• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik zucht opgelucht en druk mijn lippen op de hare.
    'Doe me dat niet nog eens aan.' zeg ik zachtjes. 'Je bent dan wel een demon, je kan wel meegesleurd worden door de stroming.'


    Katherine Garcia
    'Je bent zo schattig als je bezorgt bent' met ik met een kleine misschien ondeugende glimlach. 'Er gebeurt niks met me, het is nog nooit gebeurt,' antwoord ik, maar verander van gedachte, dat was niet helemaal waar. Direct al na mijn geboorte ben ik meegenomen door wee engelen en gewoon weggehaalt bij mijn vader en moeder. 'Bijna nooit' mompel ik mezef verbeterendben druk een kus op Tylers lippen. 'Wil je in het water blijven of op het strand?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Dit bevalt me prima.' zeg ik met een grijns.
    Haar kleren plakken tegen haar lichaam en ik zie duidelijk haar bh erdoor. He, ik ben en blijf zowel een jongen als een demon.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Dit bevalt me prima.' zeg ik met een grijns.
    Haar kleren plakken tegen haar lichaam en ik zie duidelijk haar bh erdoor. He, ik ben en blijf zowel een jongen als een demon.


    Katherine Garcia
    'Dit bevalt me prima' antwoord hij met een grijns, ik lach aangezien ik zijn ogen niet naar mijn gezicht zie kijken. 'Arm klein jongetje, nooit een bh gezien?' Vraag ik hem en verandervmijn natte, plakkerige kleren in een bikini. 'Kun je sufen? Of in iedergeval windsurfen?'



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler
    'Nee.' zeg ik glimlachend.
    'Maar ik vind jou kussen zoiezo veel leuker.' Ik grijns en druk mijn lippen nog eens op de hare;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler
    'Nee.' zeg ik glimlachend.
    'Maar ik vind jou kussen zoiezo veel leuker.' Ik grijns en druk mijn lippen nog eens op de hare;


    Katherine Garcia

    'Ooit geprobeerd?' Vraag ik hem met een lach en kus hem terug wanneer hij mij kust en laat mijn hand door zijn haren gaan. 'Vertel me eens iets over jezelf dat bijna niemand anders weet' vraag ik hem nieuwsgierig.



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Dat word moeilijk want May weet alles aangezien ze mn gedachten kan horen, wel ehm, iets dat enkel ik, mam en Mayra weten...' Ik denk na en kijk dan naar het water. 'Ik sliep met de knuffel die ik van mijn vader gekregen had tot mijn 15de.' zeg ik dan. Voor meisjes ok, jongens not done.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Dat word moeilijk want May weet alles aangezien ze mn gedachten kan horen, wel ehm, iets dat enkel ik, mam en Mayra weten...' Ik denk na en kijk dan naar het water. 'Ik sliep met de knuffel die ik van mijn vader gekregen had tot mijn 15de.' zeg ik dan. Voor meisjes ok, jongens not done.


    Katherine Garcia
    'Dat is schattig, en heel lief' zeg ik met een glimlach, ik trek hem mee naar waar het water ondiep genoeg was om te kunnen zitten en ga daar zitten. 'Hoe zie of zag die knuffel eruit?'

    (Lol, slaap ook nog met een knuffel xd maar alleen om de reden dat hij lekker ligt xd ik lig er met mn hooft op)


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik slaap met de knuffel van mijn broertje. Nja een van de weinige dingn die ik van hem heb x]

    Tyler Parker
    'Ik toon je hem nog wel eens.' glimlach ik. Als mijn leven echt sucked haal ik hem dan terug uit en val zo in slaap, zelf nu nog.
    Ik ga ook zitten. 'Nu jou beurt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    [ik slaap met de knuffel van mijn broertje. Nja een van de weinige dingn die ik van hem heb x]

    Tyler Parker
    'Ik toon je hem nog wel eens.' glimlach ik. Als mijn leven echt sucked haal ik hem dan terug uit en val zo in slaap, zelf nu nog.
    Ik ga ook zitten. 'Nu jou beurt.'


    Katherine Garcia
    'Is goed' antwoord ik met een glimlach, ik strek mijn benen en kijk naar mijn tenen wanneer hij zegt dat het mijn beurt is. 'Wat weet je van voordat je me ontmoete enzovoord, mijn verleden?' Vraag ik hem dan eerst.




    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik denk na. 'Niet veel enkel dat je de dochter van Nick en leslie bent, Nick was toen slecht, ze gingen uit elkaar en verder niets.'
    Ik denk na, nee verder een groot gat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler
    Ik lach als we plots op het strand zijn enj kijk haar aan. 'Beetje afkoelen.' en hup ze staat terug in het water.
    Ik kijk haar grijzend aan, dat gaat me nooit vervelen.

    Nate Sadler
    Ik glimlach en duik dan onder. Ik hou haar hand goed vast en leid haar dieper het water in.
    Na een tijdje belanden we aan de bodem van de zee en ik zie een onderwater grot.


    Leslie Sadler
    Ik verstrengel onze vingers en kan gelukkig goed ademen door middel van de zuurstofflessen. Ik zie een grot en ga die dan naar binnen. Het ziet er mooi uit. Ik trek Nate achter me aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    We zwemmen verder en ik zwem dan naar boven toe. Plots is er geen water meer en ik glimlach. Een voordeel aan onderwater grotten. Er is ook een stuk droog daar. Ik duw me op de rots en trek Leslie naast me terwijl ik mijn bril en machinetje uit doe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik denk na. 'Niet veel enkel dat je de dochter van Nick en leslie bent, Nick was toen slecht, ze gingen uit elkaar en verder niets.'
    Ik denk na, nee verder een groot gat.


    Katherine Garcia
    'Mijn vader en moeder zijn voordat ik werd geboren al uit elkaar, alleen wist mijn vader niet dat mijn moeder zwanger was.' Begin ik nogsteeds naar mijn tenen kijkend, 'toen ik geboren was, werd werd mijn moeder vertelt dat ze een miskraam had gehad. En voor de jaren tot 17 jaar geleden heb ik bij twee demonen geleeft waarvan ik dacht dat ze mijn ouders waren' ik hou de tranen terug die ik op voel komen, al loogen ze heb ik meer tijd bij hun besteed dan bij Nick en Leslie en zijn ze nu dood.


    Don't be like the rest of them, darling

    Les
    We kunnen naar boven en ik volg Nate zijn voorbeeld. Ik volg Nate's voorbeeld en doe de bril af en de fles uit. "Wauw, wat is het hier mooi," zeg ik zachtjes. Ik loop verder de grot in. Ik kijk over mijn schouder naar Nate en ik glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    Ik neem haar in mijn armen om haar te troosten. 'Shtt stil maar het is goed.' zeg ik zachtjes. Geen idee dat ze bij twee engelen heeft gewoond. Moet vreselijk geweest zijn toen ze erachter kwam dat dat gelogen was, dat ze haar ouders waren.

    Nate Sadler
    Ik glimlach terug en ga dan op de grond liggen met gesloten ogen.
    Even genieten van de stilte, het gekabbel van de golven en Leslie's zachte stem.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'