• Nightschool Returns | Rollentopic

De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.

Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave

Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor

Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre

Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

Damon Garcia - WillNotLearn

Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled

Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn

Heksen

Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

[ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:08 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Nate Sadler
    Als we klaar zijn applaudisseren ze. Ik glimlach en dans nu gewoon met Leslie. De makkelijke versie van de salsa die iedereen hier doet. Geen routines gewoon bewegen op de muziek.

[jullie zijn alle twee geweldig en lief :)]

Leslie Sadler
    Er staan blosjes op mijn wangen als ik al het geapplaudisseer hoor. "Dank je," zeg ik dan tegen Nate, want hij is degene die me het vertrouwen gaf dat ik het wel kon doen. Deze salsa voelt veel relaxender aan. Ik druk dan zacht een kus op zijn wang.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

MusicAngel schreef:
    [jullie zijn alle twee geweldig en lief :)]

Niet alleen wij twee Lizl, jij ook (:

Crave schreef:
    Leslie Sadler
    Er staan blosjes op mijn wangen als ik al het geapplaudisseer hoor. "Dank je," zeg ik dan tegen Nate, want hij is degene die me het vertrouwen gaf dat ik het wel kon doen. Deze salsa voelt veel relaxender aan. Ik druk dan zacht een kus op zijn wang.

Nate Sadler
    Ik glimlach en we dansen zo door tot het donker word. 'Tijd voor de 2de verrassing.' glimlach ik. Ik neem haar hand vast en leid haar naar de haven. Daar staat een gewone boot met een groot dek en een matras erop om naar de sterren te kijken. Er staat ook een tafeltje die mooi gedekt is en met spaghetti die klaargemaakt is. Met dank aan Ashley.

Leslie Sadler
    Het is best wel energie slurpend, maar ook weer energie gevend. Nate neemt me mee dan naar een haven. Het ziet er mooi uit en ik kan de sterren zien. Ik zie spaghetti. "Ik houd van spaghetti! Hoe wist je dat?" vraag ik aan hem en neem dan plaats aan de tafel. "Het ziet er zo mooi uit en het ruikt ook echt heerlijk."

MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Zullen we hen volgens of naar de volgende les gaan?' vraag ik. 'Om een of andere reden kan ik blijkbaar gedachten horen en herinneringen bekijken als ik me er op concentreer.'

Nate Sadler
    'We hebben nog zo'n 3 uur tijd dus we kunnen de stad bekijken en of naar een feest van de plaatselijke bevolking gaan? Het is wel in de achterbuurten dus er zullen niet veel toeristen zijn.' Dank je Javier, om me dat te vertellen.

[Fuck it jong. Zit ir te beven]

Katherine Garcia
    'Hmm.. maakt mij eigenlijk niks uit' antwoord ik en druk een kus op zijn lippen voordat ik opsta en hem omhoog trek en mee de klas uit neem. ik leg mijn hooft tegen zijn schouder wanneer merk dat ik hooftpijn begin te krijgen.

{Lol, als Katherine zwanger zou raken -niet dat ik dat vanplan ben- moet ze het aan Leslie en Nick vertellen xd Nick als opa}

Don't be like the rest of them, darling

Nate
    'Het was een gok maar wacht eventjes.' glimlach ik. Ik loop naar het stuur en vaar ons verder de zee op zodat we enkel nog verlichting hebben van de sterren en de lichtjes op de boot. Ik gooi een anker uit en loop naar haar toe. 'Nu kunnen we eten.'

Tyler Parker
    Ik volg Nathan en Vanessa en ze gaan een leeg lokaal in.
    Ik slip naar binnen en verstop me achter het bureau van de leerkracht.

Leslie Sadler
    "Een heel goede gok," zeg ik tegen Nate. Nate vaart ons verder en ik wacht met het eten. "Het is zo mooi en rustig en had ik al gezegd mooi?" zucht ik gelukkig en kijk Nate dan aan. "En het lijkt alsmaar beter te worden." Ik pak mijn bestek. "Eetsmakelijk Nate."

Nate Sadler
    Ik glimlach en begin te eten dan. 'Ik vind het leuk dat je het leuk vind.' Ik eet verder en kijk haar af en toe aan. Ik aarzel even; 'Als je... mij eerder had ontmoet dan Jake? Wat denk je dat er dan gebeurt zou zijn?' vraag ik zachtjes.

Leslie Sadler
    "En ik vind het weer leuk dat jij dat leuk vindt," zeg ik dan als grapje. We eten en Nate vraagt me dan ineens iets waardoor ik stop met eten. "Maar ik heb je niet eerder ontmoet," zeg ik zachtjes, "en... dan was je nog steeds een pooier geweest dus ik weet het niet." Ik eet verder en kijk Nate aan. "Maar ik kan niet teruggaan en dingen zijn nu eenmaal zo."

Nate Sadler
    Ik kijk iets beteuterd naar mijn bord. Het was ergens wel mijn laatste hoop geweest.
    Ik begin dan toch te eten. Het liefde If you were mine, schiet door me heen maar ik schud het uit mijn hoofd.

Leslie Sadler
    Ik zie hoe Nate naar zijn eten kijkt en voel me schuldig. "Het spijt me," zeg ik zachtjes en ga dan dichter naast hem zitten. "Maar we kunnen het toch wel leuk hebben samen?" ik pak zijn hand beet en kijk naar hem. "Ik heb echt een geweldige tijd hier en ben graag bij je. Het gaat er niet om of ik je eerder ontmoet zou hebben of niet, maar hoe we nu met elkaar omgaan."

Nate Sadler
    'Maar Jake?' zucht ik. Ik begin wat te prikken met mijn vork in mijn spaghetti en begin dan toch te eten.
    Ik laat drinken verschijnen.

Leslie Sadler
    "We kunnen toch gewoon met elkaar omgaan Nate?" zeg ik zachtjes, "dus zoals we nu gewoon doen. Weleens samen eten als Jake d'r niet is of dansen. Dat is gezellig toch?" Ik neem wat te drinken en eet verder.

[Er gaat toch nog meer tussen ze gebeuren? :3]