• © JamesPotter & Sinistra



    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en Rider openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.




    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling - Chocolet

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel - Chocolet

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 14:10 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    xxxHappiness schreef:
    (...)


    [Jaahhh! Of k stuur dr eerst naar Jason en Jay en daarna naar Remus haha! Dan wordt Jay boos!
    En auw! K spring op de bank komt mn foet op ijzer van de tafel! Pijn...]


    [Oeh, painfull. But you must not mess with Jay. He can be aggresive.(':]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jay Dave Broock

    Ik zie hoe Jason zijn schouders ophaalt en zwijgend naast me loopt terwijl hij heel zachtjes random nummers blijft neuriën. Steeds meer irriteer ik me eraan en tot overmaat van ramp komt er opeens een Griffoendor op ons aflopen, volgens mij heet ze Daniëlle. No idea how I know her name.
    'Hoi Jay! Hoi Jason!' Zegt ze en kijkt ons met een big smile aan. Neutraal kijk ik haar aan. Ik heb echt helemaal geen zin in haar hier te hebben.
    'Wat wil je?' Vraagt Jason emotieloos.
    Ik negeer ze en blijf gewoon doorlopen. Steeds dichter kom ik bij de beukwilg. Ik weet dat ik daar beter niet kan zijn, maar het boeit me niet echt. Ik wil alleen even van ze weg zijn. Maar ik ken Jason langer dan vandaag, hij komt me wel achterna.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rider schreef:
    Lily Evers

    Potter boog zich voorover en ik kon wel raden wat hij wilde. 'Dit,' fluisterde hij en hij drukte vervolgens inderdaad zachtjes weer zijn lippen om de mijnen. Ik glimlachte tegen zijn lippen aan. Het leek wel een droom. Ik verbaasde mij echt over zijn gedrag en het feit dat het helemaal niet vervelend was om hem te kussen, integendeel. Ik schrok echter even, toen ik plots zijn tong tegen mijn lippen aan voelde tikken. De alarmbellen begonnen te rinkelen. Ging dit allemaal niet veel te snel? Ik haatte hem... en Severus wist nog niet eens dat hij zijn excuses aan had geboden, daarbij was hij nog steeds ook die kwal die ik zo haatte... maar... Oké, Lils, als je er niet zeker van bent of het wel het juiste is, gewoon niet doen, besloot ik en ik verbrak de kus om James schuldbewust aan te kijken.
    'Uhm... gaat dit niet te snel?' vroeg ik hem onzeker.

    (Oh... dit was echt naar om te schrijven, maar het is gewoon niet Lily, om haar zo snel te laten gaan)


    James Potter

    Zodra Lily de kus verbreekt, gaat er teleurstelling en verdriet door mijn lijf. Ik kijk haar niet aan, bang dat ze me gaat slaan ofzo. 'Uhm... gaat dit niet te snel?' Vraagt ze en het duurt even voordat die woorden tot me doordringen. Dan kijk ik haar voorzichtig aan en haal ik langzaam mijn schouders op. Wat heb ik gedaan? Ik ben echt zo dom. Domme, domme James. 'Sorry, je hebt gelijk, ik had het niet moeten doen.' Ik werp mijn blik om mijn nagels, die plotseling erg interessant zijn. Ik kan wel janken, ze zoende me en ik moet meteen weer een kwal zijn. Arg, soms haat ik mezelf echt zo erg. Ik veeg met mijn schoen wat sneeuw weg en hak de knoop door. Ik draai me om en loop weg. Idioot die ik was. Ik kijk om me heen, waar moet ik heen? Ik voel hoe een traan over mijn wang rolt en ik veeg hem ruw weg. Niet huilen James, je hebt het zelf gedaan.

    (Ik wist dat je zo ging reageren xd haha. )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Daniëlle Jane Westlize

    'Wat wil je?' vraagt een van de tweeling emotieloos. 'Ik had zin om met iemand van een andere afdeling te praten. En ik zag jou en je broer,dus ik dacht ik ga wel met hun praten.' zeg ik droogjes.
    In eens hoor ik geluid uit een boom. Ik kijk op en zie dat het een of andere uil is. Het beestje begint te vliegen een paar meter boven mijn hoofd.
    Tss,dat beest doet stoer omdat hij kan vliegen. Nou uil ik kan ook vliegen! HA! Goed waar ben ik in merlijnsbaard mee bezig? Na een paar seconden vliegt de uil weg. Doei raar beest. Veel plezier met het vliegen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (No, James, Don't cry! She still loves you 0.0
    En word ik zo voorspelbaar? :c )

    Lily Evers

    Ik zag hoe Potter mijn blik leek te ontwijken, maar mij uiteindelijk toch aankeek. Oh jee, hij leek nu helemaal niet meer op zichzelf, zoals hij nu voor mij stond. Misschien had ik hem niet af moeten wijzen... maar... oké, stop met twijfelen. Dit was de juiste keuzen, Lily. Ongeacht hoe Potter reageerde. Hij kon gewoon niet opeens lief doen en je dan geheel opeisen op alle manieren. Dat wist hij donders goed en als hij dat nog niet wist, dan was dat nu zeker weten wel het geval.
    'Sorry, je hebt gelijk, ik had het niet moeten doen,' zei hij. Ik opende mijn mond om iets tegen hem te zeggen, maar sloot hem weer, toen ik mij bedacht, dat ik geen idee wat ik dan moest zeggen. Dit was echt een vervelende situatie. Plots had Potter besloten weg te lopen. Met open mond keek ik hoe hij door de sneeuw liep. Ik zag hem zijn hand naar zijn gezicht brengen en iets wegvegen. Wacht... huilde hij? Snel rende ik achter hem aan. Ik wilde niet dat hij huilde. Al helemaal als dat mijn schuld was. Ik vond dan misschien dat hij wel eens mocht boeten voor al zijn daden, maar ik wilde niet dat hij verdrietig was.
    'James,' riep ik en haalde hem snel in, waarna ik voor hem ging staan en hem dwong stil te blijven staan. 'Wees nou niet verdrietig,' zei ik hem smekend. 'Ik... het gaat gewoon allemaal wat snel, maar ik wil niet dat je verdrietig bent. Ook al ben je de afgelopen jaren dan een arrogante kwal geweest. Ik wil nog steeds niet dat je verdrietig bent. Hoewel je het misschien wel verdient hebt. Maar alsnog... Wacht, ik vrolijk je op,' ratelde ik achter elkaar door. Snel gaf ik hem een kusje op zijn wang en pakte zijn hand en begon hem mee te sleuren richting het kasteel 'We gaan gewoon warme chocolademelk drinken en dan is alles weer goed. Oké?' Ik bedacht mij dat hem gewoon meesleuren misschien niet het aller slimste idee was om iemand op te vrolijken en stond abrupt stil en draaide mij weer naar hem om, terwijl ik hem vragend aankeek.


    Happy Birthday my Potter!

    [ Lily and James = One of the cutest couples ever!(Hopelijk schrijf k het goed)
    K heb rood in mn haar haha!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    James Potter

    'James,' hoor ik achter me en ik loop stevig door. Laat haar alsjeblieft niet zien dat ik huil. Als ze voor me staat probeer ik weg te komen, maar het lukt niet. Ik kijk haar voorzichtig aan en wrijf in mijn ogen. 'Wees nou niet verdrietig,' zegt ze half smekend en ik kijk haar verbaast aan. 'Ik... het gaat gewoon allemaal wat snel, maar ik wil niet dat je verdrietig bent. Ook al ben je de afgelopen jaren dan een arrogante kwal geweest. Ik wil nog steeds niet dat je verdrietig bent. Hoewel je het misschien wel verdient hebt. Maar alsnog... Wacht, ik vrolijk je op,' zegt ze snel en ik kijk haar verward aan. Wat bedoelde ze? Hoe ging ze me opvrolijken? Ik voel haar lippen op mijn wang en haar hand gaat naar de mijne. Dan sleurt ze me mee en ik staar haar alleen aan. Waarom zou ze mij willen opvrolijken. Ze wilt nog liever met een trol. 'We gaan gewoon warme chocolademelk drinken en dan is alles weer goed. Oké?' Ik haal mijn schouders op. Als ze me niet leuk vindt, waarom zoent ze me dan? Ik snapte haar echt niet.
    Als ze plotseling stopt, knal ik ook tegen haar aan aangezien ik in gedachten verzonken was. Ik wrijf over mijn neus en kijk haar aan. 'Sorry.' Mompel ik zacht. Ik loop met haar mee naar de grote zaal terwijl ik staar naar de grond. Ik was echt een idioot. Op z'n Iers gezegd een leathcheann. Ik had een paar Ierse vrienden en ik vond dat woord echt grappig. Maar nu vrolijkte het me niet echt op.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [K reageer vandaag niet. Ben naar de stad. X]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jason Broock

