• © JamesPotter & Sinistra



    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en Rider openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.




    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling - Chocolet

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel - Chocolet

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 14:10 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ahww)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter

    Ze staart me met open mond aan en klapt hem dan dicht. O, ik kan wel janken. Ze haat me nu. Ze schudt haar hoofd en ik voel hoe mijn wangen verkleuren. 'Ik weet niet in wat voor vreemde fantasiewereld jij leeft, James, maar ik heb geen vriendje. Iedereen denkt thuis dat ik een monster ben, dankzij mijn zus. Ze zouden nog eerder gillend wegrennen. Dat heeft meteen tot gevolg dat ik dus niet vreemd ga, dat zou ik nóóit doen en... ' Ik kijk haar verbaast aan. Geen vriendje dus? Maar wat voor een zus heeft zij? Ik mag haar nu al niet en ik ken haar niet eens. Nogsteeds bang dat ze me gaat slaan kijk ik haar aan. Ze trekt me over de tafel en kust me. Warmte golft door me heen en ik sla mijn armen om haar heen. O, mijn, god. Dit voelde gewoon letterlijk perfect. Het leek alsof we niet werden aangestaard door tientallen mensen, maar gewoon helemaal alleen waren. Alleen Lily en ik bestonden. Vlinders krioelen door mijn lijf en ik glimlach tegen haar lippen aan. Beste kus ooit. Ja, dat is het echt. Ze heeft me niet geslagen en ze weet dat ik van haar hou. Ja, ik hou echt van haar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Toen Potter zijn armen om mij heen sloeg, wist ik dat het weer goed was. Ik merkte dat een glimlach zijn lippen sierde en verbrak de kus weer. Ik duwde hem terug op zijn plaats en rolde met mijn ogen. Hij bleef een idioot. 'Laat me dat nooit meer doen, ik schaam mij rot,' mompelde ik tegen hem en ik keek even om mij heen. Jup, we werden duidelijk aangestaard en overal ontstond geroezemoes over het enige meisje dat altijd zei dat ze James Potter haatte, maar hem vervolgens wel kuste. Ik negeerde de lelijke blikken van zijn "fanclub" maar gewoon, hoewel ik hoopte dat ze mij niet zouden vermoorden.
    'Oh en Potter, ik haat je nog steeds, dat je het even weet,' zei ik vervolgens plagend met een knipoog en stond op om de Grote zaal te verlaten. Ik vond het vreselijk om aangestaard te worden en stond niet heel graag in het middelpunt van de belangstelling. Ik deed gewoon mijn eigen ding en verder hoefde niemand zich daar mee bezig te houden. Dat was meer wat voor hem.


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    'Laat me dat nooit meer doen, ik schaam mij rot,' zegt Lily en ik grinnik. Ik moest Sirius echt spreken. Ik heb hem nog zoveel te vertellen. 'Oh en Potter, ik haat je nog steeds, dat je het even weet,' zegt ze met een knipoog en ik grinnik weer. 'Pas maar op, Evers, pas maar op.' Ze staat op en meteen hoor ik voetsporen naar mij toe lopen. Een stuk of zeven meisjes staren mij woedend aan. 'Waarom zoende je haar terug?' Vroeg een meisje boos. Ik geef geen antwoord en rol met mijn ogen. Aardig blijven, James. Anders ben je je fangirls kwijt. 'Laat hem, als hij dat wilt mag hij zoenen wie hij wilt, toch?' Zegt een andere en ik glimlach naar naar. 'Nee, hij mag alleen mij kussen.' Roept een Ravenklauwer. Ik trek mijn wenkbrauwen op. Wat was dat nou weer voor iets idioots. 'Uhm, meisjes. Ik mag zoenen wie ik wil. Misschien kus ik jullie ooit nog wel eens. Maar nu niet.' Echt niet dat ik hun ging zoenen. Dat laat ik aan Sirius over. Ik haal mijn hand door mijn haar en zucht even. Dan sta ik op en kijk de meisjes aan. 'Waar is Sirius?' Vraag ik hun. Ik heb Sirius echt nodig. 'Daar!' Zegt een meisje en ze wijst naar een gestalte. 'Dankje! Ik zie jullie wel weer.' Roep ik en ik ren naar Sirius. 'Sirius! Je gelooft echt nooit wat er gebeurd is!' Roep ik en ik grijns breed. 'O, vrolijk kerstfeest trouwens.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Daniëlle Jane Westlize

    Broock grinnikt even en loopt weg. Nou dan niet he? Het begint aardig koud te worden en ik loop weer terug naar het kasteel.
    Laat ik wat geheimen gaan ontdekken in dit kasteel. Ik loop een random,gang in en kijk wat daar is. Een deur. Zonder enige twijfel,loop ik naar binnen.
    Binnen in de kamer zie ik,twee banken van paarse fluwelen stof. Een groot hemelbed,waarvan de gordijnen ook paars,en fluweel zijn. Het dekbed is iets lichter paars dan de gordijnen van het bed,en de kussen zijn zilver. De tafel die in het midden van de banken staat is van donker hout gemaakt. En de banken staan dicht bij een open haard. Hmm...deze kamer moet ik onthouden.
    Ik loop de kamer weer uit en loop een andere gang ik. Als ik daar ben schrik ik. Daar ligt Remus op de grond te trillen. Voorzichtig loop ik naar hem toe.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Remus Lupos

