• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

    invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

    meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

    jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - clairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.


    regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

    no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

    x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

    het begin van het verhaal
    Alle leerlingen komen na de zomervakantie weer op school, ze moeten zich verzamelen in de grote theaterzaal, daar worden ze toegesproken door de rector, en word er voor de dansers genoemd in welke groepen ze komen, en welke oefen ruimtes ze zullen krijgen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:26 ]

    Amaris Gwen Oakley
    Ik zit ergens tegen een muur aan van de gymzaal, en ik heb echt helemaal nergens zin in. Ik bekijk een voor een de mensen in mijn groep, en ik denk dat we wel een groep zijn, met allemaal verschillende dansstijlen. Dat is opzich wel fijn, want dan heb je altijd wel iemand die veel over iets weet. Ik ben teleurgesteld over het feit dat Aiden en ik niet bij elkaar zijn geplaatst, maar ergens kan ik het ook wel begrijpen. Broers en zussen worden vaker uit elkaar gehaald. Ik zit nog steeds tegen de muur aan, ik zucht even, en kijk dan weer naar de andere.

    [Wie voor Amaris? En sorry voor dit flutstukje, maar ik kon niks anders, hehe]


    That is a perfect copy of reality.

    (Ik kan opzich wel Melody naar haar toe sturen maar ik heb net gereageerd in dat groepje van 3..)


    take me back to the basics and the simple life


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    PotterheadMe schreef:
    (Ik kan opzich wel Melody naar haar toe sturen maar ik heb net gereageerd in dat groepje van 3..)

    [Is het goed als ik Am naar hun laat komen?]


    That is a perfect copy of reality.

    Europe schreef:
    (...)
    [Is het goed als ik Am naar hun laat komen?]


    [ja!]


    take me back to the basics and the simple life

    Justin Benjamin Madden
    Ik zuchtte bij het antwoord wat ik kreeg. Dit vond ik echt niet leuk. Nu waren we eenmaal een dansgroep kwam er een niet opdagen. "Kunnen we niet gewoon even goed gaan opwarmen en gaan beginnen? Dan heeft diegene nog genoeg tijd om te komen, maar ik wil gewoon graag beginnen." Als we optijd een groep wilden zijn en een echt goede groep wilden zijn zouden we alle tijd nodig hebben die we hadden. Stuk voor stuk waren we volgens mij echt steen goede dansers, al hadden we allemaal zwakke punten. Als we daaraan konden werken en echt een groep dansers konden worden in plaats van individuen, dan zou het echt heel fijn zijn. Mij maakte het niet veel uit wat ze me wilden laten dansen, maar ik wilde gewoon dansen. Ik hield niet van laatkomers, zeker nu niet. Ik keek in de spiegel en keek even naar mijn warrige zwarte haar. Ik ging er met mijn hand doorheen en keek nog eens, prima. Ik was echt niet ijdel, maar warrig haar stond erg onverzorgd en zo wilde ik er dan ook niet uitzien.


    Bowties were never Cooler

    [Ahh, sorry guys for not reacting. Was 4 weken op vakantie. Ik dacht dat ik dat gemeld had....:$ Wat heb ik gemist?]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    [Ahh, sorry guys for not reacting. Was 4 weken op vakantie. Ik dacht dat ik dat gemeld had....:$ Wat heb ik gemist?]


    (De toespraak en indeling :))


    take me back to the basics and the simple life

    PotterheadMe schreef:
    (...)

    (De toespraak en indeling :))


    [Okii, thanks.(: Weet iemand hoe ik misschien in kan?]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    (...)

    [Okii, thanks.(: Weet iemand hoe ik misschien in kan?]


    (Uhm dat je te laat bent en je maar ergens heen gaat om te vragen waar je heen moet?)


    take me back to the basics and the simple life

    [Ik wacht wel even met reageren met Maddie totdat Amaris bij ons is komen zitten.]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    [En dan reageer ik natuurlijk daarna weer met Leon ;) ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (N ik daarna)


    take me back to the basics and the simple life

    Wolfheart >> ForeverWolf


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Amaris Gwen Oakley
    Ik kijk nog een tijdje de gymzaal rond, maar wil dan toch echt wel de mensen uit mijn groep leren kennen. Ik zucht even en sta dan op. Ik loop naar het clubje toe en zeg dan 'Hi, ik hoor er ook bij. Ik ben een beetje aan de late kant, maar ik was de weg kwijt geraakt. Ik ben Amaris.' Ik glimlach even naar hun en vraag dan 'Mag ik erbij komen zitten? Het is anders nogal eenzaam.' Ik blijf staan en wacht op hun antwoord, ondertussen denk ik aan Aiden, hoe hij het heeft, en hoe aardig zijn clubje is. Hopelijk vallen deze ook mee, en zijn het niet van die arrogante diva's. Tegen dat soort mensen kan ik absoluut niet, die wil ik het liefst een klap voor hun stomme kop geven.


    That is a perfect copy of reality.