• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik hoop het]

    Nate Sadler
    'Ja. We kunnen dat wel doen.' glimlach ik en eet verder. Na een tijdje heb ik genoeg en wacht tot zij ook klaar is. Dat is wel zo beleeft. Ik kijk naar omhoog en glimlach. We hebben geluk. Geen wolken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik stiekem ook ><]

    Leslie Sadler
    Nate is weer als eerste klaar met eten, waardoor ik gewoon niet verder meer eet. "Ik ben ook klaar." Ik veeg mijn mond af met een servet en zet mijn bord aan de kant. "Wat nu?" vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Lig maar op die matras, we gaan sterrenkijken.' glimlach ik en loop naar de lichtschakkelaar. Overal staan er kaarsen maar ze branden enkel nog niet. Ik doe de lichten uit en doe met een beweging alle kaarsen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik doe wat Nate zeg en sta op. Met langzame passen loop ik naar het matras. Ik ga erop liggen en zie dan alle sterren. Dan gaan de kaarsen om ons heen en over de boot heen aan. "Het ziet er zo prachtig uit," zeg ik dan. Ik klop naast me, "kom erbij liggen, alsjeblieft."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik ga ook op de matras liggen en leg het zachte deken om ons heen voor de koude van de nacht.
    Dan neem ik haar in mijn armen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate neemt me in zijn armen en ik lig dicht tegen hem aan. "Blijven we hier ook slapen vannacht?" vraag ik aan Nate en ik kijk op naar hem. Het kaarslicht flakkert en werpt schaduwen over zijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Ja maar in de boot.' glimlach ik want bij elke boot is er een leefruimte, keuken, badkamer en slaapkamertje in de boot.
    Ik streel over haar rug zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Oh oke, dat klinkt goed," zeg ik glimlachend. Hij streelt over mijn rug en ik blijf naar hem kijken voor even. Hij ziet er best wel knap uit. Dan besluit ik maar weg te kijken in de hoop dat hij het niet opgemerkt heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [kmoe nr bed maar kom zo terug online op mn gsm]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Okay ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik kijk haar met een glimlach aan rn lig nog iets dichter tegen haar aan.
    ze is zo perfect. in haar handelen. in haar zeggen. in alles.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 22:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Het is Nate :P

    Leslie Sadler
    Ik lig nu nog dichter tegen Nate aan en ik kijk dan naar de sterren. "Kijk, een vallende ster," zeg ik tegen Nate zachtjes en kijk Nate aan. "Wensentijd." In mijn gedachten doe ik een wens en sluit daarom even mijn ogen om de wens te doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik sluit mijn ogen. Ik wens dat ze de mijne word, denk ik, en als dat niet migelijk is sil ik terug.nae de tyd van onze driehoeks verhouding. ik open mijn ogen ik bekijk het prachtige gezicht van Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jammer, ik hoopte dat hij haar zou kussen :P

    Leslie Sadler
    Ik wens dat alles goed gaat met Jake en dat hij geen gekke dingen doet. Ook wens ik dat alles gewoon goed is tussen Nate en ik. "Wens gedaan," zeg ik zachtjes en dan open ik mijn ogen weer. Nate kijkt naar me en ik glimlach dan. Ik kijk naar de sterren en het doet me denken aan het liedje van Coldplay. "Look at the stars,
    Look how they shine for you,
    And everything you do,
    Yeah, they were all yellow."
    Ik zing het zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nare S
    'Les?' Ah wat het is nu of misschien nooit.
    Ik druk mijn lippen op de hare. liefdevol en teder. Zachtjes streel ik met mn vinger over haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'