• Even een moeilijke rekensom tussendoor (:

    ''Toen ik twee jaar was, was mijn broertje de helft van mijn leeftijd. Hoe oud is mijn broertje als ik honderd jaar ben?''

    So, wat denken jullie?


    Some people are art and do art at the same time

    Melieke schreef:
    (...)

    Dus de ander wordt een jaar ouder, en de tweede een halfjaar? Logisch.

    Ik twijfel of jij de posts van Destined leest of dat je alle posts negeert waarin staat dat jullie het verkeerd hebben met 99.


    Some people are art and do art at the same time

    Thasarine schreef:
    Ik heb het hele topic doorgelezen en ik vind 99 veel logischer
    Ik moest aan dit plaatje denken:



    Praise you.

    Incredulity schreef:
    Het gaat helemaal niet op de lééftijd, maar om het woordje 'helft'. Jezus.


    Zoals zij het verwoord heeft, is 99 de enige oplossing.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    99? jongens de helft van 100 is in mijn idee geen 99 maar 50 hoor..


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Proudfoot schreef:
    (...)
    En ik kan er niet tegen als mensen het niet goed hebben en dan gaan roepen dat het niet klopt en zo een hele discussie erover heen draaien, net zoals wat Destined zei.


    Stel de vraag dan anders, want nu staat er LEEFTIJD bij. Hou op met betweter uithangen, dudes.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Als het niet om de leeftijd gaat, moest ze maar iets anders hebben verzonnen. Want bij leeftijd klopt het niet. Als je een beetje logisch nadenkt, kom je gewoon op 99.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sibyllin schreef:
    (...)

    Zoals zij het verwoord heeft, is 99 de enige oplossing.

    Neen, dat is gewoon hoe jij en de anderen het lezen en interpreteren.

    Ik snap hem wel, maar ik denk eigenlijk dat uiteindelijk iedereen wel goed was in hun antwoord. Het antwoord kan 50, 99 en nog die andere leeftijd (als we het over schrikkeljaren hebben) zijn. Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Het antwoord 50 is een hele simpele manier van denken (dit is op een positieve manier bedoelt!), het antwoord 99 is een hele logische manier van denken en de schrikkeljaar-leeftijd als antwoord geeft gewoon aan dat je wel erg ambitieus bent om deze vraag goed te beantwoorden (:


    From these ashes, I will rise

    Leviosae schreef:
    99? jongens de helft van 100 is in mijn idee geen 99 maar 50 hoor..


    Ze worden wel beide steeds een jaar ouder, hè? :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vind je het gek dat iedereen dat zo interpreteert? Dat is toch logisch ._.

    Het is grappig om dit te lezen haha. Zo zie je maar weer dat interpunctie heel belangrijk kan zijn.


    Your make-up is terrible

    Sibyllin schreef:
    (...)

    Darling, dit is in geen enkel theoretisch vak logisch of reëel.
    Ik zou je nog eventueel naar filosofie verwijzen, maar dan nog heb ik mn twijfels.

    Too much idiocy ._.


    Het is ook geen vak, maar een rekensom.
    Iets hoeft niet rationeel of logisch te zijn om te kloppen.
    In dit geval moet je eigenlijk domweg rekenen en niet naar het reële beeld kijken van de werkelijkheid.
    In werkelijkheid klopt 99
    In theorie klopt 50
    Laat ik het zo zeggen :P

    Naaahh, filosofie is niet mijn ding denk ik.
    Dan kom ik goede vrienden aristoteles en plato tegen.
    En Aristoteles kan ik nog hebben, die moet je gewoon niet serieus nemen,
    maar van Plato ben ik niet zo'n grote fan.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Cas schreef:
    Het is grappig om dit te lezen haha. Zo zie je maar weer dat interpunctie heel belangrijk kan zijn.


    (nerd)

    Cas schreef:
    Het is grappig om dit te lezen haha. Zo zie je maar weer dat interpunctie heel belangrijk kan zijn.


    Oh, interpunctie is mijn obsessie.


    Tijd voor koffie.

    Incredulity schreef:
    (...)
    Neen, dat is gewoon hoe jij en de anderen het lezen en interpreteren.

    Niet echt, als ze een andere woord keuze had gemaakt klopt het veel beter. Het gaat over leeftijden, dus nemen mensen aan dat het over leeftijden gaat en rekenen ook zo. met leeftijden is het ook onrealistisch. Was het nou over geld dan had het wel geklopt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor