• Even een moeilijke rekensom tussendoor (:

    ''Toen ik twee jaar was, was mijn broertje de helft van mijn leeftijd. Hoe oud is mijn broertje als ik honderd jaar ben?''

    So, wat denken jullie?


    Some people are art and do art at the same time

    Evigilavi schreef:
    (...)

    :'D


    Goede voorbereiding voor mijn hersenen voor komende examens. ;p


    Proudfoot schreef:
    Weet je, dat jullie 99 zitten te denken en ik 50, betekent niet dat jullie het hele topic hoeven om te gooien met uitleg en shizzle over dat het toch 99 is zodat jullie uiteindelijk gelijk hebben. Met dit bereik je niks want ik begrijp zelf heus ook wel dat jullie 99 denken. Het is beide mogelijk en beide onmogelijk. Deal with it.


    Ik denk gewoon logisch na.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Requille schreef:
    50. Het punt is gewoon, dat het de bedoeling was niet in realiteit te denken. Want natuurlijk kan het niet dat wanneer je broertje een jaar later is geboren, opeens stopt met jarig worden. Tenzij hij dood is gegaan ofzo? Het is gewoon een van die simpele vraagjes, waarin het oveduidelijk is, maar onzinnig en onlogisch blijft.


    Dan moest ze zeggen dat het een raadsel was. Want een raadsel hoeft niet logisch te zijn of te kloppen.
    Maar een rekensom heeft maar 1 uitkomst. Tenzij je met onbekenden en tralala werkt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Een raadsel is iets anders als een 'moeilijke' rekensom.

    Incredulity schreef:
    (...)
    Sorry, begrijp je eigenlijk wel wat ik bedoel met "haar vraagstelling kon anders"? Want eerlijk gezegd denk ik van niet? Jij zegt eigenlijk gewoon nét hetzelfde als mij, maar oké, als jij je daardoor slimmer voelt, mij niet gelaten hoor ^^


    *facepalm*


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Sibyllin schreef:
    (...)

    Dan moest ze zeggen dat het een raadsel was. Want een raadsel hoeft niet logisch te zijn of te kloppen.
    Maar een rekensom heeft maar 1 uitkomst. Tenzij je met onbekenden en tralala werkt.


    Dan is het een grapje, of een domme fout. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Pagina 13. Nu stop ik ermee en ga ik buiten van de zon genieten. Maar ik blijf bij 99, want dat klopt gewoon.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Requille schreef:
    (...)

    Dan is het een grapje, of een domme fout. :'D


    In geval 1: een zeer gewaagde grap, die niet grappig maar stom en gefaald is in mijn opinie,
    of in geval twee: een zeer domme fout.
    Ik ga voor optie 2.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dit had ik dus verwacht van Q.
    Jullie blijven op het topic actief enkel om gelijk te krijgen. Stop gewoon. Thanks.

    Het kan beide, hoe moeilijk is dat verdomme?


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    Dit had ik dus verwacht van Q.
    Jullie blijven op het topic actief enkel om gelijk te krijgen. Stop gewoon. Thanks.

    Het kan beide, hoe moeilijk is dat verdomme?

    Laat anders gewoon dit topic sluiten, het hangt mijn strot uit. Sommigen doen hier serieus uit de hoogte en daar kan ik nu even niet mee omgaan ik wil ruzie vermijden en ik ken mezelf: ik blijf gewoon hierop haha ):

    Proudfoot schreef:
    Dit had ik dus verwacht van Q.
    Jullie blijven op het topic actief enkel om gelijk te krijgen. Stop gewoon. Thanks.

    Het kan beide, hoe moeilijk is dat verdomme?


    Je verwachtte het? Waarom heb je dit dan gepost?!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Evigilavi schreef:
    (...)

    Je verwachtte het? Waarom heb je dit dan gepost?!

    Eerst verwachtte ik iets anders. Daarna postte ik het. Daarna verwachtte ik dit.


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    Weet je, dat jullie 99 zitten te denken en ik 50, betekent niet dat jullie het hele topic hoeven om te gooien met uitleg en shizzle over dat het toch 99 is zodat jullie uiteindelijk gelijk hebben. Met dit bereik je niks want ik begrijp zelf heus ook wel dat jullie 99 denken. Het is beide mogelijk en beide onmogelijk. Deal with it.[/quote]

    Doe dat zelf dan ook eens.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 19:48 ]


    •*• Lululu •*•

    Proudfoot schreef:
    Dit had ik dus verwacht van Q.
    Jullie blijven op het topic actief enkel om gelijk te krijgen. Stop gewoon. Thanks.

    Het kan beide, hoe moeilijk is dat verdomme?


    Volgens mij wil jij ook gelijk hebben hoor :'D

    Karev schreef:
    (...)
    Marlijn. Je hebt alweer gelijk.

    Hehe :Y)


    •*• Lululu •*•

    Sofinite schreef:
    (...)

    Volgens mij wil jij ook gelijk hebben hoor :'D

    Dat wil iedereen in een discussie :W, maar niet zoiets dat ik op elke reactie ga reageren met iets kritisch of iets logisch, zodat ik dan uiteindelijk gelijk krijg.


    Some people are art and do art at the same time