• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Moto?' stel ik voor. 'Er speelt een vanmiddag om 14 uur, om 17 uur en om 20 uur.' zeg ik dan.
    Ik kijk haar glimlachend aan.


    Katherine Garcia
    'Zullen we om 5 uur gaan?' Vraag ik hem dan, 'wat wil je in de tussentijd doen?' Ik neem og een hap van de appel in mijn hand en kijk hem aan. Ik was wel benieuwt of hij kon dansen.



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Ik weet niet? Misschien naar de les gaan toch?' lach ik aangezien we geen ideeen hebben.
    'Wat mensen pesten zodat ze bv plots hun gerief kwijt zijn?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    Ik weet niet zo heel goed of ik alles wel zal durven, maar het is niet alsof ik dood kan gaan wanneer ik mijn nek breek. Dus ik heb niet iets om voor te vrezen behalve kneuzingen. Ik ga met Nate op een mat staan en kijk hem aan. "Dus, denk je dat het ons gaat lukken?" vraag ik aan hem, om nog heel even een klein moment tussen het proberen en nu te plaatsen. Zodat er iets meer rust in me kan komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    Ik weet niet zo heel goed of ik alles wel zal durven, maar het is niet alsof ik dood kan gaan wanneer ik mijn nek breek. Dus ik heb niet iets om voor te vrezen behalve kneuzingen. Ik ga met Nate op een mat staan en kijk hem aan. "Dus, denk je dat het ons gaat lukken?" vraag ik aan hem, om nog heel even een klein moment tussen het proberen en nu te plaatsen. Zodat er iets meer rust in me kan komen.


    Ik dacht dat ik er gereageert had maar het is weg o.O

    Nate Sadler
    Ik glimlach geruststellend. 'Alles komt goed, ik laat je niet vallen.' Er klinkt muziek als begeleiding op de achtergrond.
    'Klaar?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik knik op zijn antwoord. "Dat weet ik," zeg ik met een glimlachje. Toch is er wel een spanning in mijn buik, maar wel een gezonde spanning. "Ja, ik ben er klaar voor." Ik ben vastberaden om dit gewoon te doen. Er is een geconcentreerde blik in mijn ogen en dan spring ik op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik vang haar behendig op, gooi haar in de lucht zodat ze draait, vang haar terug op en doe zo hetzelfde wat Javier bij het meisje had gedaan. Na afloop zet ik haar terug neer. Zo word ons deeltje per deeltje de dans uitgelegd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    De adrenaline gonst door heel mijn lichaam heen als Nate me draait in de lucht, maar ik weet dat ik hem kan vertrouwen. Wanneer hij me weer neerzet, glimlach ik breed. De dans vordert naarmate we meer uitleg krijgen en het ook telkens herhalen. Eigenlijk is het zo best wel te doen, stap voor stap, maar het moet natuurlijk ook in het geheel lukken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Ik weet niet? Misschien naar de les gaan toch?' lach ik aangezien we geen ideeen hebben.
    'Wat mensen pesten zodat ze bv plots hun gerief kwijt zijn?'


    Wat is gerief? Xd


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    Na een paar uur werken en zwoegen hebben we het onder de knie en moeten we alles na elkaar doen.
    Ik kijk glimlachend naar Leslie en ben blij met de keuze van het kleedje voor haar; Het staat haar prachtig. 'Oke omdat het nu te warm word hierbinnen gaan we de les buiten verder zetten.' Ik haal mijn schouders op en pak Leslie haar hand vast. Ik leid haar naar buiten waar we op een binnenpleintje terecht komen. We verspreiden ons iets en Javier start de muziek waarna we de routine doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [spullen xd sorry, bv schoolgerief zeggen wij soms en dan bedoelen we onze mappen, boeken en schrijfdingen xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Het is veel werk, maar alsnog wel vol te houden. Onze handen samen voelen warm, maar ook goed. Buiten is het inderdaad lekkerder alleen er is een ding dat ik mis, de matten. Toch ben ik niet bang om te vallen. De muziek start en we doen de routine weer. Op sommige gedeeltes houd ik mijn adem is als het spannend is. Toch gaat alles goed en ik ben er helemaal vrolijk door. "Het ging goed!" zeg ik dan en knuffel Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Glimlachend snuif ik de geur van haar shampoo op. 'Natuurlijk is het gelukt. Ik wist wel dat het je ging lukken.' Ik kijk haar glimlachend aan. 'Dank je Jav.' glimlach ik en Javier glimlacht vrolijk en gaat verder met de koppels die het nog niet goed kunnen les te geven. Ik neem Leslie mee naar de kleedkamer waar ze zich kan opfrissen en douchen. 'Ik raad je aan om een kleedje of short aan te doen want het kan hier heel warm zijn.' zeg ik. 'Ik douch me straks wel.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    [spullen xd sorry, bv schoolgerief zeggen wij soms en dan bedoelen we onze mappen, boeken en schrijfdingen xd]


    Haha, maakt niet uit x'D


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    "Het ligt niet aan mij dat het gelukt is hoor, het komt voornamelijk door jou en je sterke armen," zeg ik lief glimlachend. "Bedankt," zeg ik ook maar tegen Javier. "Mm moeilijk. Jurkje of short," zeg ik dan. "Laat ik maar gewoon een short doen, dat ben ik toch meer dan een jurkje." Ik laat een short met een blouse verschijnen. "Ik zal snel douchen," zeg ik en ga de douche in. De deur laat ik gewoon open, want ik weet dat Nate niet zal kijken. Ik trek het salsa jurkje uit en zet de douche aan. Snel douche ik me om daarna mezelf droog te maken met mijn krachten. Ik pak de short en de blouse en trek die aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik douch me snel na haar en trek zelf iets luchtigere kleren maar niet de gaysoort.
    'Zin om de oude Havana te herkennen? Weet je nu eigenlijk welke film?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'