• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik fluit en kijk haar aan. 'sexy.' lach ik.
    Ik ga terug languit op het bed liggen en volg haar met mijn ogen. Elke beweging die je wil doen.


    Katherine Garcia
    Ik lach en kijk om naar hem wanneer ik voor de kast sta, ik laat ondergoed al aan me verschijnen voordat ik de handdoek op de grond laat vallen en kleren uit de kast haal. Ik trek mijn kleren aan en laat mijn telefoon in mijn hand verschijnen. Ik had een berichtje van een jongen die ik ergens een keer in een bar had ontmoed, het sms'je maaktebme lachen en ik stopte mijn telefoon in mijn zak. 'Had je ngeen honger?' Vraag ik als ik op de rand van zijn bed ga zitten

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 21:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Waar drukt hij zijn lippen? :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler P
    Ik volg haar zwijgend met mijn ogen. 'Nee.' zeg ik met een glimlach. Ik laat een hoodie en jeans verschijnen en ga naar de badkamer om me om te kleden.
    Als ik klaar ben loop ik de kamer terug in.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 21:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Had mijn reactie een beetje aangepast (:


    Don't be like the rest of them, darling

    op haar wang


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Nate Sadler
    Ik lach en denk na over een tip.
    'Film.' glimlach ik en begin te eten van het ontbijt. Ik druk mijn lippen even vluchtig op haar warm.


    Leslie Sadler
    Ik laat het toe als Nate een kus op mijn wang drukt. Ik eet verder en denk na over zijn hint. "Film...wat kan dat zijn? Want naar de bios kan wel...is dat het? Gaan we naar de bioscoop?" vraag ik en ik eet verder.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 21:58 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    op haar wang


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler P
    Ik volg haar zwijgend met mijn ogen. 'Nee.' zeg ik met een glimlach. Ik laat een hoodie en jeans verschijnen en ga naar de badkamer om me om te kleden.
    Als ik klaar ben loop ik de kamer terug in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    (...)

    Leslie Sadler
    Ik laat het toe als Nate een kus op mijn wang drukt. Ik eet verder en denk na over zijn hint. "Film...wat kan dat zijn? Want naar de bios kan wel...is dat het? Gaan we naar de bioscoop?" vraag ik en ik eet verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Ehm... nee.' glimlach ik. Ik wacht tot ze klaar is en bel ondertussen een taxi.
    We kunnen ook flitsen maar zo is ze nieuwsgieriger.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Ik volg hem met mijn ogen wanneer hij de badkamer in loopt en pak mijn telefoon wanneer die het bekende geluidje geeft als teken dat ik een berichtje heb. Dezelfde jongen, doordrammend over de vraag of ik vanavond ook naar een club ging.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Met wie stuur je toch?' lach ik en pik een broodje van het plateau.
    Ik ga zitten en kijk om welk uur de film begint.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Wat is het dan?" vraag ik nieuwsgierig. Ik eet alles op en ruim het dan af. "Een taxi? Je maakt me alleen maar nieuwsgierig! Kom op, vertel het me alsjeblieft?" ik kijk hem aan met een pruillip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik grijns. 'Nee nee.' glimlach ik en neem haar mee naar beneden. De taxi staat al te wachten en ik geef de chauffeur een briefje met de bestemming zodat Leslie het niet ziet. Op naar de jet. Ik laat haar instappen en stap ook in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Nou! Nate! Vertel het!" zeg ik en ga met hem mee. Ik hoop dat hij het adres zegt, maar hij geeft een briefje. "Ah kom op, vertel het, alsjeblieft?" vraag ik en de taxi begint met rijden. Ik ga dichter bij Nate zitten en prik hem in zijn zij. "Kom op, vertel het." Er staat een brede glimlach op mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.