• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 23:35 ]


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik zou dan echt op datingsites gaan en alles... gek worden, dat zou ik.


    Ik zou naar Zweden of Denemarken gaan. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Dus als je speen jaar geen seks hebt gehad en dan denkt: ,,Ik mis de seks" en vanaf dat moment tot aan jevolgende beurt, bijvoorbeeld over drie maanden, is dan de periode van droogstaan. Drie maanden. Of is het dan vijftien maanden, met dat jaar meegerekend?
    Ik doe moeilijk, lmao.


    xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Dus als je speen jaar geen seks hebt gehad en dan denkt: ,,Ik mis de seks" en vanaf dat moment tot aan jevolgende beurt, bijvoorbeeld over drie maanden, is dan de periode van droogstaan. Drie maanden. Of is het dan vijftien maanden, met dat jaar meegerekend?
    Ik doe moeilijk, lmao.
    Naja, dat is dus 15 maanden :P dus niet vanaf het moment dat je het mist, maar vanaf het moment dat je het ook daadwerkelijk niet meer hebt gehad.


    Life is hard and then we die

    KittyChan schreef:
    (...)


    One Night Stand ofzo of ben je daar niet het type voor?

    Ik heb een vriend. Dus aan ONS doe ik niet nee. :Y)

    @Annick ; nja ze zit daar ook wel op maar ze wil ook niet gelijk met een jongen naar bed :')


    -

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Naja, dat is dus 15 maanden :P dus niet vanaf het moment dat je het mist, maar vanaf het moment dat je het ook daadwerkelijk niet meer hebt gehad.


    Ah, zo. Dank u. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb ook nog een vraag.

    Mijn vriend is heel erg seksueel actief, Hij heeft dan ook heel snel zin. hij zelf vind dit soms erg vervelend, omdat hij "al" 21 is. Maar is dit ook raar? Ik zou zeggen van niet maar weet t niet zeker.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Genius schreef:
    Ugh ik sta te lang droog. :Y) Een vriendin van me staat al bijna 9 maand droog en ze blijft erover zeuren. Super irritant want ze doet er zelf ook niks aan :')


    Ik sta bijna 6 maanden droog, meheh. Almost completed the challenge. :Y) Of ik heb eerder een marteling doorstaan. Maarja. :'D

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 21:10 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Amell schreef:
    Ik heb ook nog een vraag.

    Mijn vriend is heel erg seksueel actief, Hij heeft dan ook heel snel zin. hij zelf vind dit soms erg vervelend, omdat hij "al" 21 is. Maar is dit ook raar? Ik zou zeggen van niet maar weet t niet zeker.
    Dat is vrij normaal hoor, jongens worden nou eenmaal erg snel opgewonden :P


    Life is hard and then we die

    Amell schreef:
    Ik heb ook nog een vraag.

    Mijn vriend is heel erg seksueel actief, Hij heeft dan ook heel snel zin. hij zelf vind dit soms erg vervelend, omdat hij "al" 21 is. Maar is dit ook raar? Ik zou zeggen van niet maar weet t niet zeker.



    Je bent een bepaalde periode heeeeeeel erg seksueel actief maar asl het je stoor mpet je het gewoon zeggen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)


    Je bent een bepaalde periode heeeeeeel erg seksueel actief maar asl het je stoor mpet je het gewoon zeggen


    Mij stoort t niet, hij vind t zelf soms vervelend


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Genius schreef:
    (...)
    Ik heb een vriend. Dus aan ONS doe ik niet nee. :Y)

    @Annick ; nja ze zit daar ook wel op maar ze wil ook niet gelijk met een jongen naar bed :')
    Kan ik me ook iets bij voorstellen, als ik iemand via internet zou ontmoeten zou ik denk ik ook niet meteen met diegene in bed duiken. Maarja, ik vind ook dat ik het niet moet gaan tegenhouden omdat ik vind dat je toch minstens wel een bepaalde periode moet wachten. Als je snel met elkaar in bed ligt, dan is het snel. Duurt het wat langer, dan duurt het wat langer. Als het maar niet geforceerd gaat vind ik alles prima. :)


    Life is hard and then we die

    Genius schreef:
    (...)
    Ik heb een vriend. Dus aan ONS doe ik niet nee. :Y)

    @Annick ; nja ze zit daar ook wel op maar ze wil ook niet gelijk met een jongen naar bed :')




    En dan geen seks?
    wacht...
    Hoelang sta je droog?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Amell schreef:
    (...)

    Mij stoort t niet, hij vind t zelf soms vervelend


    Zeg tegen hem dat het jou niets uitmaakt, misschien ontspant hij zich dan als het voorkomt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Requille schreef:
    (...)

    Ik sta bijna 6 maanden droog, meheh. Almost completed the challenge. :Y) Of ik heb eerder een marteling doorstaan. Maarja. :'D

    Ik zou het eerder een marteling vinden :'D


    -

    KittyChan schreef:
    (...)



    En dan geen seks?
    wacht...
    Hoelang sta je droog?

    10 dagen. :Y)


    -