• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Maar waar dan?" vraag ik hem, terwijl de blosjes weer op mijn wangen staan omdat hij me prachtig noemde. Of hij vond het prachtig dat ik zo snel klaar was, maar dat betwijfelde ik. Nate heeft zijn kleding ook veranderd. "Nate, zeg het me alsjeblieft....waar gaan we heen en wat gaan we doen?" Ik reik al met mijn hand naar zijn telefoon om het berichtje te lezen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik lach en kijk haar aan. 'Er staat enkel in dat we gaan landen.' Een voordeel van een jet is dat je niet eens voelt dat we landen. 'We zijn op de bestemming aangekomen.' klinkt het en ik glimlach. 'Mevrouw Sadler?' zeg ik en bied haar mijn arm aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Oeh! Je bent echt gemeen bezig Sadler," zeg ik tegen hem als hij het nog steeds niet wil duidelijk maken. Ineens zijn we geland en ik sta dan op. "Hmpf, oke dan maar," zeg ik en steek mijn arm door Nate's arm heen. "Oh wee als het niet leuk is," zeg ik tegen hem, maar er staat toch een glimlach op mijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik grinnik. Ik loop met haar de jet uit. 'Leslie, welkom in Havana, Cuba.'
    Ik loop met haar een studio binnen waar Javier en zijn partner op ons staan te wachten met nog een 2 koppels die komen leren dansen. 'Nate net op tijd.' glimlacht Javier.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lol leren ze deze routine xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lol, goodluck to all of them xd

    Leslie Sadler
    Mijn mond valt open. "Zijn we in Cuba?!" zeg ik dan en ik ben echt heel erg verrast. Ik kijk naar de omgeving en loop dan naar binnen naar wat een soort van studio lijkt. Daar zie ik iemand die ik herken van een minder prettige tijd, Javier. Ik zie koppels staan met een soort gelijke kleding en dan valt het kwartje. "Gaan we salsa dansen?" nu herken ik pas het salsa achtige in mijn eigen kleding.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik bijt op mijn lip zachtjes. 'Vind je dat erg?' vraag ik nu plots een stuk minder zekerder.
    Javier is één van de weinige mensen van de bende vroeger waar ik nog contact mee heb. Naast pooier is hij ook een uitstekende danser en leerkracht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kijk Nate aan. "Salsa dansen?" vraag ik dan, "natuurlijk vind ik dat niet erg! Ik houd van dansen." Ik glimlach naar Nate en pak zijn hand beet. "Ik weet alleen niet of ik het wel kan." Ik heb weleens salsa dansen gezien en ik weet dat het best wel lastig is. Gelukkig dans ik al heel mijn leven dus heb ik wel gevoel voor ritme.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Javier glimlacht en pakt het meisje bij de hand. 'Wel we zullen even tonen wat jullie op het einde van deze middag kunnen.' glimlacht Javier en start de muziek om ons de Routine te tonen. Als ze klaar zijn, is de glimlach me vergaan. No shit. No way dat dat gaat lukken. 'Oke het eerste wat ding dat belangrijk is is dat jullie elkaar volledig vertrouwen. Zeker voor het gooien in de lucht.' zegt het meisje. 'Daarom wil ik dat jullie eerst een paar oefeningen doen waarbij je volledig op de kracht en snelheid van de ander moet vertrouwen.' En ze toont ons een paar oefeningen voor;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Javier is een heel ander persoon in deze omgeving. Ik vraag me af of hij nog steeds bij de bende zit of niet, maar eigenlijk wil ik het niet weten. Ze laten zien wat we gaan leren en hoe meer de dans vordert, hoe meer zin ik erin krijg. Het lijkt me moeilijk, maar wel leuk om te doen. Ik kijk even naar Nate en ik glimlach dan. Ik luister dan weer naar het meisje en knik. Vertrouwensoefeningen, dat moet wel lukken. "Ondanks dat ik je vertrouw, kunnen we wel de oefeningen inderdaad doen," zeg ik tegen Nate. "Don't make me regret it." Ik begin met de oefeningen zoals mezelf achterover laten vallen en dat soort dingen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    We doen de oefeningen en Javier brengt ondertussen matten binnen. Waarschijnlijk voor het gooien en de gevaarlijkere dingen te oefenen. 'Wel eerst oefenen we de dingen waar je dit vertrouwen in nodig hebt omdat als we de dans aanleren, je er niet meer over mag nadenken, de meisjes toch, omdat er geen tijd is. Je moet het gewoon durven en doen. Dus ga allemaal per 2 op een mat staan. Nu wij tonen jullie het voor en leggen alles stap voor stap uit.' Ze tonen de danspasjes voor het gooien en het gooien zelf. 'Natuurlijk zijn er ook andere dingen zoals het meisjes die over de jongen zijn arm een hele draai maakt maar dat is voor straks.' Hij klapt in zijn handen als teken dat we mogen beginnen oefenen op die eerste paar gooi dingen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik weet niet zo heel goed of ik alles wel zal durven, maar het is niet alsof ik dood kan gaan wanneer ik mijn nek breek. Dus ik heb niet iets om voor te vrezen behalve kneuzingen. Ik ga met Nate op een mat staan en kijk hem aan. "Dus, denk je dat het ons gaat lukken?" vraag ik aan hem, om nog heel even een klein moment tussen het proberen en nu te plaatsen. Zodat er iets meer rust in me kan komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ga leren, dus reageer laat x


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Katherine Garcia
    'Graag' antwoord hij met een glimlach, 'hoe laat begint de film?' Vraag ik hem vervolgens aangezien hij het net had opgezocht, 'en hoe wil je erheen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Moto?' stel ik voor. 'Er speelt een vanmiddag om 14 uur, om 17 uur en om 20 uur.' zeg ik dan.
    Ik kijk haar glimlachend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'