• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Ik kruip onder de dekens en steek mijn oortjes in. Ik leg All by myself op van Charice en ga in foetus houding liggen met mijn armen om mijn knieen ik probeer al Tylers gelukkige en verliefde gedachtes buiten te houden en knijp mijn ogen dicht. Ik heb zo veel mensen om me heen, zelf iemand in mijn hoofd, en ben intussen ook nog nooit zo alleen geweest. Ik mis Cheryl en Beth.


    Nathan Scagotti
    Ik kijk eventjes naar May die met haar rug naar me toe ligt, ik kan horen wat ze denkt en heb eigenlijk een beetje medeleiden met haar. Ik ga op mijn bed liggen en laat een appel, een rpde glimmende appel op haar nachtkastje. Misschien om te laten zien dat ze niet alleen was, of om erachter te komen of ze van appels houd.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik open even mijn ogen en zie dan een appel op mijn nachtkastje. Die stond er daarnet niet.
    Heeft de engel dat gedaan? Ik glimlach lichtjes en neem de appel in mijn handen. Ik neem er een klein hapje uit. Dank je, denk ik zachtjes. Ik heb geen zin om ruzie te maken. Ik wil enkel liggen en slapen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 21:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Ik open even mijn ogen en zie dan een appel op mijn nachtkastje. Die stond er daarna niet.
    Heeft de engel dat gedaan? Ik glimlach lichtjes en neem de appel in mijn handen. Ik neem er een klein hapje uit. Dank je, denk ik zachtjes. Ik heb geen zin om ruzie te maken. Ik wil enkel liggen en slapen.


    Nathan Scagotti
    Ik kan haar hand de appel zien pakken en ze bedankt me in haar gedachten. 'Alsjeblieft' antwoord ik en kijk naar het plafond van de kamer en leg mijn handen achter mijn hooft. Ik luister niet graag naar de gedachten van andere mensen, gewoon omdat ik vaak mijn eigen gedachten ook liever voor mezelf hou. Ik trek mijn dekens over me heen tot mijn middel en val na een tijdje in slaap.


    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    Nate Sadler
    Ik laat kant en klaar deeg verschijnen zodat we er enkel nog saus en groenten en zo op moeten leggen.
    Ik rol de 2 degen uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mayra Parker
    Ik eet de appel stukje per stukje op en zucht zachtjes voor ik het klokhuis in de vuilbak gooi.
    Ik zet de muziek uit en ga terug als een baby'tje liggen. Ik val na een tijdje ook in slaap.

    [volgende ochtend?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Ik eet de appel stukje per stukje op en zucht zachtjes voor ik het klokhuis in de vuilbak gooi.
    Ik zet de muziek uit en ga terug als een baby'tje liggen. Ik val na een tijdje ook in slaap.

    [volgende ochtend?]


    Nathan Scagotti
    Ik werd twee keer wakker, om 2 uur en om 5 uur na de tweede keer ben ik niet meer in slaap gevallen. Ik heb een uur naar het plafond gestaard en ongeveer een uur muziek geluisterd en daarna kirt gedouched en weer op mijn bed gaan liggen


    Sure ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik rol een paar keer om en om en word na een tijdje wakker. Ik zie de engel al gedoucht en al op zijn bed liggen en sleep me mijn bed uit. Ik loop naar de kast en neem er een shortje met een topje uit. Ik heb het gevoel dat het mooi weer zal zijn vandaag.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Ik rol een paar keer om en om en word na een tijdje wakker. Ik zie de engel al gedoucht en al op zijn bed liggen en sleep me mijn bed uit. Ik loop naar de kast en neem er een shortje met een topje uit. Ik heb het gevoel dat het mooi weer zal zijn vandaag.


    Nathan Scagotti
    Ik sta op wanneer ze uit haar bed stapt en loop naar de deur, 'ik ga naar de kantine, ga je mee of blijf je hier?' Vraag ik haar dan vervolgens wanneer ik bij de deur ben.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine Garcia
    Ik val in slaap met Tylers hand om me heen op het tweepersoons bed dat hij eerder heeft laten verschijnen en dat is ook precies hoe ik wakker word. Ik kijk even hoe Tyler slaapt en druk vervolgens een kort kusje op zijn lippen. 'Wakker worden slaapkop' zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Doe niet zo tegen mij. Je mag me niet, doe dan ook niet alsof je me wel mag.' mompel ik en ga op mijn bed zitten.
    Ik zucht. Ik moet het muzieklokaal vinden ik wil gitaar spelen.

    Tyler Parker
    Ik glimlach met mijn ogen dicht en druk een kus op haar lippen.
    'Goedemorgen lieverd.' glimach ik en kijk haar nu aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie
    We beginnen aan de pizza's en Nate doet de pizzabodems. "Ik weet niet of je me vertrouwt met een mes, maar ik ga salami snijden voor op de pizza," zeg ik glimlachend tegen Nate. Ik pak de salami en een mes en begin het dan in gelijke plakjes te snijden waarbij ik goed op mijn vingers let.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik lach en begin soms over het deeg te smeren.
    Ik verdeel alles over de 2 degen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan Scagotti
    'Ik heb nooit gezegt dat ik niet mag, jij mag mij niet. Ik probeer aardig te zijn, misschien kan je op zijn minst aardig terug doen. In iedergeval tot ik echt iets die wat je niet aanstaat inplaats van dat ik iets ben wat je niet aanstaat.' Zeg ik en loop de gang op, 'muziek lokaal is lokaal 12' zeg ik dan voordat ik de deur dicht doe. Ik loop naar de kantine en pak dan enkel een appel en neem er een hap van.

    Katherine Garcia
    Hij houd eerst zijn ogen dicht en glimlacht, blijkbaar kan hij mijn lippen best goed vinden zelfs zonder kijken. 'Goedemorgen' antwoord ik met een glimlach, 'lekker geslapen?' Vraag ik hem dan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 23:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:

    Daniel Scagotti
    Ik hoor Sky naar beneden komen maar blijf boef even aaien tot ik haar handen van achter om me heen voel, 'me gemist?' Vraagt ze dan vervolgens en drukt een kus op mijn wang. 'Ja, verschrikelijk, doe me dat nooit mee aan' zeg ik met een zielig gezigt en druk een kus op haar rechter arm die ze om me heen heeft geslagen.



    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik bijt aarzelend op mn lip. Hij is wel de enige die aardig heeft proberen te doen... Met die appel en zo... Ik loop de gang op en denk Wacht! 'H-Het spijt me...' Ik kijk naar mijn voeten. Ik heb nog nooit mijn excuses aangeboden voor zoiets maar de engel heeft gelijk.

    Tyler Parker
    Ik glimlach 'Fantastisch, en jij?'
    Ik sla mijn armen om haar middel en druk een kus op haar wang.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 8:26 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'