• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Jezus Niall , doe eens wat vrolijker. Altijd als ik zeg 'we hebben het hier nog wel over' begin jij zo te doen . We hebben Lux te gast ja ! Gedraag je eens !'' ik bijt opmijn lip om de tranen te verdringen. 'Ik kan er gewoon niet tegen, ik zie je elke dag vermageren. denk je dat dat leuk is omdat te moeten zien bij je vriendje'

    sorry dat het ineens zo depri is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Haha geeft niet is wel leuk na de hele tijd vrolijke dingen ]

    Jim Hendrikson

    'Ik kan er gewoon niet tegen, ik zie je elke dag vermageren. denk je dat dat leuk is omdat te moeten zien bij je vriendje' zegt Niall snikkend. '' Lux ga jij maar even verder die film kijken . Oom Niall en ik komen zo terug. '' zeg ik . Lux knikt. Ik pak de hand van Niall en loop samen met hem naar onze kamer. '' Ik weet dat jij het hier moeilijk mee hebt Niall'' zeg ik . Ik heb het er zelf ook moeilijk mee . Maar ja .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [naja ik ben zelf lichtelijk depri.

    Niall Horan.

    '' Lux ga jij maar even verder die film kijken . Oom Niall en ik komen zo terug. '' zegt hij en pakt mijn hand en neemt me mee naar de kamer.. '' Ik weet dat jij het hier moeilijk mee hebt Niall'' Ik begin te snikken, even werd alles me teveel. Ik had het hem niet verteld van de haat, ik wou niet dat hij die pijn moest mee maken. Ik was moe van al het werken, ik had genoeg van het gezeik van de producer die mijn stem niet goed genoeg vond de haat tweets over mij en over Jim ik was er gewoon helemaal klaar mee even waardoor ik huilend tegen Jim aanval.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Opeens barst hij in tranen uit. Hij valt huilend tegen me aan . '' Het spijt me dat ik net zo reageerde. '' zeg ik tegen hem . Ik weet heus wel dat Niall die haat tweets voor me verbergt . '' And don't worry about your voice ! Everybody knows that you have a amazing voice !'' zeg ik .Niall heeft mij kort geleden verteld dat de producer en hij laatst ruzie hadden . Niall wou niet dat zijn stem bewerkt werd en daar was de producer het niet mee eens. Ik veegde de tranen uit zijn ogen weg. '' Weet je nog wat ik in het begin van onze relatie tegen je heb gezegt ? Super Jill kan alles aan'' zei ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    '' Het spijt me dat ik net zo reageerde. '' 'het is niet jou schuld . '' And don't worry about your voice ! Everybody knows that you have a amazing voice !'' Ik knik dankbaar naar hem. '' Weet je nog wat ik in het begin van onze relatie tegen je heb gezegt ? Super Jill kan alles aan'' ik glimlach zwak. 'dat moest er even uit 'zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'dat moest er even uit 'zucht Niall. '' Weet ik babe'' zeg ik en ik geef hem een kus. Ik loop weer terug naar Lux. Maar ik zie dat ze inslaap is gevallen . '' Ahww'' zeg ik zachtjes. Ik til haar zachtjes op naar de slaapkamer en doe haar heel voorzichtig een Pyjama aan . Dan leg ik haar zachtjes in bed en doe ik de gordijnen dicht. Ik loop weer terug naar Niall . '' Die slaapt lekker'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Weet ik babe'' Hij geeft me een kusje en ik gooi wat water in mijn gezicht..' Die slaapt lekker'' Ik glmlach. 'ze zal wel dood op zijn' zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'ze zal wel dood op zijn' zegt Niall . '' Inderdaad'' zeg ik. Ik loop naar de keuken en pak daar 2 kopjes koffie. Ik loop weer terug naar Niall en geef hem een kopje. '' Dat zorgt er voor dat jij niet in slaap valt'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    j'Inderdaad'hij loopt weg en komt erug met koffie. 'Dat zorgt er voor dat jij niet in slaap valt' ik glimlach en neem een slok van de koffie. 'dankje Jim'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik stond weer op en liep naar de kast. Ik pakte een pak koekjes voor Niall . Ik liep weer terug en legde het op zijn schoot. '' Ik zag dat je honger had dus ik besloot om een pak koekjes voor je te halen'' zei ik . Ik liep weer even naar onze slaapkamer om te kijken of ons prinsesje nog sliep. '' ja'' zei ik zachtjes. En ik liep weer terug. Weet je waarom ik de hele tijd heen en weer loop ? Dat doe ik omdat ik wil afvallen . Niall bood me een koekje aan . '' Nee bedankt'' zei ik . Pff ik moet er niet aan denken straks word ik nog dikker. Ik walg van mezelf.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Ik zag dat je honger had dus ik besloot om een pak koekjes voor je te halen'' ik glimlach en begin te eten en bied hem wat aan. 'Nee bedankt'ik glimlach en als veel te snel is het pak met koekjes op en zucht ik weer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Niall maak je nou geen zorgen. Ik lig morgen heus niet dood op de grond hoor . '' zeg ik . '' Wel als ik eet...'' mompel ik zachtjes. Ik hoop dat hij niet gehoord heeft. Ik pak de afstandsbediening en zap naar een andere tv. mtv. '' Niall Horan en Jim Hendrikson zijn vandaag gespot in het zwembad met Lux. Meerdere mensen zeggen dat Jim anorexia heeft en dat hij steeds dunner word. Is dit waar ? Hier zie je een foto van Jim 6 maanden terug. En hier zie je een foto van Jim van 2 dagen terug. . Jim is inderdaad veel dunner geworden . '' zegt de man op tv..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    '' Niall maak je nou geen zorgen. Ik lig morgen heus niet dood op de grond hoor .Hij zet de tv op MTV en ik glimlach en zie dat we op tv zijn '' Niall Horan en Jim Hendrikson zijn vandaag gespot in het zwembad met Lux. Meerdere mensen zeggen dat Jim anorexia heeft en dat hij steeds dunner word. Is dit waar ? Hier zie je een foto van Jim 6 maanden terug. En hier zie je een foto van Jim van 2 dagen terug. . Jim is inderdaad veel dunner geworden . '' Ik staar voor me uit en zeg niets. Gewoon niets.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Ach ja beter te dun dan te dik !'' zeg ik vrolijk . Ik pak mijn Tablet en ga op FaceBook. Direct krijg ik allemaal berichtjes van Directioners. Ik negeer ze en typ wat in mijn status. '' Jezus !! Why are you guyzz so worried about me ? x J'' plaats ik . Ik leg de tablet weer weg en kijk naar de tv. En Niall ? Die zegt nog steeds niks . Alsof hij bevroren is


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    'ach ja beter te dun dan te dik' zegt hij vrolijk en ik blijf nog steeds zitten. Had hij echt anorexia?? Was het misschien mijn schuld dat hij dit deed. was het de haat die hij kreeg? ik wmoest weten wat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan