Shaking up the field; groep 2 en groep 3 komen elkaar tegen en vinden samen als eerste het huis. Groep 1 en groep 4 zoeken nog even verder.
Als iedereen binnen is, dan maak ik de kamerindeling bekend. ![:Y) :Y)](/images/smilies/fork.gif)
MissAlice schreef:
Gregory McEwan
Annna zei dat het kussengevecht mIsschien beter dit weekend plaats kon vinden, ik knikte en het huis doemde al op, zodra we geparkeerd waren, sprong ik vrolijk uit de auto en ging op zoek naar waar ik het chocopoeder had gelaten, na even waren de drankjes klaar en zaten Anna en ik aan tafel.
Lifeisajoke schreef:
Ella Eve Montgomery. || Groep 1.
Skilift.
Met een verschrikt gezicht keek ze op naar me, maar die verzachtte alweer zo goed als direct.
"Ik weet het niet," gaf ze eerlijk toe, "Wie weet, we zijn nog jong." Ik was van plan om te vragen waarom ze in de 'we' vorm sprak, maar ik liet haar maar doen. Ze zat in de knoop met zichzelf, een beetje toch, ze had vast niemand nodig om te zeggen dat ze over zichzelf moest praten en niet over iedereen in het algemeen. Niet dat ik het zo zou zeggen hoor, maar, het maakt niet uit, ik ging sowieso al niets zeggen.
"Maar ik heb al zo'n vermoeden." Ze mompelde het er zo stil achteraan dat ik het bijna niet had gehoord. Al kon dat ook liggen aan mijn veel te luide gedachten en mijn gesprekken met mezelf.
"Ik ben Dena trouwens," zei ze toen, duidelijk proberend af te komen van het vorige onderwerp, "Ella is een best mooie naam, eigenlijk." Ik lachte en haalde mijn schouders op, "Ik zou het niet weten. Ik heb mijn naam al zoveel gehoord dat ik er niet meer bij nadenk," lachte ik, "En Dena past wel bij je, je ziet er echt een Dena persoon uit."
Anna Sharp
Gregor en ik zaten aan tafel. Aanvankelijk zeiden we niet veel, maar dronken we aan ons drankje. De haard brandde in de kamer, maar ik had het warm genoeg door de warme melk. Ik kreeg het in de winter nooit echt koud. In de zomer daarentegen had ik het wel echt warm. Ik nam nog een slokje van mijn melk en keek weer op mijn tablet. Ik zag dat groep twee en drie vervaarlijk dicht bij elkaar waren. Even maakte ik me zorgen, maar toen herinnerde ik me weer dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Wat als ze zich vonden? Het boeide me niet, dan vonden ze elkaar. Wat ging er tegen doen. 'Gregor, zeg iets,' zei ik plots uit het niets, maar Gregor lachtte alleen maar. 'Oké. Fine. Ik ga eens kijken of de bedden zijn opgemaakt, ga je me?' vroeg ik, terwijl ik de laatste slok van mijn melk opdronk.
Dena Fields -
groep 2
'Dankje,' reageerde ik verrast. 'Hoe kan ik een echt Dena persoon zijn?' vroeg ik me hardop af. Ik verwachtte niet echt een antwoord, maar ik vond het wel interessant om te weten eigenlijk. Ik keek even om me heen. We waren nog steeds diep in het bos en ik verwachtte dat we er voorlopig nog niet zouden zijn. Mijn snowboots kraakte in de verse sneeuw. Ik meende in de verte iets te zien, maar ik wimpelde het gauw af met 'het is laat en donker en je bent vermoeid', dus liet ik het gaan. Ik keek weer opzij naar Ella. Zou ik het haar vragen? Ik voelde dat ik opeens rood en zenuwachtig werd. 'Trouwens, ik wilde alleen maar zeggen ik eerst aan alle kanten geprobeerd wil hebben, voordat ik een geaardheid op mezelf plak,' zei ik toen. 'Snap je? Een beetje experimenteren. Jij niet dan?'
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt