• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    El Diablo.

    Niall Horan.

    Ik loop terug naar mijn kamer en zie hun daar zitten. Dom Niall, om daar over heen te gapen zeg. 'Heey Justin' zeg ik grijnzend.'You're my choice' glimlach ik zacht tegen hem. 'Oh Heey Twist' begroet ik de ander
    [ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Heey Justin' grijnsde Niall. Ik stak mijn hand op en toen ik zijn lippen zag bewegen, krulden mijn mondhoeken helemaal omhoog. 'Oh heey Twist' begroette Niall Twist. Twist glimlachte en begroette hem terug. 'Ben je er achter gekomen dat we hier zijn?' grinnikte ik. 'Justin, ik heb interessant nieuws gehoord' grijnsde Twist en ik keek hem verschrikt aan. 'Sinds wanneer ben je bi?' vroeg hij. 'Vandaag erachter gekomen' glimlachte ik. 'Gaaf. Ik denk niet dat je ouders het erg vinden, Jeremy en Pattie kennende' grinnikte hij. 'Dus jij vind het niet erg?' vroeg ik wat voorzichtig. 'Waarom dat? Daar kan je niks aandoen' Oh. Oké. Dat was raar. Ik had Twist' antwoord wat anders verwacht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall HOran

    'Ben je er achter gekomen dat we hier zijn?' ik schiet in de lach en knik naar hem. 'Justin, ik heb interessant nieuws gehoord' Twist grijnst even en Justin kijkt hem verschrikt aan. 'sinds wanneer ben je bi?'vraagt hij. 'vandaag erachter gekomen' glimlacht hij. 'Gaaf. Ik denk niet dat je ouders het erg vinden, Jeremy en Pattie kennende' Justin en ik kijken hem even verasd aan, dit had ik ook niet van hem verwacht.'dusj evind het niet erg?' voorzichtig vraag Justin het. 'Waarom dat? Daar kan je niks aandoen' Ik begin breed te grijnzen 'Dat was niet wat ik verwacht had maar het is cool'glimlach ik in de hoop dat we een beetje aardig konden doen tegen elkaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Christopher Lynn Moore - Lil Twist

    'Wat? Dachten jullie dat ik de stoere rapper ging uithangen en het helemaal afwees?' lachte ik hard. 'Wat zijn jullie erg. Ik kan ook normaal doen, hoor. Ik ben niet een kind dat in de hel geboren is' grinnikte ik. Naïeve jongens, toch. Toen ik naar Justin keek, die naar Niall staarde. 'Heb ik wat gemist? Sinds wanneer heb je een vriendje?' grijnsde ik. 'Ik heb geen vr- vriendje' stotterde Justin. Oh ja, hij stotterde soms. Kon hij niks aan doen, natuurlijk. En het was ook niet irriterend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan

    'Wat? Dachten jullie dat ik de stoere rapper ging uithangen en het helemaal afwees?' lacht hij hard. 'Wat zijn jullie erg. Ik kan ook normaal doen, hoor. Ik ben niet een kind dat in de hel geboren is' Ik schiet onbewust in de lach. 'Naja ik vind het niet erg hoor. Maar je weet het nooit bij mensen' ik grinnik even zacht. Ik voel de blik van Justin op me branden en glimlach onbewust terug. 'Heb ik wat gemist? Sinds wanneer heb je een vriendje' grijnzend kijkt Lil Twist hem aan 'ik heb geen vr-vriendje' stottert Justin en ik glimlach zacht naar hem. Ik weet wel dat voor hij weg was dat Lil heel anders tegen me aankeek. 'Jemig welke gek maakt nou zoveel lawaai' mompel ik als ik een harde dreun gevolgd door knal hoor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mag Dan de herrie hebben gemaakt?]


