• Als sommige een reclame willen geven over hun storie dan doen ze soms van klik
    En als je dan op die klik klikt dan kom je uit op die storie. Ik begrijp net hoe je dat moet doen


    I'm a girl in the world

    [ url van de story = ] woord wat je aanklikbaar wilt maken [ /url ]

    En dan zonder de spaties


    26 - 02 - '16

    http://www.quizlet.nl/stories/120483/youre-my-badboy-fairytale--harry-styles-amp-niall-horan/
    willen jullie deze ajb lezen? Abo's zijn altijd welkom :D dankje! x


    -


    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 21:55 ]


    -

    hiii,

    zou je mijn story eens willen bekijken? Heb de proloog juist gepost. Ik weet dat het nog niet veel over het verhaal zegt maar ja, I hope you like it!
    klik!

    alvast bedankt!
    x x x


    -

    Sommige mensen kunnen dus ook echt niet lezen he. Zetten zomaar links van story's terwijl men niet eens zoekt naar story's --'

    Wat je neerzet is: Klik! (hierbij alle spaties weglaten)


    From these ashes, I will rise

    Volgens mij klopt hij helemaal, ik ben er alleen niet zeker van of de 'do' in deze zin wel correct is. Ik zou 'm zelf in ieder geval weglaten: I think you do really care about him.


    ccna pdf [url=http://www.certkiller.com/answers/ccna-pdf.htm]ccna pdf[/url]

    katewinslet schreef:
    Volgens mij klopt hij helemaal, ik ben er alleen niet zeker van of de 'do' in deze zin wel correct is. Ik zou 'm zelf in ieder geval weglaten: I think you do really care about him.


    Huh? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Huh? (krul)


    Ik snap sowieso niet echt wat er in dit topic gebeurd is. (cat)


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik snap sowieso niet echt wat er in dit topic gebeurd is. (cat)


    Dat mensen dachten dat ze hier reclame kwijt konden kan ik me nog voorstellen - al geeft dat ook al aan dat ze geen woord hebben gelezen van de beginpost - maar met dit erbij is het wel een erg raar rommeltje. Vaag. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik snap sowieso niet echt wat er in dit topic gebeurd is. (cat)
    Haha echt hea. Some people ...:W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Square schreef:
    (...)

    Dat mensen dachten dat ze hier reclame kwijt konden kan ik me nog voorstellen - al geeft dat ook al aan dat ze geen woord hebben gelezen van de beginpost - maar met dit erbij is het wel een erg raar rommeltje. Vaag. :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque