• Even een moeilijke rekensom tussendoor (:

    ''Toen ik twee jaar was, was mijn broertje de helft van mijn leeftijd. Hoe oud is mijn broertje als ik honderd jaar ben?''

    So, wat denken jullie?


    Some people are art and do art at the same time

    Weet je, dat jullie 99 zitten te denken en ik 50, betekent niet dat jullie het hele topic hoeven om te gooien met uitleg en shizzle over dat het toch 99 is zodat jullie uiteindelijk gelijk hebben. Met dit bereik je niks want ik begrijp zelf heus ook wel dat jullie 99 denken. Het is beide mogelijk en beide onmogelijk. Deal with it.


    Some people are art and do art at the same time

    Melieke schreef:
    (...)

    Pfff, ik had willen voort discussiëren tot pagina 20. :c


    :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Als ik verder denkt dat mijn neus lang is, kom ik niet uit op 50, want het nooit kloppen.
    Het broertje was dan nog geeneens geboren toen zij twee was en kon dus al helemaal geen één zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    En trouwens het is vrijdag, voor mij is het weekend. Dus waarom ben ik dan aan het discussiëren over wiskunde? :') Of wat dit ook is.


    •*• Lululu •*•

    Proudfoot schreef:
    Weet je, dat jullie 99 zitten te denken en ik 50, betekent niet dat jullie het hele topic hoeven om te gooien met uitleg en shizzle over dat het toch 99 is zodat jullie uiteindelijk gelijk hebben. Met dit bereik je niks want ik begrijp zelf heus ook wel dat jullie 99 denken. Het is beide mogelijk en beide onmogelijk. Deal with it.

    Sorry, maar jij was degene die zei dat 99 fout was.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Proudfoot schreef:
    Weet je, dat jullie 99 zitten te denken en ik 50, betekent niet dat jullie het hele topic hoeven om te gooien met uitleg en shizzle over dat het toch 99 is zodat jullie uiteindelijk gelijk hebben. Met dit bereik je niks want ik begrijp zelf heus ook wel dat jullie 99 denken. Het is beide mogelijk en beide onmogelijk. Deal with it.


    Dit had je écht kunnen verwachten :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Evigilavi schreef:
    (...)

    'Haar vraagstelling kon anders?' Haar vraagstelling ís anders. Als men bijvoorbeeld een een vraag stelt met 'of' of met 'en', is dat geheel anders.
    Begrijp dat, en kijk dan ook daadwerkelijk verder dan je neus.

    Sorry, begrijp je eigenlijk wel wat ik bedoel met "haar vraagstelling kon anders"? Want eerlijk gezegd denk ik van niet? Jij zegt eigenlijk gewoon nét hetzelfde als mij, maar oké, als jij je daardoor slimmer voelt, mij niet gelaten hoor ^^


    Het antwoord is namelijk gewoon:
    Paars


    From these ashes, I will rise

    Dempsey schreef:
    En trouwens het is vrijdag, voor mij is het weekend. Dus waarom ben ik dan aan het discussiëren over wiskunde? :') Of wat dit ook is.

    Marlijn. Je hebt alweer gelijk.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Melieke schreef:
    (...)

    Dat kan ook, maar daarvoor moet je de geboortedatum weten. ^^


    Dat klopt, maar die wisten we niet. Maarja, ik had ook nog wel door willen discussiëren. :Y)

    50. Het punt is gewoon, dat het de bedoeling was niet in realiteit te denken. Want natuurlijk kan het niet dat wanneer je broertje een jaar later is geboren, opeens stopt met jarig worden. Tenzij hij dood is gegaan ofzo? Het is gewoon een van die simpele vraagjes, waarin het oveduidelijk is, maar onzinnig en onlogisch blijft.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ancore schreef:


    Het antwoord is namelijk gewoon:
    Paars

    Tja, hier kan niemand tegen in. Dit is gewoon briljant.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Dempsey schreef:
    En trouwens het is vrijdag, voor mij is het weekend. Dus waarom ben ik dan aan het discussiëren over wiskunde? :') Of wat dit ook is.

    Requille schreef:
    50. Het punt is gewoon, dat het de bedoeling was niet in realiteit te denken. Want natuurlijk kan het niet dat wanneer je broertje een jaar later is geboren, opeens stopt met jarig worden. Tenzij hij dood is gegaan ofzo? Het is gewoon een van die simpele vraagjes, waarin het oveduidelijk is, maar onzinnig en onlogisch blijft.

    Ancore schreef:


    Het antwoord is namelijk gewoon:
    Paars


    Verdorie, ik dacht dat het Zebra was :c


    Tijd voor koffie.