    Bowties were never Cooler

    [waarom ook nietXD ahah]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Mijn ouders waren terug naar het hotel, maar Phil bleef hier. Hij zou anders naar zijn familie gaan, maar ik had weten te regelen dat hij bij mij mocht blijven slapen. Samen hadden we besloten een filmpje te maken. We waren in de lege keuken en gingen proefjes uitproberen die we op tumblr hadden gezien. Het ging een hele tijd goed en we werden vooral vies, maar we hadden wel heel veel lol... Tot we gingen proberen een nieuwe Voldemort te creëren door een oude nokia in de magnetron te stoppen. We keken van dichtbij. Het lukte redelijk tot er flitsen uit kwamen. We sprongen achteruit, waardoor we samen over een paar stoelen op de grond kieperden. Niet veel later kwam er een luide knal uit de magnetron en werd de hele keuken gevuld met rook.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Een stank lucht vulde mijn neusgaten en ik trok mijn wenkbrauwen op. 'Ik ga wel even kijken, dan kunnen jullie nog even praten en ik ga even wat drinken. Willen jullie nog iets?' ze schudde beide van nee dus ik liep in mijn strakke polo en broek op mijn sokken richting de stank. Ik kwam uit bij de keuken en deed de deur open. Een onbekend iemand en Dan zaten midden in een hoop zooi en de keuekn zat vol rook. Mijn ogen worden groot. 'WIl ik weten wat jullie deden of niet?'; grinnik ik zachtjes. Ik grinnik en trek de koelkast open en ik kreeg trek. Ik besloot mijn levensstyle eens om te gooien en cola te pakken en weer een appel. Ik herinner me Alex zijn woorden nog na.'Je bent niet dik, je moet juist aankomen' ik kijk even naar mijn buik. Wacht! Waar waren de rolletjes gebleven? Even kijk ik verbaasd naar mijn magere buik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik keek Phil aan toen ik weer iets kon zien. Hij grijnsde en ik grijnsde terug. "Eerst dus de printplaat eruit halen voor je de Heer van het Duister probeert te laten herrijzen. Ik denk dat dat het was. Zeg eens dat, Phil." Ik richtte de camera op hem en daarna weer op mij. "Tot snel op de radio. Zondag om 7uur." Ik zette de camera uit. Op dat moment kwam Niall binnen. Ik schoof wat dichter naar Phil toe. "Dat wil je niet." zei Phil gelukkig maar. Ik leunde met mijn hoofd op zijn schouder. Ik was wel blij dat hij nu hier was. Ik voelde me veel zekerder zo met mijn vriend naast me. Ik zag dat hij cola en een appel uit de koelkast haalde. Ik was blij dat hij at. Hij was zo'n scharminkel.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 19:09 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik zie dat Dan gelijk tegen de jongen aankruipt. 'ow hoi, ben je nieuw? Ik ben Niall Horan' stel ik me voor. Hmm gek dat Dan hem wel vertrouwde, terwijl hij mij iets langer kende, naja het zal wel. Misschien kende ze elkaar al wel. Ik drink een slok en kijk rond 'IS er oorlog geweest ofwat?' grinnikend neem ik de ruimte in me op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Phil glimlachte naar Niall. "Nee, gewoon een vriend van Dan. Ik ben op bezoek." Ik Keek even rond. De halve keuken zat onder het roet en de rest was nog gevuld met rook. "Nee, we hebben Voldemort herrezen uit de as van een oude nokia." zei ik vrolijk, maar nogsteeds dicht tegen Phil aan gekropen. Ik haalde een hand door mijn haren en glimlachte een beetje. Ik voelde me al weer wat beter, al was ik wel bang dat ik weer eens een terugval zou krijgen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    De jongen glimlacht naar me "Nee, gewoon een vriend van Dan. Ik ben op bezoek." Ik knik 'Gezelliig. Wacht maar je mag gewoon bezoek hier hebben? Jemig die Precilla haatte me echt zeg' mopper ik op Precilla."Nee, we hebben Voldemort herrezen uit de as van een oude nokia." Ik schiet in de lach om de droogheid. Zijn bezoek deed hem zichtbaar goed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik grinnikte zacht. "Eigenlijk niet, maar ze weet hoe rustig ik erdoor wordt en ze wil me zo snel mogelijk weer terug in London hebben." Ik hoorde hem lachen bij mijn opmerking, terwijl ik totaal serieus was. Dat was namelijk wat wij hadden geprobeerd. Ik keek even naar Phil en stond op om drinken te halen. Ik vond het niet prettig, maar met Phil om me te beschermen en Niall die de enige dreiging vormde durfde ik het wel.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    "Eigenlijk niet, maar ze weet hoe rustig ik erdoor wordt en ze wil me zo snel mogelijk weer terug in London hebben."'Hmm' zucht ik, i,k wou dat de jongens hier waren of mijn broer, of gewoon Alex. 'Dus nog iets leuks te vertellen naast Voldemort proberen te herrezen?' ik grinnik evn zacht. 'maar aan wie had je het gevraagd, want Precilla heeft echt de pest aan me, en dan omdat ik op jongens val maar volgende week komt Alex en dan kan ik een paar nachtjes bij hem in zijn bus slapen met hem maar zou dat dan mogen, of zou Alex hierheen moeten persé" zeg ik half vragend half nadenkend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan