• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 23:35 ]


    Your make-up is terrible

    KittyChan schreef:
    (...)


    Hahahahahah

    Maar is het wel dik touw?

    Dat wordt over het algemeen meer aangeraden dan dun touw. Want ja dat doet pijn...


    Een beetje pijn lijkt mij niet zo'n probleem. Daarbij denk ik dat het meer ligt aan de kennis van de persoon die haar heeft vastgebonden, hopelijk niet al te strak. En anders, dan heb je prachtige striemen in je polsen staan. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Ik ben hier geloof ik echt de enige die niet into dat soort dingen is. Handboeien, zweepjes, touw.. Moet er allemaal niks van hebben. :'D


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Ik ben hier geloof ik echt de enige die niet into dat soort dingen is. Handboeien, zweepjes, touw.. Moet er allemaal niks van hebben. :'D


    Nope, je bent niet de enige :'D


    26 - 02 - '16

    Ribery schreef:
    Ik ben hier geloof ik echt de enige die niet into dat soort dingen is. Handboeien, zweepjes, touw.. Moet er allemaal niks van hebben. :'D

    Ik vind het geweldig :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ribery schreef:
    Ik ben hier geloof ik echt de enige die niet into dat soort dingen is. Handboeien, zweepjes, touw.. Moet er allemaal niks van hebben. :'D


    Ik ook niet hoor. Vastbinden tot daar aan toe, maar meer niet. M'n vriend heeft er al helemaal haat aan, dus dat komt mooi uit. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ribery schreef:
    Ik ben hier geloof ik echt de enige die niet into dat soort dingen is. Handboeien, zweepjes, touw.. Moet er allemaal niks van hebben. :'D


    ik eerst ook hoor. maar mijn vriend wilde t heel graag proberen. t valt best mee


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cyborg schreef:
    (...)

    Nope, je bent niet de enige :'D


    helaas ben je niet into dit ;x ik eigenlijk wel een beetje :') arme ik ):

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik vind het geweldig :Y)


    ik wil wel eens een beetje proberen :') maar mijn vriendin vindt het niks + heel hoerig ;x

    Amell schreef:
    (...)

    ik eerst ook hoor. maar mijn vriend wilde t heel graag proberen. t valt best mee

    Nah, ik vind het helemaal niet geil ofzo. :'D


    ars moriendi

    Impossibru schreef:
    (...)

    ik wil wel eens een beetje proberen :') maar mijn vriendin vindt het niks + heel hoerig ;x


    Hoerig? Dat vind ik dan weer een beetje overdreven. Iedereen zijn eigen voorkeuren maar eh...


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Hoerig? Dat vind ik dan weer een beetje overdreven. Iedereen zijn eigen voorkeuren maar eh...


    tja.. ik zei eens voor grap om bij de daad eens een vib te gebruiken haar extra plezier tegeven. maar dat vindt ze ook al heel hoerig. mja moet ik respecteren.

    Impossibru schreef:
    (...)

    tja.. ik zei eens voor grap om bij de daad eens een vib te gebruiken haar extra plezier tegeven. maar dat vindt ze ook al heel hoerig. mja moet ik respecteren.


    Ik kan niet zonder dat ding hoor, geweldig wat je ermee kan. (cat)
    Een hoer zie ik die niet gebruiken om voor zichzelf plezier toe te voegen haha, want daar gaat het nou eenmaal niet om bij een hoer.


    Your make-up is terrible

    Impossibru schreef:
    (...)

    ik wil wel eens een beetje proberen :') maar mijn vriendin vindt het niks + heel hoerig ;x


    Ik bedoelde het niet letterlijk, jeez, post het dan ook niet hier >.<

    Ik vind het vooral ongemakkelijk en eigenlijk ook wel onnodig. Ik voel me er totaal niet prettig bij that's it.


    26 - 02 - '16

    Tamtamtaam, wat een vooroordelen over hoeren, dat bin ook mensen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh well, sorry. Zo ben ik opgevoed. Ik heb nooit een normaal oordeel hierover kunnen vellen. Maar goed. Ik zeg wel niks meer.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 16:58 ]


    26 - 02 - '16