• Even een moeilijke rekensom tussendoor (:

    ''Toen ik twee jaar was, was mijn broertje de helft van mijn leeftijd. Hoe oud is mijn broertje als ik honderd jaar ben?''

    So, wat denken jullie?


    Some people are art and do art at the same time

    Melieke schreef:
    (...)

    Whut? Dus ze wilde dat we allemaal 50 gingen antwoorden en zij dan zei: 'fout, het is 99.' Maar omdat we allemaal 99 antwoorden, zegt zij opeens 50?

    Het was sarcastisch. Keep calm.


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    (...)
    Als de eerste 3 wordt, is de tweede 1,5.


    Whut? Daarvoor heb je een geboortedatum nodig. En die hebben we niet gekregen. Maar dan nog, als de ander dan 4 wordt, is de tweede 2,5. Dus het klopt gewoon niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het klopt wel, alleen leg de fixatie eens niet op het woord leeftijd, maar op het woord helft.
    Het is een rekensom geen realiteitskwestie, dus je hoeft het niet te vertalen naar de werkelijkheid.
    Typisch dat mensen gelijk gaan roepen dat iets niet klopt, wanneer ze het niet goed hebben.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Melieke schreef:
    (...)

    Whut? Daarvoor heb je een geboortedatum nodig. En die hebben we niet gekregen. Maar dan nog, als de ander dan 4 wordt, is de tweede 2,5. Dus het klopt gewoon niet.

    Als de ander 4 wordt, is de tweede 2.
    God, wat zijn jullie letterlijk bezig


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    (...)
    Het was sarcastisch. Keep calm.


    Ik kan er niet tegen als mensen denken slim te zijn, maar het eigenlijk helemaal fout hebben. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Destined schreef:
    Het klopt wel, alleen leg de fixatie eens niet op het woord leeftijd, maar op het woord helft.
    Het is een rekensom geen realiteitskwestie, dus je hoeft het niet te vertalen naar de werkelijkheid.
    Typisch dat mensen gelijk gaan roepen dat iets niet klopt, wanneer ze het niet goed hebben.

    ^dit dus

    Ik heb het hele topic doorgelezen en ik vind 99 veel logischer

    Ik moest aan dit plaatje denken:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Melieke schreef:
    (...)

    Whut? Dus ze wilde dat we allemaal 50 gingen antwoorden en zij dan zei: 'fout, het is 99.' Maar omdat we allemaal 99 antwoorden, zegt zij opeens 50?


    Ja, eigenlijk wel :Y).


    i put the fun in funeral

    Melieke schreef:
    (...)

    Ik kan er niet tegen als mensen denken slim te zijn, maar het eigenlijk helemaal fout hebben. :')

    En ik kan er niet tegen als mensen het niet goed hebben en dan gaan roepen dat het niet klopt en zo een hele discussie erover heen draaien, net zoals wat Destined zei.


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    (...)
    Als de ander 4 wordt, is de tweede 2.
    God, wat zijn jullie letterlijk bezig


    Dus de ander wordt een jaar ouder, en de tweede een halfjaar? Logisch.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Thasarine schreef:
    Ik heb het hele topic doorgelezen en ik vind 99 veel logischer
    Ik moest aan dit plaatje denken:



    I lol'd. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het gaat helemaal niet op de lééftijd, maar om het woordje 'helft'. Jezus.

    Destined schreef:
    Het klopt wel, alleen leg de fixatie eens niet op het woord leeftijd, maar op het woord helft.
    Het is een rekensom geen realiteitskwestie, dus je hoeft het niet te vertalen naar de werkelijkheid.
    Typisch dat mensen gelijk gaan roepen dat iets niet klopt, wanneer ze het niet goed hebben.


    Darling, dit is in geen enkel theoretisch vak logisch of reëel.
    Ik zou je nog eventueel naar filosofie verwijzen, maar dan nog heb ik mn twijfels.

    Too much idiocy ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vinter schreef:
    (...)

    Ja, eigenlijk wel :Y).



    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Proudfoot schreef:
    (...)
    En ik kan er niet tegen als mensen het niet goed hebben en dan gaan roepen dat het niet klopt en zo een hele discussie erover heen draaien, net zoals wat Destined zei.

    Calm Emma. Dat kun je verwachten met dit topic.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 19:22 ]


    •*• Lululu •*•