• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    '' Niall waarom ben je zo stil ? Je kijkt alsof je net een puppy hebt zien dood gaan'' zeg ik . Ik kijk op mijn mobiel en zie een berichtje van m'n moeder. Jim het kan zo echt niet meer langer x Mama. '' Jezus wat kunnen mensen zeiken zeg !'' roep ik boos. Ik pak mijn jas en stap in de lift. Ik druk op het knopje B en ik ga naar beneden . Ik ga een eindje lopen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Niall waarom ben je zo stil ? Je kijkt alsof je net een puppy hebt zien dood gaan'' zegt hij en ik wil wat antwoorden '' Jezus wat kunnen mensen zeiken zeg !'' roept hij ineens en loopt weg. Stil blijf ik achter en ren daarna naar de telefoon en bel naar Zayn. 'Zayn met Niall ik moet even met je praten' zeg ik snel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik hoor de lift weer naar beneden gaan . Ik liep naar de telefoon . '' Met Zayn'' zei ik . 'Zayn met Niall ik moet even met je praten' zegt Niall snel . 'Ik kom eraan'zeg ik . Ik druk op het knopje van de lift en ging naar Niall . '' Wat is er aan de hand en waar is Jim ?'' vraag ik zachtjes want ik weet dat Lux hier slaapt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall Horan.

    'Ik kom er aan' al snel was hij op mijn verdieping. . '' Wat is er aan de hand en waar is Jim ?'' Ik begin weer te snikken. 'Bij het eten nam hij maar drie frietjes en toen vroeg ik of hij liever fruit had waardoor hij boos was maar ik ben gewoon bezorgd en toen op het nieuws kwam het over dat hij misschien anorexia had en toen las hij een sms je of zo en werd boos dat mensen zeiken. en toen ging hij weg. Maar wat als hij dat nou gheeft en het door mij komt?" snik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Bij het eten nam hij maar drie frietjes en toen vroeg ik of hij liever fruit had waardoor hij boos was maar ik ben gewoon bezorgd en toen op het nieuws kwam het over dat hij misschien anorexia had en toen las hij een sms je of zo en werd boos dat mensen zeiken. en toen ging hij weg. Maar wat als hij dat nou gheeft en het door mij komt?" snikt Niall . Jim word inderdaad steeds dunner. '' Niall het komt niet door jou . Ik denk dat het eigenlijk aan Jim zelf ligt. Misschien is hij heel onzeker . En daar door eet hij zo weinig. '' zeg ik . Ik laat Niall op mijn borst uithuilen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [sorry ik ben nu aardig chagie en over de zijk

    Niall Horan.

    '' Niall het komt niet door jou . Ik denk dat het eigenlijk aan Jim zelf ligt. Misschien is hij heel onzeker . En daar door eet hij zo weinig. '' ik lig tegen hem aan. 'maar nu is hij bekend en krijgt hij steeds meer haat en dan is het straks daardoor enzo' snik ik best overstuur.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'maar nu is hij bekend en krijgt hij steeds meer haat en dan is het straks daardoor enzo' snikt Niall best overstuur. '' Wacht.. In het begin van jullie relatie was Jim ook best wel dun . Hij zei toen dat hij gepest werd.. Hij voelde zich onzeker. Dat is het Niall !! Hij wil niet dat jij hem dik vind.. Hij wil niet dat jij hem verlaat . Hij wil jou gelukkig maken . En hij is bang dat zijn lichaam niet goed genoeg is.. '' zei ik . '' Nu is het aan jou de taak om het tegendeel te bewijzen''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Wacht.. In het begin van jullie relatie was Jim ook best wel dun . Hij zei toen dat hij gepest werd.. Hij voelde zich onzeker. Dat is het Niall !! Hij wil niet dat jij hem dik vind.. Hij wil niet dat jij hem verlaat . Hij wil jou gelukkig maken . En hij is bang dat zijn lichaam niet goed genoeg is.. '' zei ik . '' Nu is het aan jou de taak om het tegendeel te bewijzen'' 'Hoe moet ik dat doen dan ?" vraag ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ZaynMalik

    Hoe moet ik dat doen dan ?" vraagt Niall zachtjes. '' uhmm geef hem complimentjes . '' zeg ik . '' Maar ik moet nu echt weer gaan . Ik ga zo uit eten . '' zeg ik . Ik neem afscheid van Niall en ga weer terug naar mijn huisje.

