• Even een moeilijke rekensom tussendoor (:

    ''Toen ik twee jaar was, was mijn broertje de helft van mijn leeftijd. Hoe oud is mijn broertje als ik honderd jaar ben?''

    So, wat denken jullie?


    Some people are art and do art at the same time

    Dempsey schreef:
    (...)
    Dit.
    En je bericht in het lucht je hart topic, deed mij dat alleen maar meer denken -mijn mening-


    Inderdaad. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mensen. De zin is niet fout geformuleerd, je moet gewoon "doordenken". Zoals hierboven gezegd: de fixatie ligt op het woord 'helft' en je moet de zinnen eigenlijk als 2 aparte zinnen zien. Ze horen niet echt samen.

    Sempra schreef:
    (...)

    Klopt, maar met die schrikkeljaren zou hij fysiek dan 99 zijn, ik weet niet of dat ook telt?


    Geen idee, maar ze bedoelt het toch zo niet haha. Nou ja, ik blijf bij 99.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kijk. Iemand is 2 jaar oud. Het broertje is 1. Dat betekent dus dat als ik 50 ben, is mijn broertje niet 25, maar 49. Dus als ik 100 jaar oud ben, is hij toch gewoon 99? Ik snap wel dat het een raadsel is, maar ik kan het pas een raadsel noemen als het antwoord waar is.
    Verder ben ik het met Marlijn eens.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 19:12 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Incredulity schreef:
    Mensen. De zin is niet fout geformuleerd, je moet gewoon "doordenken". Zoals hierboven gezegd: de fixatie ligt op het woord 'helft' en je moet de zinnen eigenlijk als 2 aparte zinnen zien. Ze horen niet echt samen.

    Waarom begrijp jij deze raadsel en anderen niet?


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    (...)
    Waarom begrijp jij deze raadsel en anderen niet?


    Volgens mij is dit raadseltje gewoon iets wat op twitter door duizenden tieneraccounts getweet wordt en geretweet wordt door VMBO'ers die zich slim willen voelen omdat ze 'm goed hebben. Maar het is echt 99, dat kan niet anders.

    Proudfoot schreef:
    (...)
    Waarom begrijp jij deze raadsel en anderen niet?

    Omdat hij niet klopt.
    Hij is gewoon slecht gesteld waardoor 99 het beste antwoord is, want dat is gewoon waar.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Lord, dit is diep.

    Proudfoot schreef:
    (...)
    Waarom begrijp jij deze raadsel en anderen niet?

    Omdat ik doordenk en verder kijk dan mijn neus lang is, en de rest niet.

    Proudfoot schreef:
    (...)
    Waarom begrijp jij deze raadsel en anderen niet?

    Ik begrijp dat jij begrijpt dat het 50 is, maar zo zijn raadsels nu eenmaal. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Incredulity schreef:
    (...)
    Omdat ik doordenk en verder kijk dan mijn neus lang is, en de rest niet.

    De anderen zijn misschien Pinokkio's..

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 19:14 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Incredulity schreef:
    (...)
    Omdat ik doordenk en verder kijk dan mijn neus lang is, en de rest niet.

    Als het makkelijk kan, waarom de moeilijke weg zoeken?
    Zegt gewoon iets over hoe wij in het leven staan.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    50 kan gewoon niet. Ik snap Incredulity , maar het kan gewoon niet. Maar ja het is een 'raadsel', die kloppen -bijna- nooit.


    •*• Lululu •*•

    Proudfoot schreef:
    (...)
    Stiekem wel ja :Y)


    Juist. Dus de volgende keer dat je topic de soep loopt, ga het dan niet met een wanhoop daad als deze proberen te redden :Y).


    i put the fun in funeral

    Proudfoot schreef:
    (...)
    Waarom begrijp jij deze raadsel en anderen niet?

    *dit :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.