• Nightschool Returns | Rollentopic

De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.

Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave

Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor

Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre

Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

Damon Garcia - WillNotLearn

Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled

Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn

Heksen

Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

[ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:08 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik geef haar een zacht kneepje als ik door heb wat ze doet bij mij. Ik concentreer me terug op de jongen die steeds meer naar boven gaat onder de rok. De leerkracht geeft niets door.

Katherine Garcia
    Ik lach en druk een kus op zijn wang, 'vond je dat niet leuk?' Vraag ik hem dan voordat ik weer naar de jongen en het meisje kijk. Ik zie dat de jongen's hand steeds hoger gaat en daar verder begint te strelen.

Don't be like the rest of them, darling

Nate Sadler
    Ik glimlach en eet verder. Als alles op is kijk ik haar glimlachend aan en wacht tot ze ook klaar is.
    We hebben nog een uur of 3 om de stad te bekijken en er is een feestje door de lokale bevolking op een klein pleintje voor als er naar toe wil.

Tyler Parker
    Ik lach. 'Maar je mag het vanavond wel doen.' Ik grijns en zie dat Nathan aan Vanessa haar slipje gekomen is.
    Ik zie haar lichaam verstarren en dat ze op haar wang bijt.

MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik lach. 'Maar je mag het vanavond wel doen.' Ik grijns en zie dat Nathan aan Vanessa haar slipje gekomen is.
    Ik zie haar lichaam verstarren en dat ze op haar wang bijt.

Katherine Garcia
    Ik lach ook en blijf naar Nathan en Vanessa kijken, ik zie het meisje verstarren e op haar wang bijten, waarschijnlijk als teken dat de jongen bij haar slipje is aangekomen. Ik lach aangezien het enigsinds lachwekiend is om te zien, 'zou ze maagt zijn?'

Ik ga mezelf even helemaal verbannen van Q, want ik moet echt leren en werk maken. Dus ik spreek jullie later!

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Tyler Parker
    'Ik vraag me af...' Ik concentreer me op haar gedachten. OH my dit is goed... hoor ik en ik kan een grinnik niet onderdrukken, ik heb blijkbaar ook een soort telepathie met anderen of kan gewoon hun gedachen lezen. Ik zoek even in haar herinneringen. Nee geen ontmaagding. 'Ja ze is maagd.' lach ik.

MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Ik vraag me af...' Ik concentreer me op haar gedachten. OH my dit is goed... hoor ik en ik kan een grinnik niet onderdrukken, ik heb blijkbaar ook een soort telepathie met anderen of kan gewoon hun gedachen lezen. Ik zoek even in haar herinneringen. Nee geen ontmaagding. 'Ja ze is maagd.' lach ik.

Katherine Garcia
    'Hoe weet je dat?' Vraag ik hem, voor zover ik wst kon hij alleen maar met zijn zus praten via zijn gedachten. Na een paar minuten gaat de bel en zie ik de jongen zijn hand terug trekken en het meisje aan haar hand mee het lokaal uit nemen, ik had zo'n idee dat e niet opweg waren naar de volgende les.

MusicAngel schreef:
    Nate Sadler
    Ik glimlach en eet verder. Als alles op is kijk ik haar glimlachend aan en wacht tot ze ook klaar is.
    We hebben nog een uur of 3 om de stad te bekijken en er is een feestje door de lokale bevolking op een klein pleintje voor als er naar toe wil.

Leslie Sadler
    Nate is eerder klaar met eten dan ik, maar ook ik ben al snel klaar dan. "Ik ben klaar," zeg ik dan en schuif het bord weg. "Ik ga heel even gebruik maken van het toilet," zeg ik dan en sta op. "Zo terug." Ik loop richting het toilet en fatsoeneer even hoe ik eruit zie. Mijn haren doe ik goed en mijn tanden maak ik schoon. Dan loop ik weer terug. "Wat staat er nu op het programma?"

Tyler Parker
    'Zullen we hen volgens of naar de volgende les gaan?' vraag ik. 'Om een of andere reden kan ik blijkbaar gedachten horen en herinneringen bekijken als ik me er op concentreer.'

Nate Sadler
    'We hebben nog zo'n 3 uur tijd dus we kunnen de stad bekijken en of naar een feest van de plaatselijke bevolking gaan? Het is wel in de achterbuurten dus er zullen niet veel toeristen zijn.' Dank je Javier, om me dat te vertellen.

[Fuck it jong. Zit ir te beven]

Lizl. Wat is er aan de hand?

laten we zeggen dat mijn ex iets ging doen maar heb op tijd zn beste vriend kunnen waarschuwen

Leslie Sadler
    "Drie uur tijd en dan wat?" vraag ik nieuwsgierig aan Nate. "Maar we kunnen wel de stad eerst bekijken en dan alsnog naar het feest. Het maakt mij niets uit dat het in de achterwijken is." Ik pak Nate's hand beet en trek hem mee naar buiten. "Op naar de mooie plaatsen!"

MusicAngel schreef:
    laten we zeggen dat mijn ex iets ging doen maar heb op tijd zn beste vriend kunnen waarschuwen

Die jongen is niet goed voor je Lizl

*knuffel en houdt je vast totdat je niet meer trilt*

Nate Sadler
    Ik leid haar glimlachend door de stad en toen haar de mooie straatjes en kleine winkeltjes.
    Een uur of 2 later hebben we de grootste lijnen wel gezien.

[Hij wilde zelfmoord plegen... Met een stom koord en het zou mijn schuld zijn. Ik dacht dat het een grap was om me te pesten maar stuurde toch naar Jonas, zn beste maat, wat dat ie gezegd heeft en die is naar zijn huis gegaan en vond hem op de grond... Allemaal mijn schuld]

Nee Lizl, het is niet jouw schuld! Bedenk je eens goed in. Hij is degene die de eikel is. Hij schold je uit, is gemeen tegen je geweest en heeft je pijn gedaan. Het is ZIJN EIGEN schuld. Jij kan er niets aan doen dat hij zo is