• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    'Kan ons leslie'tje niet tegen verrassingen?' lach ik zachtjes. Het is niet ver naar het vliegveld en na een tijdje mogen we al uitstappen.
    Die prive jet was slim want zo kan ze de bestemming niet zien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Kan onze Nate het niet gewoon vertellen?" vraag ik aan hem en kijk hem aan. "Dan zal ik je heeeeeel lief vinden!" Hoewel ik dat toch al wel doe, Nate lief vinden. Ik zie dan het vliegveld en kijk bedachtzaam naar Nate. "Ik kan de bestemming zien als we met het vliegtuig gaan," zeg ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Met wie stuur je toch?' lach ik en pik een broodje van het plateau.
    Ik ga zitten en kijk om welk uur de film begint.


    Katherine Garcia
    'Een jongen die ik een tijdje geleden ontmoet heb, hij doet een wanhopige hoging me over te halen vanavond naar een club te gaan' antwoord ik. 'Toch honger?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    Ik kijk haar mysterieus aan en stap uit. Ik sta klaar om haar mee te lijden naar de jet.
    'Wees daar niet zo zeker van.' lach ik.

    Tyler Parker
    'En ga je?' vraag ik haar en voel een beetje jaloezie.
    Ik glimlach dan. 'Een heel klein beetje.' glimlach ik en kijk haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate doet niet zoals ik wil dat hij doet, hij vertelt me helemaal niets. "Je gaat me toch niet blinddoeken hè?" vraag ik twijfelend aan hem. Ik weet totaal niet wat ik kan verwachten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik lach. 'Nee.' en neem haar mee naar de jet.
    Ik laat haar instappen. 'Wel maak het je gemakkelijk zou ik zeggen.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Mijn mond valt open als ik zie wat er allemaal aan de binnenkant van het vliegtuig is. "Maar-, hoe-, wat?! Is dit niet hartstikke duur?" Ik loop verder en voel hoe de bank zit. Ik sta weer op en loop naar Nate. "Dit is zo geweldig!"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Ik lach geld genoeg he.' Ik loop naar de minifrigo en pak er een flesje cola voor me uit.
    'Moet je ook iets?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Nate Sadler
    Ik kijk haar mysterieus aan en stap uit. Ik sta klaar om haar mee te lijden naar de jet.
    'Wees daar niet zo zeker van.' lach ik.

    Tyler Parker
    'En ga je?' vraag ik haar en voel een beetje jaloezie.
    Ik glimlach dan. 'Een heel klein beetje.' glimlach ik en kijk haar aan.


    Katherine Garcia
    'Allren alls jij mee gaat' zeg ik met een glimlach, ik lach als ik voel dat hij een beetje jarloers word. 'Rustig maar, meer dan vrienden is het niet, misschien zelfs minder dan dat' ik laat een appel verschijnen en neem daar een hap van.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    "Nee, dat moet je niet allemaal aan mij uitgeven," zeg ik dan met een lichtelijk schuldgevoel. "We kunnen ook gewoon gaan picknicken in het park? Dat is ook prima voor me." En ik schud mijn hoofd op zijn vraag. "Nee, dank je."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler
    Ik glimlach. 'graag.'

    Nate Sadler
    'Nee je bent het waard.' Ik pak een fanta en loop naar haar toe.
    Ik geef haar de fanta en ga naast haar zitten.

    [sorry voor korte reacties, ben nr film aan het kijken :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kijk even naar de fanta. "Ik zou inderdaad liever fanta hebben, want cola is niet lekker," waar je nog eens achter komt als je - je geheugen kwijt bent, "maar ik sloeg je aanbod af." Ik glimlach naar Nate. "En ik ben echt niet zoveel waard hoor," mompel ik dan terwijl ik de fanta terug zet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ben je wel.' glimlach ik.
    Wat later
    Ik geef haar een doos. 'Doe maar open.' We landen net naast de studio dus kan ze haar al omkleden. Er zit een salsa kleedje in met hakken, maar wel hakken waar ze makkelijk op zal kunnen dansen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate geeft me een doos en ik bijt op mijn lip. Ik heb geen idee in welk land we zijn, wat er in de doos zit en waar we nu heen gaan of wat we gaan doen. Ik maak de doos open en zie er dan een jurkje in en hakken. Even kijk ik er wantrouwend naar en ik haal er het jurkje uit. "Wat gaan we doen?" vraag ik wantrouwend. "Toch niet een modeshow lopen he?" Want al die aandacht zou verschrikkelijk zijn. Ik herken het jurkje niet als een jurkje voor salsa dansen. "Geef me een minuutje," zeg ik en ik loop verder het vliegtuig in zodat ik me snel kan omkleden. De hakken voelen onwennig aan, maar er is makkelijk op te lopen. Dan loop ik weer terug naar Nate. "Tada."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach. 'Prachtig.' zeg ik. Ik doe even mijn hemd uit om mijn shirt uit te doen en doe het zwarte hemd terug aan maar ik laat het open. Zo hoort het ook bij het dansen. Ik hoor mijn gsm en kijk even. We landen binnne 2 minuten in Havana Een bericht van de copiloot. Ik glimlach. 'Leslie we gaan landen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'