• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan Scagotti
    Wacht! Hoor ik haar denken en ik draai me om, 'h-het spijt me...' zegt ze dan naar haar voeten kijkend. Ik wist dat ze het meende, want ookal sprak ze het niet uit, in haar hooft gaf ze me gelijk. Ik vergaf haar, en heel kwaad was ik niet. 'Heb je honger? Of zal ik het het muzieklokaal wijzen?'

    Katherine Garcia
    Hij antwoord dat hij fantastisch geslapen heeft en vraagt dan hoe ik geslapen heb, 'wel goed' antwoord ik met een glimlach. Hij slaat zijn armen om mijn middel en drukt dan een kus op mijn wang, 'je hebt mijn lippen gemist' zeg ik plagend en druk een kus op zijn lippen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik kijk nog steeds naar mijn voeten omdat ik me ongemakkelijk voel. Hij is een engel... en ik een demon... mag dit eigenlijk? Vriendelijk doen?
    'Muzieklokaal als je het niet erg vind.' zeg ik zachtjes.

    Tyler Parker
    'Inderdaad 8 uur zonder je lippen te voelen is afgrijselijk. Ik neem mijn fantastisch terug, het was een nachtmerrie om je lippen niet te voelen.' ik kijk haar aan en en druk nog eens mijn lippen op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Parker
    'Inderdaad 8 uur zonder je lippen te voelen is afgrijselijk. Ik neem mijn fantastisch terug, het was een nachtmerrie om je lippen niet te voelen.' ik kijk haar aan en en druk nog eens mijn lippen op de hare.

    Nathan Scagotti
    Ik probeer haar gedachten te negeren maar om de een of andere reden waren haar gedachten een beetje overheersend. Ik haal mijn schouders op, 'ik heb verder toch niks te doen' antwoord ik en loop dan met haar mee naar het muziek lokaal en ik hou de deur vervolgens open. 'Hiee is het'

    Katherine Garcia
    Ik lach om wat hij zegt, 'dat zal inderdaad een nachtmerrie zijn geweest' zeg ik met een lach. Ik kus hem terug voor zolang de kus duurt, 'heb je honger?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik loop naar een van de klassieke gitaren toe en pak die met een glimlach op. Ik ga op een krukje zitten en sluit mijn ogen even voor de bekende noten van Safe and Sound de kamer vullen. Zachtjes zingt mijn stem de woorden. Ik ga ervan uit dat de engel, ik ben zijn naam vergeten, zich toch weer uit de voeten heeft gemaakt.

    Tyler Parker
    'Ja.' glimlach ik. 'Maar ik kleed me eerst om.'
    Ik loop naar de badkamer en douch me snel.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 12:15 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    Nathan Scagotti
    Ze pakt een gitaar en begint dan te spelen en vervolgens zachtjes te zingen. Ze kon heel goed zingen en spelen, zelf vermeed ik het zingen liever, ik hielt niet zo van zingen. Ik luisterde tot het liedje voorbij was, 'je kan goed speen en zingen' zeg ik dan.

    Katherine Garcia
    Ik blijf eerst op het bed liggen en stap er dan uit, ik loop naar mijn kast en trek eerst de kleren die ik aan en trek dan een shirtje zonder mouwen en een broek aan. Ik laat me weer vallen op het bed en kijk naar de deur van de badkamer terwijl ik wacht op Tyler.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik open mijn ogen en kijk hem aan. 'Eh ik dacht dat je al weg was...' meeste mensen vertrekken meestal nadat ze me ergens gebracht hebben, ze willen zo ver mogelijk uit mijn buurt blijven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ellie?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Sorry}
    Nathan Scagotti
    'Eh ik dacht dat je al weg was...' zegt ze nadat ze haar ogen heeft geopend. 'Als je wilt dat ik weg ga..' antwoord ik schouderophalend. Ik had niet veel vriendinnen gehad, ik was meestal samen met Daniël geweest aangezien ik hem ook beschouwde als mijn beste vriend, ik had ook maar één huis ook al kwam ik er nooit meer. Het huis dat in Canada stond had ik gekocht met het idee om het meisje waar ik toen wat mee had ermee te verassen, lang verhaal kort: ze maakte het uit dezelfde dag dat ik haar ermee had willen verassen en ik ben er sins dien misschien 5 keer naar toe gegaan -minimaal 100 jaar geleden-


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Nee blijf... ik- ik ben gewoon dat ik meestal direct alleen gelaten word.' zeg ik zachtjes.Ik streel zachtjes over de snaren.
    'Speel je?' vraag ik dan omdat ik plots behoefte heb het gesprek gaande te houden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Nathan is zo zielig :(]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik leef weer ^^ quotes? :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Nate Sadler
    Ik lach en begin soms over het deeg te smeren.
    Ik verdeel alles over de 2 degen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:

    Daniel Scagotti
    Ik hoor Sky naar beneden komen maar blijf boef even aaien tot ik haar handen van achter om me heen voel, 'me gemist?' Vraagt ze dan vervolgens en drukt een kus op mijn wang. 'Ja, verschrikelijk, doe me dat nooit mee aan' zeg ik met een zielig gezigt en druk een kus op haar rechter arm die ze om me heen heeft geslagen.


    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Nee blijf... ik- ik ben gewoon dat ik meestal direct alleen gelaten word.' zeg ik zachtjes.Ik streel zachtjes over de snaren.
    'Speel je?' vraag ik dan omdat ik plots behoefte heb het gesprek gaande te houden.


    {Yesh, he is.. poor Nathan..}

    Nathan Scagotti
    'Nee blijf... ik- ik ben gewoon *gewend? dat ik meestal direct alleen gelaten word.' zegt ze zachtjes, 'speel je?' vraagt ze dan en ik knik, 'meerdere instrumenten, maar ik denk dat mijn favoriet de piano is' antwoord ik dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Nate begint te verdelen en ik glimlach. "Straks wel goed je handen wassen, anders eet ik je vingers op," zeg ik glimlachend. Ik ga verder met de salami en stop het dan in een bakje. Ik schuif het naar Nate toe. "Oh, kaas is ook handig. Lekker veel kaas," zeg ik lachend. Ik laat kaas verschijnen en ook een plakje op Nate zijn hoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.