• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 23:35 ]


    Your make-up is terrible

    Sibyllin schreef:
    (...)

    No idea...



    het is nog steeds een soort taboe ofzo


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Zelfs ik heb dat geleerd op mijn school. :Y) Maar dan moet je vriend gewoon met je clitoris bezig gaan als je seks hebt. :'D


    -

    Genius schreef:
    Zelfs ik heb dat geleerd op mijn school. :Y) Maar dan moet je vriend gewoon met je clitoris bezig gaan als je seks hebt. :'D


    Ik laat hem wel het werk doen:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    Ik laat hem wel het werk doen:Y)

    Of je doet het zelf. Die arme jongen moet al het werk vast altijd al doen.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Of je doet het zelf. Die arme jongen moet al het werk vast altijd al doen.


    Gniffel.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    @ Cas ik wil best aangeven in welke categorie ik zit maar ik weet het zelf niet:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Genius schreef:
    (...)
    Of je doet het zelf. Die arme jongen moet al het werk vast altijd al doen.


    Ja klopt xD maar ik doe ook heel veel:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ugh ik sta te lang droog. :Y) Een vriendin van me staat al bijna 9 maand droog en ze blijft erover zeuren. Super irritant want ze doet er zelf ook niks aan :')


    -

    Genius schreef:
    Ugh ik sta te lang droog. :Y) Een vriendin van me staat al bijna 9 maand droog en ze blijft erover zeuren. Super irritant want ze doet er zelf ook niks aan :')
    Ik zou dan echt op datingsites gaan en alles... gek worden, dat zou ik.


    Life is hard and then we die

    Genius schreef:
    Ugh ik sta te lang droog. :Y) Een vriendin van me staat al bijna 9 maand droog en ze blijft erover zeuren. Super irritant want ze doet er zelf ook niks aan :')


    Wat is in godsnaam ,,droogstaan"?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Wat is in godsnaam ,,droogstaan"?
    Geen seks hebben voor een bepaalde periode die jij te lang vindt op dat moment :P


    Life is hard and then we die

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Wat is in godsnaam ,,droogstaan"?



    Ik versta eronder geen seks maar andere voegen er ook masturberen aan toe


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Wat is in godsnaam ,,droogstaan"?

    Dat je in een lange tijd geen seks meer hebt gehad.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Geen seks hebben voor een bepaalde periode die jij te lang vindt op dat moment :P


    Dus als je speen jaar geen seks hebt gehad en dan denkt: ,,Ik mis de seks" en vanaf dat moment tot aan jevolgende beurt, bijvoorbeeld over drie maanden, is dan de periode van droogstaan. Drie maanden. Of is het dan vijftien maanden, met dat jaar meegerekend?
    Ik doe moeilijk, lmao.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Genius schreef:
    Ugh ik sta te lang droog. :Y) Een vriendin van me staat al bijna 9 maand droog en ze blijft erover zeuren. Super irritant want ze doet er zelf ook niks aan :')



    One Night Stand ofzo of ben je daar niet het type voor?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."