• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    Ik maakte me wat zorgen om Niall, misschien was ie wel gekidnapt door één of andere aliën van Jupiter. 'Ik ga even naar Niall' mompelde ik tegen Twist. 'Zolang jullie maar geen seks hebben, vind ik het best' mompelde hij. 'Wat nou seks?' Mijn kussen gooide ik naar zijn hoofd terwijl hij door lachte. Mompelend liep ik naar de keuken, waar ik Niall en zijn kamergenoot zag. Nog een vriend, waarschijnlijk. 'Wat was die herrie?' vroeg ik gefronst. 'Laten jullie wat ontploffen, of zo? Oh, gaaf! Wat was het? Heb je het gefilmd?' Een grijns kwam er op mijn gezicht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik kijk op als Justin van allres lult. Zacht begin ik te lachen "ze hebben een mobiel laten ontploffeb wat te drinken" ik houd mijn glas omhoog en neem een hap uit de appel. Daarna loop ik naar Justin 'ik hou van je"grijns ik. Het gedeelte met Alex had hij toch niet gehoord. 'het is uit tussen ons'zeg ik zacht en nepverdrietig en kink naar Justin. 'maar jij zou me niet laten valle zpals hij dat deed de klootzak"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Wat?' De grijns op mijn gezicht was weg en ik keek bezorgd naar Niall. 'Wat is er gebeurd?' Niall liep naar me en ik trok hem in een knuffel 'Wat heeft hij gedaan? Wat een eikel' gromde ik. Mijn handen balde ik tot vuisten en mijn bezorgde gezicht ging over tot een frons. Als hij Niall wat had aangedaan dan ging ie er onmiddellijk aan.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 20:53 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horsn

    Justin rustig. Ik heb hen verteld hoe ik me voelde en hij zei dat hij liever bij zujn vrienden was dan bij mij en hen het uitgemaakt'zeg ik zqcht en omhels hem terug. Ik druk een kusje op zijn wang 'volgende wrek mag ik twee nachtjes met Greg dus fan slaap ik niet hier. Hij is hier voor zaken"lieg ik moeiteloos. Dat het Alex zou zijn hoe hik niet te weten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik had er geen woorden voor. Eerst Zayn, nu die Alex. Wie doet Niall zoiets nou aan? Bij het kusje op mijn wang glimlachte ik zwakjes. 'Oh, dat is fijn. Dan kan je -je broer weer zien' zei ik, volledig gemeend. Ik wist hoeveel je kon houden van een broertje of zusje, dus Niall zou hetzelfde voelen voor zijn grote broer. Dit keer draaide ik me naar Dan, volgens mij heette hij zo, en zijn vriend of familielid. 'Hi. Ik ben Justin' stelde ik mezelf netjes voor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Uk glimlah zwak. Ik wist dat dit niet goed wss en niet zo hoprde. "ik hou van je"zg ik zacht en bijt op mijn lip. Daarna pak ik mijn etem en drinken zobder iets te zeggen naar mijn kaner waar Twist is. Ik pak mijn gitaar en begin zacht They dont know about us te spelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ik ook van jou' antwoordde ik, en ik liep Niall achterna. Goh, dat klonk wel erg stalkerig. Glimlachend nam ik plaats op de grond, om naar Niall's gitaarspel te luisteren. Hij kon erg mooi en goed spelen. Vragend keek ik hem aan zodat hij als ie klaar was kon antwoorden of ie les had gehad.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nial Horan

    Ik merk dat Justin me ahterna ggaan is. 'ik heb alles mezelf aangeleerd. Noteb lezen via internet en door te luitsrren'vertel ik zacht. 'Justin vind je me eht leuk?' ik kijk hem vragrnd aann. Waarom ik dit deed? Ik was te bamg dat ik weer iemand zou kwetsen of verliexen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'En ik ben weg' mompelde Twist, waarbij ie de kamer uitliep. Op Niall's vraag knikte ik onmiddellijk. 'Ja, anders zeg ik het heus niet. Ik laat je niet vallen, ik zal nooit bij je weggaan. Ik ben namelijk niet zoals de anderen. Want ik ben echt verliefd op je, Niall' knikte ik. Zijn heldere, blauwe ogen om in te verdrinken, zijn geverfd, blond haar wat perfect zat, zijn hele uiterlijk èn innerlijk. Alles was mooi aan hem. Van de grond stond ik op en kwam ik naast hem zitten. Glimlachend keek ik Niall aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dan Howell
    Ik haalde wat drinken en gaf een van de twee glazen aan Phil. Ik kroop in elkaar achter Phil toen er nog iemand binnen kwam. Ik herkende zijn gezicht, maar meer ook niet. Phil aaide over mijn arm. Ik hoorde Niall wat praten over zijn vriendje en met die jongen. Ging hij nou vreemd? Ik fluisterde het in Phil's oor en hij haalde zijn schouders op. Ik bleef dus maar gewoon wachten.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik glimlach 'dat is zo lief'langzaam buig ik mijn hoofd naar hem en voor ik het weet zojn mijn ogen dicht en druk uk mijn lippeb liefdevol op de zijne. Kon je van twee mensen houden in verliefd zijn? Ik wist het niet maar ik was het. Langzaam haal ik mijj lippen van de zijne en kijk hem glimlachend aan terwijl ik opgewonde raak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Toen Niall zijn lippen op de mijne drukte, wist ik het zeker. Ik was verliefd op deze jongen. Caitlin, Jasmine, Selena, elk meisje kon me niks meer schelen. Niall was mijn enige liefde. Een bom vol vlinders ontplofte in mijn buik. Wat hield ik van hem. Na de kus keek Niall me opgewonden aan, waardoor ik grijnsde. Speels duwde ik hem achterover en drukte weer mijn lippen op de zijne, om vervolgens zachtjes over zijn lip te gaan met mijn tong.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Hij grijnst als hij mijn opgewonden blik ziet en duwt me achterover. Hij begint me te zoene waar ik maar altegraag in op ga. Met mijn handen glij ik grijnzend onder zijn shirt terwijl mijnn bobbel begint te groeien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Zachte kusgeluiden verlieten onze monden. Niall's handen kropen onder mijn shirt, en ik voelde een bobbel in zijn broek. 'Opgewonden, Horan?' fluisterde ik in zijn oor. Mijn lippen gleden over zijn hals en stopten bij zijn shirt. Die trok ik uit, waarna mijn lippen verder gleden over zijn dunne bovenlichaam. Alweer stopten ze, dit keer bij de rand van zijn broek. Inplaats om ook zijn broek uit te trekken, drukte ik mijn lippen weer op de zijne en drukte mijn handen lichtjes tegen zijn borstkas aan. Toch besloot ik maar om al zoenend zijn broek los te maken.

    [Oh nee, zes plus beelden. Ik ben pas vijf en driekwart]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zijn ze nogsteeds in de keuken?]


    Bowties were never Cooler