een zak chips en begin ik te eten.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim Hendrikson

Ik bedank Harry en loop naar mijn slaapkamer . Ik trek een Pyjama aan en ga in bed liggen . Dan sta ik weer op en loop naar de woonkamer . Ik plof neer op de stoel en kijk naar de tv. Ik zeg niks tegen Niall . En kijk hem ook niet aan. '' Hou eens op met die rot chips te vreten ik word gek van het geluid'' fluister ik woest

Niall Horan

'' Hou eens op met die rot chips te vreten ik word gek van het geluid'' fluisterd hij boos. 'Ik eet als ik wil eten, het is mijn huis waarin ik doe wat ik wil' sis ik terug. Chagerijnig begin ik te zappen en eindig uit eindelijk bij Spongebob

Jim Hendrikson

'Ik eet als ik wil eten, het is mijn huis waarin ik doe wat ik wil' praat ik hem na met een irritant stemmetje . Dan komt Spongebob op tv. '' Fijn nog zo'n irritanteling . .'' zeg ik . '' Kut leven '' zeg ik en ik loop naar mijn bed

Niall Horan

'Ik eet als ik wil eten, het is mijn huis waarin ik doe wat ik wil' doet hij me na en tranen springen in mijn ogen. '' Fijn nog zo'n irritanteling . .'' . '' Kut leven' ik ben er klaar mee en sta op. Ik pak uit de keuken een shirt en broek die er nog lag en wat spullen uit de badkamer en lop weg. Ik ga naar de tweede etage en bel aan bij Louis.

Louis Tomlinson

Ik doe de deur open en zie opeens Niall staan met z'n koffertje. '' Wat is er Niall ? Is er iets met Lux ?'' vraag ik bezorgt

[Ze zijn toch helemaal nog niet thuis? ;p]

[ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 22:13 ]

[ Hahaha .. Uhhhhh xd ]

[we hadden ineens een gigasprong gedaan

Niall Horan

'' Wat is er Niall ? Is er iets met Lux ?'' vraagt hij en ik schud mijn hoofd. 'Ruzie met Jim' fluister ik zachtjes. Hij laat me binnen en ik loop verder en leg mijn spullen op de tafel kort neer. En ik freumel aan het verband

[Hm oké, weird?]

Louis Tomlinson

Ruzie met Jim ? Dafuqq die 2 hebben nog nooit ruzie gehad. '' Maar waarom maken jullie het dan niet goed ? En blijf van dat verband af'' zeg ik

[het is een tijd na de tour lijkbaar]

IrishNialler schreef:
    [het is een tijd na de tour lijkbaar]

Jim Hendrikson

Ik kijk naar Lux en haal haar uit bed en leg haar in mijn bed neer. Tjah Niall is weer eens met de noordenzon vertrokken dus kun Lux nu wel op zijn plaats

[uhhh nee]

Niall Horan

'' Maar waarom maken jullie het dan niet goed ? En blijf van dat verband af'' zuchtend kijk ik hem aan. 'Hij wasa toen straks boos omdat ik bezorgd was hij at bijna niets dus hij was boos En ik heb me toen gesneden waardoor hij bozer werd en toen zei ik dat ik met Zayn gepraat had en hij dacht dat het over dat snijden ging maar dat was helemaal niet zo. En toen net ging hij heel de tijd me na praten enzo en op alles commentaar leveren en toen ben ik weg gegaan' zeg ik zacht