• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Parker
    'Doktersbriefje?' Ik laat een volledig ontbijt verschijnen en draag die naar het bed.
    Ik ga dan terug zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Wel pizza salami hè!" zeg ik nog snel voordat hij de pizza wil gaan bestellen. Ik lig nu alsnog op het bed, maar dit keer blijf ik wel liggen. Ik zet de film uit en kijk dan naar het plafond. Ik heb geen zin meer in dit jurkje. Ik kom overeind en begin me uit te kleden, maar ik houd mijn ondergoed wel gewoon aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [kan ff ni posten... zit in een dip]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Ik lach en ga rechtop zitten wanneer hij met een dienblad terug komt op het bed. 'Dat ziet er lekker uit' zeg ik als ik mijn hooft tegen zijn schouder leg. 'Ziekmelden en dan..' zeg ik nadenkend over wat we zouden kunnen doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    [kan ff ni posten... zit in een dip]


    Maakt niks uit (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Geeft niets Lizl, *hug*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    'Bios? Mensen pesten?' Ik heb iets tegen vermoorden maar vind het wel leuk om plots iemand zijn spullen te laten verdwijnen door te flitsen en ze ergens anders neer te leggen zodat ze zicht te pletter zoeken.

    Nate
    Ik bestel 2 pizza salami's en loop dan terug naar de slaapkamer waar ik Leslie in enkel haar lingerie zie liggen.
    'Eh... Les... waar zijn je kleren?' zeg ik zachtjes. Mijn blik blijft even op haar lichaam hangen voor ik snel wegkijk.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 14:23 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kijk op als Nate vraagt waar mijn kleren zijn. "Mijn jurkje ligt daar op de grond, ik had het te warm en geen zin meer in kleding," zeg ik terwijl ik wijs naar mijn jurkje op de grond. "Heb je de pizza's besteld?" vraag ik aan hem. Ik ga iets beter liggen op het bed en kijk Nate aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik slik en knik dan. Ik kijk haar niet aan en loop naar de kast toe waar ik een shirt van me uithaal. 'Doe deze aan.'
    Ik gooi hem naar haar toe en glimlach eventjes als ik haar aankijk. Niet naar haar lichaam maar haar gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Bios? Mensen pesten?' Ik heb iets tegen vermoorden maar vind het wel leuk om plots iemand zijn spullen te laten verdwijnen door te flitsen en ze ergens anders neer te leggen zodat ze zicht te pletter zoeken.


    Katherine Garcia
    'Welke films zijn er nu in de bios?' vraag ik hem, aangezien ik het zelf niet wist. Ik pakte een beschuitje van het dienblad en at dat vervolgens op, 'kun je goed koken trouwens?' vraag ik hem vervolgens. Ik kon een beetje koken, maar niet op de manier waarvan je zou denken ''wauw, die zou topkok moeten worden'' ofzo.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Het lukt me niet om het shirt te vangen, maar ik pak het dan wel op en trek het aan. "Oke," zeg ik en kijk naar mezelf. Het shirt valt tot net over mijn kont. "Wanneer komen de pizza's?" vraag ik dan en ik spring van het bed af. Wonderbaarlijk genoeg val ik niet eens om. Dan flits ik me achter Nate en prik hem in zijn zij. Ik giechel weer en verschijn voor hem. Dan aan de andere kant van de kamer en dan links van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik vang haar in mijn armen en lach. 'Binnen een 10 minuutjes hyper actief konijntje.' lach ik en leg mijn kin op haar hoofd.
    Hoe graag zou ik zo willen blijven met haar... maar het gaat niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik giechel als hij me konijntje noemt en ik laat konijnenoren op mijn hoofd verschijnen. "Nu ben ik pas een konijntje," giechel ik en blijf nu bij Nate in zijn armen staan. "Maar 10 minuten duurt zo lang! We hadden ze ook zelf kunnen laten verschijnen, hoewel dat meer menselijk is."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik lach en doe even neusje neusje met haar.
    Het is geen echte kus dus het kan geen kwaad, Jake kan daar niet kwaad om zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate wrijft met zijn neus tegen mijn neus en er staat een brede glimlach op mijn gezicht. "Chinezen kussen met hun neus ertussen, kielie kielie kielie kielie chap," zeg ik dan het wijsje op dat ik vroeger altijd zei met mijn moeder. "Je hebt een leuke neus," zeg ik tegen Nate. "Maar je moet nu wel een offer brengen, want mijn neus is heilig."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.