• Nightschool Returns | Rollentopic

De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.

Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave

Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor

Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre

Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

Damon Garcia - WillNotLearn

Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled

Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn

Heksen

Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

[ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:08 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Sadler
    "Mm, dan wil ik wel het allerlekkerste eten van wat Cuba te bieden heeft!" zeg ik glimlachend. Ik kijk weer naar buiten. "Het ziet er mooi uit hier. Ik ben er nog nooit eerder geweest," zeg ik en kijk naar Nate met een glimlach. "Je hebt een heel goede plek uitgekozen."

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nate Sadler
    Ik lach. 'Dan ben ik blij want ik heb dit alles moeten regelen terwijl je je roes aan het uitslapen was.' grinnik ik.
    De taxi stopt en ik bedank hem in het spaans waarna ik hem betaal. Dan stap ik uit. 'Voila. We zijn er.' glimlach ik. Ik begeleid haar naar binnen in het kleine restaurantje en ga aan een tafeltje met haar zitten. 'Ik raad de Tamales aan. Dat is een soort maisdeegrol die wordt gevuld met vlees, rijst, groente, kaas en vruchten. Ze doen er wel chilipeper op. Of je kan Guiso nemen, dat is een stamppot.' glimlach ik. 'Tamales word wel normaal als ontbijt gegeten maar het is ook lekker smiddags.' glimlach ik. 'Of om 4 uur.'

[ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 15:00 ]

MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik laat een poot van een stoel eventjes verdwijnen zodat een meisje op de schoot valt van een jongen.
    Dan laat ik die poot terug verschijnen alsof er niets is gebeurt. 'Romantiek in de klas?' grijns ik lichtjes naar Katherine. Met onze krachten kunnen we gevoelens aanwakkeren dus ze ook dingen laten doen die ze anders niet zouden doen. Benieuwd wat 2 opgewonden jongeren in de klas zouden doen...

[wist niets anders xd]

Katherine Garcia
    Ik lach zachtjes wanneer Tylerer voor zorgt dat een meisje op de schoot van een jongen valt. Demonen konden gevoelens aanwakkeren, ik kon mensen vrolijk, boos, blij enzovoord. Ik zorgde ervoor dat het meisje een verlieft gevoel kreeg en keek toe hoe ze de jongen kuste.

Don't be like the rest of them, darling

Tyler Parker
    'Vanessa! Wil u terug op u stoel gaan zitten en Nathan met gerust laten? Hou die dingen maar voor buiten de klaslokalen.' Het meisje schrikt en gaat terug op haar stoel zitten. Ik grijns naar Katherine en zorg voor verlangens bij de jongen waardoor hij zijn hand op haar been legt. Hij streelt die zachtjes.

MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Vanessa! Wil u terug op u stoel gaan zitten en Nathan met gerust laten? Hou die dingen maar voor buiten de klaslokalen.' Het meisje schrikt en gaat terug op haar stoel zitten. Ik grijns naar Katherine en zorg voor verlangens bij de jongen waardoor hij zijn hand op haar been legt. Hij streelt die zachtjes.

Katherine Garcia
    'Akward' mompel ik alsbik de jongen zijn hand op het meisje haar been zie leggen, 'Nathan, misschien moet je je handen boven de tafel houden' zeg ik met een grijns als zijn hand nu aan de binnenkant van haar ben streelt.

Leslie Sadler
    "Je had me best wel tegen mogen houden met al het drinken," zeg ik tegen hem met een klein lachje. "Ik ben een demon die minder goed tegen drank kan, dan de meeste demonen. Helaas. Ik verlies altijd van Damon, de broer van Nick, als het om drinken gaat." We komen aan bij het restaurant en binnen ruikt het heerlijk naar allerlei specerijen. "Pepers moeten geen probleem zijn voor mensen zoals wij," zeg ik grinnikend tegen Nate als hij zegt dat er chilipepers zitten in de Tamales. "Doe mij maar een Tamales, het klinkt erg lekker," zeg ik met een glimlach.

Tyler Parker
    Ik grinnik en zie de leerkacht even raar naar Nathan kijken waarop die snel zijn hand wegtrekt maar nog geen 5 minuten later ligt die er terug en kruipt die onder het meisje haar rokje. Ik leg grinnikend mijn hand op Kaths been maar niet met de zelfde bedoelingen als die jongen.

Nate Sadler
    Ik wenk de ober. '2 Tamelas, 1 cola en 1 fanta por favor.' zeg ik en de ober knikt en loop weg.
    Ik kijk haar aan. 'Hm eigenlijk heb ik nooit gevraagd naar je leven, achter Nick en Luna? Voor je Jake leerde kennen?'