    Jim Hendrikson

    Als ik terug ben van het lopen stap ik weer de lift in . Ik doe mijn jas uit en hang hem op . Ik loop de woonkamer binnen en knipper nog eens goed met mijn ogen . Zag ik dat nou goed ?

    [ ik heb geen idee wat hij ziet verzin maar iets xd ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    v '' uhmm geef hem complimentjes . '' '' Maar ik moet nu echt weer gaan . Ik ga zo uit eten . '' Ik zucht en bijt hard op mijn ilp. Uit het niets kreeg ik weer de ongeloofelijke drang.Ik probeer het nog tegen te houden maar voor ik het weet zit ik met een mes op de bank. Ik druk hem op mijn pols en maak een snede en een verlichte zucht verlaat mijn mond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' NIALL ?! Waar ben je mee bezig ?!'' schreeuw ik boos . Ik pak het mes van hem af en pak snel een doek . Ik wikkel het m zijn pols. '' Ben jij helemaal gek geworden ?'' snik ik boos ! . Ik kijk snel als Lux niet wakker is . '' Vind je dit normaal ? Straks was Lux wel wakker en ziet ze jou hier snijden !'' fluister ik boos.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' NIALL ?! Waar ben je mee bezig ?!''Ik schrik op van Jim zijn stem die het mes van me af pakt en een doek om mijn pols wikkelt '' Ben jij helemaal gek geworden ?'' snikt hij en verdoofd kijk ik naar hem . '' Vind je dit normaal ? Straks was Lux wel wakker en ziet ze jou hier snijden !'' Ik barst weer in huilen uit. 'so-sorry ik , ik kon het niet laten. Ik ik heb met Zayn gepraat en ik ik, hij ging weg en ik ik ik' stammel ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'so-sorry ik , ik kon het niet laten. Ik ik heb met Zayn gepraat en ik ik, hij ging weg en ik ik ik' stammelt hij zacht. '' En jij wat ? Jij denkt goh Jim is hier niet dus laat ik even lekker in mezelf gaan snijden ? Dat is ziek heeel ziek . En btw waarom moest je met Zayn praten ? Weet hij hier ook soms van af? En ben ik verdomme de enige die dit niet wist ?! '' zeg ik boos. Ik ben er nu eigenlijk wel klaar mee. Niall verbergt altijd dingen voor mij . Alsof hij me niet vertrouwd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' En jij wat ? Jij denkt goh Jim is hier niet dus laat ik even lekker in mezelf gaan snijden ? Dat is ziek heeel ziek . En btw waarom moest je met Zayn praten ? Weet hij hier ook soms van af? En ben ik verdomme de enige die dit niet wist ?! '' Ik schud mijn hoofd. 'Ik wou met hem praten over jou, dat ik me schuldig voelde.' snif ik en ik sta op. Ik gooi het doekje in de wasmand en let er niet meer op terwijl het bloed begint te stromen en te druppen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Ik wou met hem praten over jou, dat ik me schuldig voelde.' snift hij. '' Jezus !! Waar maak je je toch druk om als ik hier morgen dood lig omdat ik te weinig heb gegeten is het mijn schuld niet de jouwe. ;'' zeg ik . '' En wij gaan nu naar de dokter !'' zeg ik . Ik bel Harry op dat hij even op Lux moet passen. Ik pak Niall's hand en ruk hem die lift in . Tijdens de rit naar de dokter heb ik niks tegen hem gezegt . Terwijl Niall advies krijgt over de wond kijk ik op mijn mobiel. Als hij klaar is loop ik weer naar de auto. '' Stap in'' zeg ik chagrijnig. Ik ga zitten en start de auto.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik