• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    El Diablo.

    [Nee, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Hij zoent me 'opgewonden Horan'zegt hij ook aardig hees en ik knik. Mijn shirt wordt uitetrokken en we zoenen verder. Hij drukt zijn onderlichaam even op het mijne en ik kreun. Daarna besluit hij zoemen mijn broek uit te doen. Mijn boxer stond al aardog gespannen en snel draai ik de rollen om. Ik trek zijnshirt en broek uit en beweeh heen en weer p zinn bovbel en maak figuurtjea p zijm bujk




    En toen kwam dan met phiil haha zou grappig zojn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Na dat de twee jongens we waren gelopen begonnen Phil en ik de keuken op te ruimen. Zo veel werk was het niet, want de keuken was niet zo groot. Na een tijdje ging er een telefoon. Dat kon die oude nokia toch niet zijn? Ook de mijne was het niet, of die van Phil. Toen zag ik Niall's telefoon liggen. Ik nam op. Het was Alex. Hij vroeg om Niall. "Wacht even. Hij is op de kamer." zei ik in het toestel. Ik greep Phil bij zijn arm en liep met hem naar de kamer. "Niall, ik heb Ale..." begon ik toen ik de deur open duwde, maar mijn mond viel halverwege de zin open van schok. Hij ging dus echt vreemd. Alex vroeg wat er aan de hand was. "Sorry man. Hij gaat vreemd." zei ik in de telefoon. Aan de andere kant van de lijn werd het doodstil. Ik hoorde nog zacht een bedankje voor het nieuws voor de toon dat er was opgehangen.


    Bowties were never Cooler

    [Lalala]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 7:55 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik kreun even als de deur open gaat "Niall er is iemand aan de telefonn Ale' hij valt stil en loopt weg maar mijn smoesjes lageb al klaar. Zo zou Justin woedend zijn ondat ik hem afgewezen had eb wraak eillen hebben terwijl Alex het niet kon geloven en dacht dat hij mijn vriendje nog was. 'ik word gek van hemvmompel ik naar Justin en trek zijn onderbroek gretig on laag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Whoops, dacht dat ie nog binnen was]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Justin Drew Bieber

    'Ik word gek van hem' mompelde Niall. Een grinnik verliet mijn mond. Al gelijk daarna verliet een opgeluchte zucht mijn mond, maar dit vond ik niet eerlijk dus ik trok Niall's broek helemaal uit en trok langzaam zijn boxer uit. Een grijns sierde mijn mond. Zijn lid pakte ik eerst plagend zachtjes vast, en streelde er even overheen. Na even stopte ik en likte er teder over. Daarna sloot ik mijn hand erom en begon hem af te trekken, terwijl ik er zacht met mijn tong overging.

    [Dit voelt echt behoorlijk gênant]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 8:04 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Hij grijnst en voor ik iets kan zeggen of doen kleed hij me uit. Ik grinnik even,hij had er ook behoorlijkblang op zitten wachten. Heey we zijb ook maae tieners met behoeftes. Ik slaak een harde kreun als zijn hand over mujn lengte gaat. Zodra ik zijn tong voel tril ik even van genot en sla mijn hoofd achterover. Grijnzend pak ik ook de Izijne en ga langzaan in een obritmisch beweging hwen en weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Al kreunend ging ik verder. Het voelde heerlijk. Ik had nooit wat echt met een jongen gehad, maar raar genoeg wel een keertje seks. Stomdronken en een beste vriend. Ach, ik en Jay praten er niet over. Het tempo ging steeds sneller, en mijn kreunen werden tot genietende geluiden gesmoord. Niall was werkelijk geweldig.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 15:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Door zijn kreunen raakt eik nog meer opgewonden. Ik druk mijn lippen weer op de zijne terwijl ik lichtjes hijg.
    Ik draai me om zodat mijn kont bij zijn hoofd zit zodat hij verder gaat en neem zijn tong in mijn mond en cirkel lichte rondjes om zijn lengte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Na even stopte ik, ging weer goed liggen en drukte een kusje op Niall's lippen, om hem daarna om te draaien. Grijnzend bracht ik één vinger naar binnen. Na eventjes te stoppen zodat het niet al teveel pijn deed, kwam er een tweede bij en begon ik ze ritmisch te bewegen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    niall Horan [ en dan heeft ie zijn billetjes niet goed afgevecht en zit er stront aan Justins vingersXd omg 23 abo's op neiuw verhaal.

    Na even stopte hij en ik slaak nog een kreun. Hij drukte een kus op mijn lippen en draaide me om. Afwachtend en nieuwsgierig naar wat hij ging doen bleef ik liggen. IK slaak een harde kreun als hij jeen vinger naar binnen brengt. Na een klein poosje weer een vinger erbij 'JUSTIIIN' kreunde ik hijgend terwijl de rillingen van genoot over mijn gehele lichaam liepen. Als hij ze begin te bewegen slaak ik weer een kreet en met mijn hand naar achter tast ik naar kleine Justin waar ik met mijn vingers hem aftrek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [God, Yvonne, goor kind XD. Het is voor mij al behoorlijk wat om dit te schrijven, ik voel me nu net een man ;<]

    Justin Drew Bieber

    'Zijn jullie al-. Ik ga al weg' hoorde ik Twist toen hij binnenkwam en gelijk naar buiten stormde. 'Twist' gromde ik, lichtelijk geërgerd. Maar dat ebde snel weg toen Niall me begon aftetrekken. Om onze kreunen te dempen, drukte ik weer mijn lippen op die van hem. Mijn vingers bewoog ik steeds sneller in en uit hem, maar nog altijd voorzichtig en oplettend. Wat was ik blij, blij dat Alex het met Niall uit had gemaakt. Het klonk egoïstisch, alleen als je hoorde hóé hij het überhaupt uit had gemaakt was je het zeker met me eens.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ahahahhaha ik kon het even niet laten, omdat ik nu momenteel uberbilj vorlijk en hyper ben

    'Zijn jullie al- Ik ga al weg' Is de stem van Twist en ik hoor een deur dicht gaan. 'Twist' gromt Justin waardoor ik grinnik. Hij kust mijn lippen weer en ik kreun steeds harder omdat hij sneller in en uit me gaat met zijn vingers. Ik ga steeds sneller met aftrekken en begin te grijnzen. Uit het niets maak ik mezelf los en duw Justin grijnzend op zijn buik. Voorzichtig en erg langzaam laat ik mijn stijve in zijn kont gaan en slaak een paar harde kreunen. 'Ja?' vraag ik hees en schor om te kijken of hij aan de pijn al gewend was, wnat dat was het laatste wat ik wou, Justin die pjn had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik beet op mijn lip om de pijn te negeren. Natuurlijk kon ik het niet negeren, maar een poging deed ik wel. Met gesloten ogen ontspande ik me en knikte als het teken dat Niall mocht beginnen met stoten. Het deed misschien ietwat pijn, maar ik wist dat -dat al gelijk over zou gaan naar genot. Al snel opende ik mijn ogen weer. Twist zou vast iemand anders lastig vallen, morgen zou ik hem nog wel eens toespreken over dat ie voortaan maar moet kloppen. Eigenlijk is het best grappig als je ernaar keek.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 17:36 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."