• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    Na een tijdje lig ik half te slapen.

    [Wa ga ze proberen?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik hoor dat Nate zijn ademhaling rustiger is geworden na even. Langzaam en voorzichtig kom ik overeind uit het bed. Ik loop om naar de kant van Nate en kniel dan neer bij het bed. Even kijk ik naar hoe hij ligt en dan kom ik dichterbij. Met mijn lippen reik ik naar die van hem. Zachtjes kus ik hem dan, ik moet gewoon weten hoe het voelt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach in mijn slaap. Ik heb zo'n mooie droom. Ik en Leslie, samen, op het strand. Ze had Jake ervoor de bons gegeven en heeft eerst een tijdje gehuild in mijn armen maar nu zitten we gewoon naast elkaar. Haar hoofd op mijn schouder. Zachtjes kust ze dan mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 16:28 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Zachtjes verbreek ik de kus en ik sla mijn ogen neer. Dit hoor ik niet allemaal te voelen tijdens een kus. Ik heb mezelf er alleen maar meer mee in de war gemaakt. Ik sta op en loop terug naar mijn kant van het bed. Snel ga ik liggen en val dan in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Ik heb niet echt de indruk, dat we hen nog een duwtje moeten geven.' merk ik op.
    Ik venstrengel mijn vingers met die van haar. 'Ze kunnen het prima af alleen.'


    Katherine Garcia
    'Wat wil je doen terwijl ze..' ik kijk even naar het stel, 'bezig zijn?' Vraag ik hem. Hij had onze vingers verstrengeld en ik keek naar hem inplaats van Nathan en Vanessa die zich goed leken te vermaken.


    Don't be like the rest of them, darling

    [volgende morgen bij Nate en Les? Dan laat ik Nate wel eerst wakker worden?]

    Tyler Parker
    'Wel aangezien ik nu al de hele tijd gekozen heb mag jij eens kiezen.' glimlach ik.
    Ik laat me iets ontspannen naar achteren hangen zodat ik meer op de grond zak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [okay is goed (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik word als eerste wakker en maak een ontbijtje voor ons beide klaar die ik dan al op het nachtkastje zet om haar zo wakker te maken. Hm even bedenken wat we vandaag kunnen doen. Ik glimlach dan. We kunnen diepzee duiken, er zijn hier vast wel onderwater grotten. Ik maak haar dan voorzichtig wakker. 'Goeiemorgen.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik lig eigenlijk heerlijk te slapen, zonder dat ik droom of wat dan ook. Af en toe zie ik alleen Nate voorbij flitsen en hoe ik hem kuste. De kus blijft gewoon heel erg in mijn hoofd zitten. Het voelt veel te vroeg aan als Nate me wakker maakt. Ik maak een zacht protesterend geluidje. "Mm, vroeg," mompel ik en draai me op mijn rug en houd mijn ogen nog dicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Het is 11uur.' lach ik. 'Ik heb ontbijt gemaakt.' zeg ik op een verleidelijke toon en ga naast haar zitten met het plateau op mijn schoot.
    'Lekkere koffie, verse fruitsap, ontbijtkoeken, eitje.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate zijn stem is verleidelijk en ik open dan mijn ogen half. "Mmm, voer me," zeg ik dan met een klein glimlachje en houd voor de grap mijn mond een beetje open alsof hij me dan echt kan voeren. Ik ga een beetje overeind zitten en kijk Nate plagend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik lach en scheur een stukje van een croissant af om die in haar mond te steken. 'Wel zelf kauwen he.' glimlach ik pesterig.
    Ik scheur nu een stukje af en steek het in mijn eigen mond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate doet het nog echt ook en ik moet lachen om wat hij zegt. "Oke, ik zal wel kauwen," zeg ik dan. Ik kauw en slik het eten door. "Kom maar, ik eet de rest zelf wel." Ik reik met mijn hand naar het croissantje zodat hij niet alles zelf hoeft te doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik grijns. 'Jij mag raden wat we gaan doen vandaag.' zeg ik met een wenkbrauw wiebel en pak zelf ook een croissantje.
    Ik kijk haar afwachtend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Samen in bed liggen en de hele dag door slapen," zeg ik plagerig en met een knipoog tegen Nate. Ik eet verder van mijn voedsel. Ik heb echt geen idee wat het wel is dat we zouden kunnen gaan doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.