    Ik lig een tijd lang op de grond. Op een gegeven moment heb ik geen besef meer van tijd. Een paar keer hoor ik voetstappen. Ver weg, alsof ze van een andere wereld komen. Ik heb dan ook geen idee of ze echt zijn, of gewoon waanbeelden van mijn vermoeide brein.
    Na een tijd hoor ik weer voetstappen, maar in tegenstelling tot de anderen komen deze naar me toe. Ik bid dat het echte zijn, en even later valt er een schaduw over me heen. Met al mijn inspanningen draai ik mijn hoofd en zie het bezorgde gezicht van Daniëlle boven me zweven. Ik probeer een hand op te tillen, zodat ik kan voelen of ze echt is, maar het worden niet meer dan een paar spastische bewegingen.
    Ik haal beverig adem en zeg zacht wat met een schorre stem.
    'Help.'
    Meer lukt niet, want de gang begint nog heviger rond te tollen en het gezicht van Daniëlle wordt vaag. Ik sluit mijn ogen en kreun zacht. Na een tijdje doe ik mijn ogen weer open en zie dat de gang is opgehouden met tollen en Daniëlles gezicht is weer scherp. Ik merk dat ik ook andere dingen kan onderscheiden. De harnassen, deuren en een plas water die een eind verder op de vloer ligt. Ik probeer mijn hand op te tillen, en ik merk dat ik hem over de vloer kan schuiven. Ik schuif naar Daniëlles hand en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht als ik merk dat ik haar hand aan kan raken en hand voel en geen mist of lucht.
    Dan bedenk ik me dat ik het niet zo fijn zal vinden als ik een jongen (maak er maar een meisje van) half bewusteloos op de gang aan zou treffen en dat die dan vervolgens mijn hand zou gaan aaien. Ik trek mijn hand terug en kijk naar Daniëlle terwijl ik hoop dat ze me naar de ziekenzaal brengt of tenminste iemand wil waarschuwen.


    -

    [K las dit zo en k kijk zo van: WTF.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sirius Black.

    Lachend praat ik met wat meisjes, die de hele tijd giechelen. Opeens zie ik James naar me toe rennen, waardoor ik me afvraag wat er aan de hand is. Had hij weer wat geflikt misschien? De kwajongen uitgehangen? Kort grinnik ik in mezelf om die gedachte, maar hij is al snel bij me, dus trek mijn gezichtsuitdrukking normaal.
    ‘Sirius! Je gelooft echt nooit wat er gebeurd is!’ Roept hij, terwijl hij breed grijnst. ‘O, vrolijk kerstfeest trouwens.’ Fronsend kijk ik hem hierop aan.
    ‘Ja, jij ook vrolijk kerstfeest,’ antwoord ik hem droogjes terug. ‘Maar wat is er aan de hand? Wat heb je trouwens met Lily gedaan? Want Peter zei dat je met haar ging praten, maar ik denk niet dat er veel van praten terecht is gekomen zeker,’ vervolg ik, terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebel. Grijnzend kijk ik hem daarna aan. Ik merk dat de meiden er nog zijn, maar ik besteed er vrij weinig aandacht aan.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 20:00 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    James Potter

    Sirius kijkt me fronsend aan. ‘Ja, jij ook vrolijk kerstfeest,’ antwoordt hij droog en ik grijns. 'Dat is het zeker.' Zeg ik lachend. ‘Maar wat is er aan de hand? Wat heb je trouwens met Lily gedaan? Want Peter zei dat je met haar ging praten, maar ik denk niet dat er veel van praten terecht is gekomen zeker,’ zegt hij dan en ik grinnik. 'Ik ging mijn excuses aanbieden en toen kuste ze me! Niet om mijn wang zoals gisteren, maar vol op mijn mond! Toen hebben we je nicht en je broer bang gemaakt en toen kuste we alweer. We gooiden sneeuw naar elkaar en kusten weer. Toen kwam de Broock tweeling ons storen en toen ze weg waren kusten we wéér!' Ik grijns even. 'Ze werd boos omdat ik... Iets deed en toen liep ik weg. Ze kwam achter me aan en we dronken chocomelk. Je mag drie keer raden wat er toen gebeurde.' Zeg ik lachend. 'Echt, de beste kerst ooit!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ik kan tot maandagochtend niet reageren)


    -

    IsA20 schreef:
    (Ik kan tot maandagochtend niet reageren)



    [Oehhh wat ga je doenn???]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    {ik ben vanaf morgen tot donderdag op vakantie en ik mag mijn laptop niet mee, dus misschien word het nog reageren via mijn Ipod maar ik denk het niet.
    Ligt er ook aan of het internet daar gratis en makkelijk bereikbaar is.}


    Credendo Vides

    [Wanneer reageren Harry,Ron en Hermelien weer?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    (...)


    [Oehhh wat ga je doenn???]


    (Ik ging naar Frankrijk, maar ben weer terug!)


    -

    IsA20 schreef:
    (...)

    (Ik ging naar Frankrijk, maar ben weer terug!)


    [Was het leuk? Ik wil ook nog eens naar Frankrijk! Heb je de eiffeltoren gezien? Mijn personage reageert zo meteen weer.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded