• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate heeft leuke kleding aan en ik glimlach. Hij herinnert me aan de film. "Oh! Heeft de film met salsa dansen te maken? Of met Havana?" vraag ik en ik begin na te denken. Welke film kan het zijn? Salsa...Havana...dansen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik lach lichtjes. 'Als je het echt niet weet zal ik het je vanavond zeggen. We kunnen zelf de film bekijken.' Maar wel de 2de, de eerste vind ik maar niets. En het grappige is dat de jongen in de 2de Javier noemt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Als je het nu niet zegt, dan bespring ik je en geef je de kieteldood net zolang totdat je het wel zegt," zeg ik met een grijns tegen Nate. "Je maakt me al de hele dag nieuwsgierig!" Ik begin weer met lopen naar buiten. "Waar gaan we nu eigenlijk heen?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Toerist uithangen en ik heb nog een verrassing voor vanavond.' glimlach ik en sla mijn arm om haar schouders.
    'Dirty Dancing 2?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Ik weet niet? Misschien naar de les gaan toch?' lach ik aangezien we geen ideeen hebben.
    'Wat mensen pesten zodat ze bv plots hun gerief kwijt zijn?'


    Katherine Garcia
    Ik lach, 'volgensmij mogen we wel opschieten dan, les is al begonnen' zeg ik met een lach. Ik trek hem omhoog en neem hem dan mee de kamer uit, richting de klas lokalen, 'welk lokaal?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    "Nog een verrassing?" vraag ik en kijk om me heen. Hoe kan het dat ik zoveel verrassingen krijg, ondanks dat deze pas vanavond is. "Je maakt er echt een geweldige dag van, dank je daarvoor," zeg ik zachtjes. Nate verklapt dan de titel en het dringt tot me door. "Natuurlijk! Hoe kon ik daar nou niet op komen?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    'Ehm... neem geschiedenis, daar hebben ze altijd veel spullen nodig. Of wiskunde... neeh geschiedenis.' Ik wil gewoon een willekeurig lokaal inlopen. 'Sorry dat we te laat zijn, we waren verdwaalt.' zeg ik zo onschuldig mogelijk, de leerkracht knikt en wijst ons een bank achteraan aan.

    Nate Sadler
    Ik glimlach. 'Mijn doel is om deze week perfect voor je te maken.' zodat ze niet loopt te piekeren en het is mijn enige kans om met haar alleen te zijn, zoals vroeger, en die grijp ik aan, ookal is het vriendschappelijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Ehm... neem geschiedenis, daar hebben ze altijd veel spullen nodig. Of wiskunde... neeh geschiedenis.' Ik wil gewoon een willekeurig lokaal inlopen. 'Sorry dat we te laat zijn, we waren verdwaalt.' zeg ik zo onschuldig mogelijk, de leerkracht knikt en wijst ons een bank achteraan aan.


    Katherine Garcia
    Ik ga naast Tyler zitten en zie bijna direct ee tas staan waar iemand zijn geschiedenis boeen nog niet uit heeft gehaalt, ik laat de boeken uit die tas op mijn tafel verschijnen. Ik laat mijn ellebogen op de boeken rusten en mijn hooft op mijn handen terwijl ik een beetje naar de leraar kijk, maar meer naar mesen die leuk zouden zijn om te irriteren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik laat een poot van een stoel eventjes verdwijnen zodat een meisje op de schoot valt van een jongen.
    Dan laat ik die poot terug verschijnen alsof er niets is gebeurt. 'Romantiek in de klas?' grijns ik lichtjes naar Katherine. Met onze krachten kunnen we gevoelens aanwakkeren dus ze ook dingen laten doen die ze anders niet zouden doen. Benieuwd wat 2 opgewonden jongeren in de klas zouden doen...

    [wist niets anders xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Dat is je nu al gelukt," zeg ik met een ietwat verlegen glimlach. Ik kijk naar de omgeving en geniet van de zon die al volop aan het schijnen is. Ondanks dat het warm is, laat ik Nate zijn arm wel om mijn schouder liggen. "Dus de toerist uithangen hè? Gaan we naar de stad toe?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'De oude stad.' verbeter ik haar. 'Je hebt een nieuw deel en een oud deel maar het nieuwe is hetzelfde als elke stad ongeveer.' Ik neem haar mee naar een taxi de klaarstaat om ons naar het oude deel mee te nemen. 'Daar kunnen we iets eten want het is al 4 uur.' En door al dat dansen hebben we geen tijd gehad om te eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Het duikt even in mijn hoofd op dat Jake het hier ook heel mooi zal vinden, maar Jake is hier niet. Ik hoop maar dat alles goed gaat. Misschien moet ik hem een sms sturen? Om te vragen hoe het gaat? Ik neem plaats in de taxi terwijl ik half in gedachten ben. "Ja, eten," reageer ik half op Nate. Ik voel ook wel dat ik honger heb, maar nu zijn mijn gedachten naar Jake geleid.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 14:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik zucht en kijk naar buiten. Natuurlijk, ze denkt vast terug aan Jake.
    Waarom is ze niet van mij? Ik weet het Jake zal best ook goed voor haar zijn maar ik heb een ritueel voor haar doorstaan, alles opgegeven voor terug bij haar in gunst te zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik merk pas op dat ik in gedachten ben, als het ineens erg stil is in de taxi. Het verkeer is te horen, maar dat is anders dan wanneer er mensen praten. "Wat voor restaurant is het?" vraag ik daarom aan Nate en kijk zijn kant op. Laat ik me maar op Nate concentreren, dan zal het voor hem ook leuker zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Een gezellig restaurantje waar je Cubaans eten kunt eten.' glimlach ik. Ik wil haar hand pakken maar leg mijn handen gewoon op mijn benen. Dat is beter voor zowel mijn gevoelens als voor haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'