Leslie Sadler
    "Hoe komt het dat je weet dat ik liever fanta heb dan cola?" vraag ik aan hem en ik kijk hem aan. Voor zover ik weet, weten alleen Jake en Nick het. Nate vraagt dan naar mijn leven in de tussentijd. Ik schraap even mijn keel. "Oh eh..daar denk ik eigenlijk heel weinig aan terug," zeg ik en ik frummel even met mijn vingers aan het kleed op de tafel. "Het was vooral een periode van rondtrekken, hoewel ik eerst nog een tijd in het ziekenhuis heb gelegen." Ik blijf er een beetje vaag over. "'Maar niet zo heel veel dus." Ik kijk op naar Nate en glimlach eventjes.

Nate Sadler
    'Je hebt een hele tijd bij me geweest vergeten?' glimlach ik en ik snap best als ze dat vergeten zou zijn. Het waren voor haar erge periodes, ze was "Jakie" bijna kwijtgeraakt. Agh ik haat mezelf om jaloers te zijn op mijn neef.

Leslie Sadler
    "Maar dat was niet voor Jake...dat was meer tijdens Jake," zeg ik dan en ik kijk naar Nate. "En die tijden ben ik niet vergeten Nate, ik weet ze nog als er dag van gisteren." Mijn stem is zacht en dan komt het eten eraan. "De tijd na Nick is de tijd die ik wil vergeten en eigenlijk vergeten was, totdat Jake kinderen wilde. Ik was zwanger van Nick en daarom weggegaan bij Nick en omdat Nick...niet de juiste dingen deed. Zoals je wel weet, raak ik heel erg beïnvloed door hormonen...zo kwam een engelenziekenhuis erachter dat ik zwanger was. Ik was helemaal de weg kwijt en merkte niet eens dat het engelen waren. Ik heb toen bijna alleen maar aan een bed vastgebonden gelegen...met magische ketens zodat ik ook niet weg kon. Uiteindelijk zeiden ze dat het kind doodgeboren was....ik was helemaal kapot en zo heb ik rondgelopen voor zo'n 100 jaar. Alleen en iedereen ontwijkend. Toen pakte ik mijn leven weer op en ben gewoon gaan doen wat zo'n beetje elke demon doet. Genieten van het leven en mensen gebruiken. Alleen ik gaf er mijn eigen draai aan. Ik gebruikte jongens voor een nacht, maar alleen om mee in bed te liggen. Niet voor seks of wat dan ook en ik liet ze me weer vergeten. Zodat ze geen herinneren aan me zouden hebben. Dus ja...dat was het wel zo'n beetje."

Nate Sadler
    'Je hebt een veel goed leven geleid voor een demon te zijn.' verzeker ik haar. 'Jij bent volgens mijn één van de puurste demonen die er zijn.' Ik glimlach en het eten komt eraan. Ik pak mijn bestek. 'Smakelijk.' zeg ik met een glimlach.

MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik grinnik en zie de leerkacht even raar naar Nathan kijken waarop die snel zijn hand wegtrekt maar nog geen 5 minuten later ligt die er terug en kruipt die onder het meisje haar rokje. Ik leg grinnikend mijn hand op Kaths been maar niet met de zelfde bedoelingen als die jongen.

Katherine Garcia
    Ik lach zachtjes terwijl ik naar het stel kijk, het meisje legt haar hand op die van hem, niet om hem tegen te houden maar om zijn arm te strelen. Ik hoor Ty grinniken en voel zijn hand op mijn been, ik verplaats mijn aandacht van het meisje naar Tyler en laat hem een beetje opgewonden worden, gewoon om hem te plagen en richt me dan weer op het meisje.

Tyler Parker
    Ik geef haar een zacht kneepje als ik door heb wat ze doet bij mij. Ik concentreer me terug op de jongen die steeds meer naar boven gaat onder de rok. De leerkracht geeft niets door.

Leslie Sadler
    "Dat valt wel mee," zeg ik dan, "ik heb heel veel fouten ook gemaakt in mijn leven. De één nog erger dan de ander of kwetsend. Of misschien niet zozeer fouten, maar verkeerde beslissingen." Ik pak ook bestek. "Jij ook," zeg ik dan en begin met eten. Het proeft goed en ik probeer me op het eten te concentreren en niet aan de gedachten die nu allemaal door mijn hoofd heen gaan over mijn verleden.