    'Ik had zin om met iemand van een andere afdeling te praten. En ik zag jou en je broer,dus ik dacht ik ga wel met hun praten', antwoord het meisje. Ik weet niet wat het is, maar ik vind haar nogal vreemd. Die indruk wordt alleen maar versterkt als ze geobsedeerd naar een uil kijkt.
    Jay blijft stug doorlopen in de richting van de beukwilg. Het heet volgens mij gewoon een wilg, maar hij probeert iedereen tot moes te beuken, dus we noemen het de beukwilg.
    Ik schrik op uit mijn gedachten als de uil onder luid gefladder wegvliegt en in het verboden bos op een tak gaat zitten. Er valt een enorme lading sneeuw naar beneden door de landing van de uil, die bovenop twee gestalten die onder de bomen staan valt.
    Ik grinnik, maar draai me dan om en loop verder, achter Jay aan.
    Een eindje verderop zie ik Severus en Rose staan. Ik heb (in tegenstelling tot Jay) geen hekel aan Severus, maar ik vind hem ook niet erg aardig. Ik bemoei me niet met hem en bemoeit zich niet met mij. Tenminste, als hij me niet aanziet voor Jay.
    Rose mag ik wel, maar ik hoop dat ze het zich niet herinnerd dat ik gisteravond heel charmant voor haar voeten op de grond viel.
    Ik steek een hand op bij wijze van groet en sjok richting Zweinstein.


    -

    Wolfheart >> ForeverWolf


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lily Evers

    Potter knalde tegen mij aan, waardoor ik bijna mijn evenwicht verloor, maar nog net op tijd weer mijn balans kon vinden. 'Sorry,' was het enige wat hij zei. Ik fronste even, maar liep maar gewoon verder richting de Grote Zaal. In mijn maag vormde zich een knoop. Het was nu toch allemaal wel ietwat ongemakkelijk. Ik had geen idee waar hij allemaal met zijn gedachten zat en hij leek niet echt op te vrolijken. Wat moest ik in vredesnaam doen? Misschien moest ik Black om hulp vragen, maar dan zou hij mij vast wel keihard uitlachen. Misschien Lupin dan? Of desnoods Peter?
    Ik zuchtte en sleurde de jongen mee de Grote zaal in, waar ik een thermoskan met chocolademelk pakte en twee bekers volgoot, waarna ik er slagroom op spoot. Ik schoof een beker richting Potter en bestudeerde hem even, waarna ik een slokje nam. Hoe kreeg ik hem nou aan het lachen? Warme chocolademelk zorgde in ieder geval altijd voor een warm goed gevoel, maar het zou hem niet aan het lachen krijgen.


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Misschien heeft ze een vriendje... Een dreuzelvriendje... En nu heeft ze mij gezoend, dus nu voelt ze zich spijtig. Maar ze wilt mij niet verdrietig maken, dus doet ze dit. Ja, dat moet het zijn. Mijn voetstappen knisperen in de sneeuw en zodra ik me eraan begin te irriteren, schuift de sneeuw voor mijn voeten weg. O, fijn. Ik heb nu al geen controle meer over mijn magie. Terwijl ik nog best rustig ben.
    Lily sleurt mij mee naar de grote zaal en ik ga tegen over haar zitten. Ik staar naar het tafelblad en zucht zacht. Wat deden we hier ook alweer? Ik hoor hoe ze iets inschenkt, iets spuit en iets schuift en ik kijk op. Chocolademelk. Ik pak het aan en neem voorzichtig een slokje. Het was echt heel warm. Ik veeg de slagroom van mijn bovenlip en kijk haar aan. 'Dankje.' Ik zeg met een kleine glimlach waar ik enorm veel moeite voor doe. Ik weet niet wat er met me is. Normaal zou mijn zelfvertrouwen het niet zo snel opgeven, maar nu voelt het verzwakt. Ik kijk even naar haar groene ogen en volg haar wimpers als ze knippert. Ongemerkt komt er een glimlach om mijn gezicht en ik kijk weg. Waar is mijn Ego gebleven? Ik neem nog een slok en staar naar de tafel, mijn glimlach is alweer verdwenen. Ze heeft waarschijnlijk gewoon een dreuzelvriendje en ze zoende me... Gaat ze nu vreemd? Of is het Sneep. Het is Sneep. Ze heeft met Sneep gezoend of misschien nog wel meer. Sinds wanneer pieker ik zoveel? Ik neem nog een slokje en verbrand mijn mond bijna. 'Arg.' Mompel ik. Ik probeer nog een slok te nemen, maar mijn chocolademelk is veranderd in ijs. Ik heb echt geen controle over mijn magie meer. Ik tik er mee op de tafel als alles opeens weer vloeibaar wordt en eruit spat. 'Oeps'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Ik hield mijn blik op Potter gevestigd en langzaam begon ik mij steeds meer zorgen om hem te maken. Hij keek mij nog amper aan en leek geheel in zijn gedachten verzonken te zijn, gedachten die hem overduidelijk geen goed deden. De Potter die ik door de jaren heen had leren kennen was geheel weg. Zijn arrogantie was tot onder het nulpunt gezakt even als zijn zelfverzekerdheid. Ik wilde iets zeggen, maar ik had geen idee wat. Het was mijn schuld, ik had hem "afgewezen". Nou ja, ik had alleen mijn grens aangegeven, maar hij was zo van slag, dat hij het zo duidelijk niet opvatte. Hij leek totaal niet door te hebben dat ik hier gewoon nog steeds met hem zat, met hém en niemand anders.
    Opeens leek hij zijn mond te verbranden en aan zijn reactie te zien, had hij zijn magie totaal niet onder controle. Snel pakte ik mijn stok en ruimde de troep op, waarna ik mijn stok weer wegstopte en zijn polsen vastgreep en hem probeerde te dwingen mij aan te kijken. 'James, wat is er? Je gedraagt je alsof je zojuist... weet ik veel... helemaal gebroken bent. Ik heb geen idee wat ik moet doen om je vrolijk te krijgen,' zei ik hopeloos. 'Ik... Je... het kan nooit zijn dat je zó van streek bent, alleen omdat ik nog nooit iemand anders gezoend heb en gewoon niet alles tegelijk in één keer wil. Zeg alsjeblieft wat er in je omgaat. Dan kan ik je helpen.'


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Mijn ogen volgen de Chocomelk die weggaat. Zodra Lily mijn polsen vastpakt, kijk ik haar aan. O, help, nu gaat het komen. 'James, wat is er? Je gedraagt je alsof je zojuist... weet ik veel... helemaal gebroken bent. Ik heb geen idee wat ik moet doen om je vrolijk te krijgen,' Ik bijt op mijn lip. Zag ik er echt zo gebroken uit? Dat was niet mijn bedoeling. 'Ik... Je... het kan nooit zijn dat je zó van streek bent, alleen omdat ik nog nooit iemand anders gezoend heb en gewoon niet alles tegelijk in één keer wil. Zeg alsjeblieft wat er in je omgaat. Dan kan ik je helpen.' Verbazing trekt over mijn gezicht. Ze heeft nog nooit gezoend? Wacht... Was ik de eerste die haar gekust heeft? Niet haar vriendje?
    'I.. Ik dacht... Je hebt een dreuzelvriendje toch?' Mompel ik. 'Ik wil niet dat je vreemd gaat.' Ik sluit mijn ogen en haal diep adem. 'Ich liebe dich...' fluister ik dan zo zacht mogelijk. Geen idee waarom ik het in het Duits zei. Waarschijnlijk omdat er dan toch nog hoop is dat ze het niet verstond. Tranen springen in mijn ogen en ik kijk Lily aan, benieuwd naar haar reactie.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Potter leek verbaasd over wat ik gezegd had. ''I.. Ik dacht... Je hebt een dreuzelvriendje toch?' mompelde hij en nu was het mijn beurt om verbaasd te kijken. Hoe kwam hij daar nou weer bij? 'Ik wil niet dat je vreemd gaat.' Ik ging niet vreemd. Ik liet één van zijn polsen in los en sloeg mijn hand voor mijn gezicht. Wat haalde hij nou weer allemaal in zijn hoofd. 'Ich liebe dich...' fluisterde hij vervolgens en mijn verbazing was nu zo groot, dat ik mijn armen slap langs mijn lichaam liet hangen en mijn mond open viel. Snel klapte ik mijn mond weer dicht en schudde mijn hoofd.
    'Ik weet niet in wat voor vreemde fantasiewereld jij leeft, James, maar ik heb geen vriendje. Iedereen denkt thuis dat ik een monster ben, dankzij mijn zus. Ze zouden nog eerder gillend wegrennen. Dat heeft meteen tot gevolg dat ik dus niet vreemd ga, dat zou ik nóóit doen en... ' ik stopte even met praten en besloot ook niet meer te vragen of hij nou serieus in het Duits had gezegd dat hij van mij hield. Mijn handen pakten zijn uniform en ik trok hem over de tafel naar mij toe, zodat ik mijn lippen met de zijnen kon verenigen. Het kon mij even helemaal niks meer schelen dat we midden in de Grote zaal waren en iedereen ons dus kon zien. Zolang Potter maar zou begrijpen dat ik alleen maar hém wilde zoenen. Niemand anders.


    Happy Birthday my Potter!