• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kijk naar Nate als hij mijn naam zegt en dan ineens voel ik zijn lippen op die van mij. Een warm gevoel stroomt door me heen en zijn streling voelt liefkozend. Even word ik meegenomen in het moment, maar dan ga ik een stukje achteruit. "Nate..." zeg ik zachtjes en ook in de war. Deze kus was...geweldig, maar ik ben getrouwd. Mijn gevoelens zijn er wel heel goed bij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik zucht. 'Ik weet het je bent getrouwt.' zeg ik zachtjes en lig terug normaal. Ik kijk naar de sterren.
    Ik zweer tegen mezelf, alle gevoelens voor Leslie vanaf volgende week uit mijn lichaam te banen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik lig haast als verdoofd naast Nate nu naar de sterren te kijken. Waarom laat ik mezelf altijd zo in de war brengen? Altijd als Nate me kust voelt het heel prettig aan. De tederheid die er in te voelen is en ik heb nooit met Nate echt ruzie en met Jake wel. Jake vertrekt zomaar ondanks dat ik het er niet mee eens ben en we zijn wel getrouwd. Maar inderdaad, we zijn getrouwd dus ik kan dit niet maken. Ik kan het eigenlijk niet eens maken dat ik zo bij Nate lig, maar ik keur het goed, omdat het vriendschappelijk is. Toch? "Je maakt me in de war," mompel ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach lichtjes. 'Sorry, maar jij mij ook.' Ik zoek de sterrenbeelden in de lucht.
    Het zijn er zo veel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Nate
    'Het was een gok maar wacht eventjes.' glimlach ik. Ik loop naar het stuur en vaar ons verder de zee op zodat we enkel nog verlichting hebben van de sterren en de lichtjes op de boot. Ik gooi een anker uit en loop naar haar toe. 'Nu kunnen we eten.'

    Tyler Parker
    Ik volg Nathan en Vanessa en ze gaan een leeg lokaal in.
    Ik slip naar binnen en verstop me achter het bureau van de leerkracht.


    Katherine Garcia
    Ik loop met Tyler mee naar een leeg lokaal waar Nathan en Vanessa net naar binnen gingen, wanneer we binnen zijn ga ik naast Tyler achter het bureau van de leerkracht zitten. Het lijkt erop dat Vanessa en Nathan het niet kunnen laten zich boven op elkaar te storten, letterlijk. Nathan duwde Vanessa neer op een van de tafeltjes en ging vervolgens verder waar hij gebleven was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Ik heb niet echt de indruk, dat we hen nog een duwtje moeten geven.' merk ik op.
    Ik venstrengel mijn vingers met die van haar. 'Ze kunnen het prima af alleen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik sla mijn ogen neer. "Sorry daarvoor," zeg ik zacht. "Hoezo maak ik jou in de war?" Ik kijk weer naar de sterren boven me en blijf stilletjes liggen. Het is gewoon allemaal heel ingewikkeld. Zelfs na Nate 17 jaar niet gezien te hebben, kunnen we het gewoon goed vinden en laat ik alles gebeuren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Soms denk ik dat je me ook leuk vind op de manier dat je reageert maar dan duw je me weg of begint over Jake... '
    Ik zucht en zwijg. Ik zou beter niets meer zeggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Het enige wat mijn gevoelens nu kan verraden, zijn mijn rode wangen. Expres kijk ik Nate niet aan. "Sorry daarvoor," zeg ik weer en ik spreek niet over wat ik daadwerkelijk voel, want ik weet dat ik Nate dan dingen zeg die ik niet zou moeten zeggen of überhaupt denken. Dus hoop ik dat Nate mijn rode wangen niet opmerkt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik merk haar rode wangen op en er staat een klein glimlachje om mijn lippen. 'Ik ben moe.' zeg ik dan maar. Er komt toch niets meer uit dit gesprek voor en de romantische sfeer die ik voelde is nu zo goed als verpest.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate zegt dat hij moe is. "Dat is best te begrijpen na deze lange en drukke dag," zeg ik en ik hoop dat de rode wangen weg zijn. Ze zijn namelijk een teken van genegenheid en dat er meer is dan vriendschap. "We kunnen gaan slapen?" Ik kijk Nate aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik knik en laat de kaarsen uitgaan. Ik laat het licht terug aangaan en sta recht om naar de deur te gaan die naar de binnenkant van de boot leid. Ik open die en sta in een soort mini living, ik loop door en ga naar de slaapkamer. Ik trek mijn kleren uit tot op mijn boxer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate zegt niets meer en loopt gewoon richting de living. Ik volg hem en zie hoe de kaarsen zijn uit gegaan. Binnen ziet het er knus uit en ik laat dan een dun slaapkleedje voor mezelf verschijnen. Nate heeft alleen nog zijn boxer aan. Ik trek het slaapkleedje aan en ga dan in bed liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik ga ook in het bed liggen maar met mijn rug naar haar toe. 'Slaapzacht.' zeg ik zachtjes en knip het licht uit.
    Vroeger lachtte ik die dichters altijd uit met hun lepe gedichten maar nu komt er zelf een in mijn hoofd. Mijn smart is niet te meten Mijn tranen evenmin Niemand zal ooit weten Hoeveel ik haar bemin. Ik ben geen dichter maar ik snap nu de echte dichters. Waarom ze die dingen schreven, waarom zangers zulke teksten schreven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate sluit zich voor me af, maar zegt wel nog slaapzacht. "Jij ook," zeg ik zachtjes en ga goed liggen. Ik kijk naar het plafond, want ik weet dat het me nog niet gaat lukken om in slaap te vallen. Ik wil iets proberen, maar daarvoor moet Nate slapen. Dus ik wacht totdat ik het idee heb dat Nate slaapt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.