• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -Appelboompje

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ik zal zsm samenvattingen sturen]


    26 - 02 - '16

    [Oké. Dan wil ik jouw personage wel overnemen.]

    helphelphelp wat is er gebeurd?


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Btw, ik wil wel een personage overnemen als dat moet. Teveel tijd snap je?? ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Thomas William LaufreysonOp de berg
    Ik liep rustig met Audrey mee. Mijn hoofd draaide overuren. Ik snapte namelijk niet wat er met me aan de hand was en probeerde dat uit te zoeken. Ik schrok op uit mijn stille analyse toen Rafael het woord nam. Ik luisterde en glimlachte naar Audrey toen hij zei dat zei de leider werd. Haar kon ik wel volgen. Ik was niet helemaal het volgzame typje, ondanks dat ik dat wel bijna mijn hele leven had gedaan. Toen ze wat vloekend uitkraamde verdween mijn glimlach. Hoe ze het zei was het zeker vloeken en door de tongval, die ik van mezelf herkende, was het Zweeds. Bij haar vraag knikte ik. Ik wist hoe ik moest kaartlezen. Het enige was wel dat ik mezelf niet wilde opdringen. Leiden vond ik niet erg, maar nu zij de leiding had was ik er alleen voor advies als het nodig was. Ik had al zo lang in de schaduw van mijn grote broer gestaan dat dat voor mij een natuurlijk iets was geworden. Ook was ik eraan gewend dat mijn advies in de wind werd geslagen tegen beterweten in. Ik bleef dus maar gewoon naast haar staan in de hoop nog wat van nut te zijn.


    Bowties were never Cooler


    Dena Fields - groep 2

    'Dankje,' reageerde ik verrast. 'Hoe kan ik een echt Dena persoon zijn?' vroeg ik me hardop af. Ik verwachtte niet echt een antwoord, maar ik vond het wel interessant om te weten eigenlijk. Ik keek even om me heen. We waren nog steeds diep in het bos en ik verwachtte dat we er voorlopig nog niet zouden zijn. Mijn snowboots kraakte in de verse sneeuw. Ik meende in de verte iets te zien, maar ik wimpelde het gauw af met 'het is laat en donker en je bent vermoeid', dus liet ik het gaan. Ik keek weer opzij naar Ella. Zou ik het haar vragen? Ik voelde dat ik opeens rood en zenuwachtig werd. 'Trouwens, ik wilde alleen maar zeggen ik eerst aan alle kanten geprobeerd wil hebben, voordat ik een geaardheid op mezelf plak,' zei ik toen. 'Snap je? Een beetje experimenteren. Jij niet dan?'

    James Yaser groep 3

    Opeens hoor ik geruis in het struikgewas achter ons, het is de andere groep. We sluiten ons bij elkaar aan en gaan verder samen. We volgen onze route en lopen verder door de sneeuw hopend dat we snel bij het huis zijn. Als ik aan niemand in het bijzonder vraag: "Welke groep zijn jullie ook al weer? Sorry, ik heb net niet goed opgelet."


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Bij het huis met groep 3.

    "Dank je." Door de toon in haar stem kon ik horen dat ze eigenlijk best verrast was door mijn compliment, maar ik zou niet weten waarom.
    "Hoe kan ik eigenlijk een Dena persoon zijn ?" Ik keek terug naar haar omdat ik zoals altijd weer was beginnen rondkijken terwijl we aan het stappen waren en haalde mijn schouders op, "Ik heb geen idee. Als ik iemand zie dan stel ik me altijd een naam voor bij die persoon, en jij ziet er gewoon een Dena persoon uit." Ze legde iets uit over experimenteren en haar geaardheid waarna ze vroeg of ik zelf niet eerst wou experimenteren om het zeker te zijn.
    "Wel, eigenlijk niet. In mijn gehele leven heb ik me nog nooit aangetrokken gevoeld naar meisjes toe. Natuurlijk zijn er wel meisjes waarvan ik denk: 'Wauw, zij is écht mooi', maar echt het bed in duiken met een meisje, nee, dat niet."
    Ik schaamde me niet om erover te spreken, waarom zou ik ? Ik had genoeg familieleden waarmee ik dit gesprek al had moeten hebben, want dat was gewoon de humor die in mijn familie zat. We liepen een tijdje in stilte verder, enkel de sneeuw die onder onze voeten kraakten. We liepen door de struiken en kwamen bij een andere groep. Het duurde niet lang voor Sam voorstelde om bij hen aan te sluiten en zij maakten daar geen probleem van. We stapten samen verder, hopend dat we snel het huis zouden tegenkomen, want niemand had zin om nog uren rond te lopen in de sneeuw.
    "Wij zijn groep 2 trouwens," zei ik als antwoord op James's vraag.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 19:13 ]

    [We hebben het huis toch nog niet gevonden? En waarom reageert niemand meer?]

    Patholoog schreef:
    Shaking up the field; groep 2 en groep 3 komen elkaar tegen en vinden samen als eerste het huis. Groep 1 en groep 4 zoeken nog even verder.
    Als iedereen binnen is, dan maak ik de kamerindeling bekend. :Y)

    Anna Sharp

    Gregor en ik zaten aan tafel. Aanvankelijk zeiden we niet veel, maar dronken we aan ons drankje. De haard brandde in de kamer, maar ik had het warm genoeg door de warme melk. Ik kreeg het in de winter nooit echt koud. In de zomer daarentegen had ik het wel echt warm. Ik nam nog een slokje van mijn melk en keek weer op mijn tablet. Ik zag dat groep twee en drie vervaarlijk dicht bij elkaar waren. Even maakte ik me zorgen, maar toen herinnerde ik me weer dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Wat als ze zich vonden? Het boeide me niet, dan vonden ze elkaar. Wat ging er tegen doen. 'Gregor, zeg iets,' zei ik plots uit het niets, maar Gregor lachtte alleen maar. 'Oké. Fine. Ik ga eens kijken of de bedden zijn opgemaakt, ga je me?' vroeg ik, terwijl ik de laatste slok van mijn melk opdronk.

    Dena Fields - groep 2

    'Dankje,' reageerde ik verrast. 'Hoe kan ik een echt Dena persoon zijn?' vroeg ik me hardop af. Ik verwachtte niet echt een antwoord, maar ik vond het wel interessant om te weten eigenlijk. Ik keek even om me heen. We waren nog steeds diep in het bos en ik verwachtte dat we er voorlopig nog niet zouden zijn. Mijn snowboots kraakte in de verse sneeuw. Ik meende in de verte iets te zien, maar ik wimpelde het gauw af met 'het is laat en donker en je bent vermoeid', dus liet ik het gaan. Ik keek weer opzij naar Ella. Zou ik het haar vragen? Ik voelde dat ik opeens rood en zenuwachtig werd. 'Trouwens, ik wilde alleen maar zeggen ik eerst aan alle kanten geprobeerd wil hebben, voordat ik een geaardheid op mezelf plak,' zei ik toen. 'Snap je? Een beetje experimenteren. Jij niet dan?'


    [Volgens mij nog niet]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 19:09 ]


    Bowties were never Cooler

    Sofinite schreef:
    [We hebben het huis toch nog niet gevonden? En waarom reageert niemand meer?]


    Ik had het verkeerd gelezen van James, sorry, mijn schuld :s

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 19:12 ]

    [Ik weet niet. Aangezien ik al helemaal niet meer kan reageerden met Juliet omdat ik daar de helft niet meer van snap wat daar gebeurd. En met Rafael en Lyric kan ik niet echt iets aangezien ze met niemand praten en ik vind het vreemd als mijn personages met elkaar praten ach nou ja anders ben ik lekker een loner die deze rpg levende gaat proberen te houden ondanks dat niemand reageert]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Ïk kan ook niets. Loki is bezig met Audrey en Groep 1 doet al tijden niets]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 19:59 ]


    Bowties were never Cooler

    [Niemand reageert meer op elkaar en het zou jammer zijn als deze RPG al dood verklaard moet worden voordat we bij het huis zijn (cat)

    [ Sommige zijn ook al weg op vakantie maar ik heb ook geen zin om heel vaak te reageeren als toch zowat niemand reageert.(cat) ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sorry dat ik al een week niet heb gereageerd,
    ik was bij me zus Harry Potter films kijken x'D
    En vandaag kwam een vriend bij me langs d:
    Maar waar moet ik op reageren met Matt, Pete en/of Mabel??


    Little do you know

    Roww schreef:
    Sorry dat ik al een week niet heb gereageerd,
    ik was bij me zus Harry Potter films kijken x'D
    En vandaag kwam een vriend bij me langs d:
    Maar waar moet ik op reageren met Matt, Pete en/of Mabel??


    [ Als jij groep 1 weer tot leven kan wekken, dan graag :'D]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial