• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    maar toch... post maar met Leslie x leid me een beetje af xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Gaan we nu naar het feest toe?" vraag ik aan Nate. "Eens kijken of de salsamoves er nog een beetje inzitten." Ik glimlach en heb nog steeds Nate zijn hand beet en die niet meer losgelaten. Het voelt gewoon goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    maar toch... post maar met Leslie x leid me een beetje af xd


    Nee Lizl, het is niet jouw schuld <3 weet dat alsjeblieft. Ik heb een vriendin gehad die zelfmoord wilde plegen en ik praatte mezelf de put in omdat ik mezelf de schuld gaf. Het was niet eens mijn schuld en dit is ook niet jouw schuld. Dus Lizl, denk aan leuke dingen C: DENK AAN MIIIJJJJ ^^ want ik ben zo geweldig -gayhandje-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach en neem haar mee naar de achterbuurten. Als het donker is moeten we pas naar het bootje dus nu hebben we nog tijd genoeg. Ik neem haar mee naar het feest en we worden vriendelijk begroet. Ik zie Javier ook zitten. 'Nate ?! Er toch geraakt?' grijnst hij en komt naar ons toe. 'En hoe bevalt je dag?' glimlacht hij dan naar Leslie.

    [Haha jah je bent dat echt :) en dat meen ik xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate leidt me erheen en ik neem de omgeving in me op. Ik hoor de muziek door de straten galmen en er staat een gelukzalige glimlach op mijn gezicht. Ik zie Javier en hij begroet ons. Hij vraagt naar mijn dag. "Mijn dag is erg goed, Nate maakt er een leuke dag van," geef ik als antwoord en ik kijk dan naar de feestende menigte.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ah dat is lief van je C: maar zo geweldig ben ik niet haha :P ik ben gewoon Jaimy ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Por favor, coloque todo Javier y Jaelle ir a bailar' klinkt er van een paar mensen en Javier grijnst. 'Sólo si estos dos danza a lo largo de' antwoord hij terug. 'Moeten wij echt meedansen?' lach ik en hij knikt enthousiast. 'Ik wil kunnen opscheppen met mijn twee brilliante leerlingen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kan de taal echt niet volgen. De enige talen die ik kan zijn Engels, Duits en Italiaans. "Wat? Meedansen? Waarmee?" vraag ik dan en kijk Nate vragend aan. "Toch niet een optreden hè?"
    Ik voel me nu opslag zenuwachtig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate S.
    'De routine die we jullie vanmiddag aangeleerd hebben.' zegt Javier. 'Maar jullie kleden jullie beter om. Dat kan in Jaelle haar huis.' hij wijst naar een huis en ik neem Leslie mee naar daar. Ik laat het kleedje en mijn kleren terug verschijnen. 'Snel omkleden dus.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Mijn ogen zijn iets groter en ik volg Nate. "Nate! I-ik kan niet tegen spanning," zeg ik dan tegen hem. Ik ben helemaal nerveus en pak het jurkje aan, maar trek die nog niet aan. "Dan ga ik fouten maken, onnodige fouten en dan falen en dan gaat alles mis en dan verpest ik het," ik blijf doorpraten en dingen opnoemen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik laat haar ophouden door haar een klein lief kusje op de lippen te geven.
    'Je kan het wel. Ik geloof in je.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate verrast me door een klein kusje te geven en ik val dan stil. Hij heeft mijn aandacht en ik knik dan. "Oke," zeg ik zachtjes en draai me van hem weg. Een klein beetje zijn mijn gedachten in de war door dat kleine kusje, maar ik kleed me dan snel om, de mensen wachten. "Ik ben klaar om te gaan," zeg ik tegen Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik glimlach een ben ook klaar. Ik pak haar hand vast en leid haar mee naar buiten waar Javier en Jaelle al op staan te wachten. We gaan op ons plaats staan en de muziek start. We beginnen aan de routine.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate neemt me mee naar buiten en de zenuwen gieren door mijn lichaam. Het gaat goed komen, spreek ik mezelf toe. We staan klaar en de muziek begint. Ik knik Nate toe en de routine is begonnen. De muziek neemt mijn lichaam over en ik dans elke beat eruit en doe alles zo goed mogelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Awh, dat is echt niet normaal en idd niet jou schult, de meeste gewoon hebben geen hersens (of ze weten niet hoe ze ze moeten gebruiken)

    Lol, yesh Jaimes your awesome, but Lizl is awesome too


    Don't be like the rest of them, darling