• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 23:35 ]


    Your make-up is terrible

    KittyChan schreef:
    (...)

    Je moet het een paar keer een kans geven... je kunt niet na een keer zeggen dat je het niet leuk vindt

    Hoezo dat? Ik dacht dat seks voornamelijk plezier en genot betekende? Als jij je niet goed voelt bij zoiets, moet je toch niet "door proberen tot je het fijn vind"? =S


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Hoezo dat? Ik dacht dat seks voornamelijk plezier en genot betekende? Als jij je niet goed voelt bij zoiets, moet je toch niet "door proberen tot je het fijn vind"? =S



    Zo bedoelde ik het nou ook weer niet...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nee.. Als je je echt niet goed voelt bij zoiets dan doe je het denk ik niet nog een keer nee...

    Maar als de eerste keer seks heel veel pijn doet.. doe je het dan ook nooit meer???


    Voor SM is vertrouwen nodig.. en dat groeit.. als je je eerst bij het ene misschien niet zo prettig voelt.. kan je het misschien later, als het vertrouwen nog wat meer gegroeid is, nog een keer proberen.. misschien dat het dan anders is....

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 20:57 ]

    mismi schreef:
    Nee.. Als je je echt niet goed voelt bij zoiets dan doe je het denk ik niet nog een keer nee...

    Maar als de eerste keer seks heel veel pijn doet.. doe je het dan ook nooit meer???


    Voor SM is vertrouwen nodig.. en dat groeit.. als je je eerst bij het ene misschien niet zo prettig voelt.. kan je het misschien later, als het vertrouwen nog wat meer gegroeid is, nog een keer proberen.. misschien dat het dan anders is....

    Dit is behoorlijk irrelevant. Seks hebben of SM bedrijven zijn nog altijd twee hele andere dingen. Maar meisje, ik lees net dat je nog nooit seks hebt gehad. Kun je niet beter eerst daar naartoe leven voor je je hier mee bezig gaat houden? :'D

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 22:36 ]


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Dit is behoorlijk irrelevant. Seks hebben of SM bedrijven zijn nog altijd twee hele andere dingen. Maar meisje, ik lees net dat je nog nooit seks hebt gehad. Kun je niet beter eerst daar naartoe leven voor je je hier mee bezig gaat houden? :'D



    Stap voor stap:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ik vond het eerst ook drie keer niks. Mijn vriend wilde het graag proberen, we deden t rustig aan, blinddoekje, met een trui binden, intense aanrakingen omdat je niet ziet wat ie doet. Nu hebben we dan zon kit met stoffen boeien en blinddoeken. Maar verder dan dit wil ik nog niet. Het valt best mee.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Smokeless -> Lolicia (bij Submissive).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kittychan> dominant denk ik maar:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Misschien niet helemaal relevant, maar ik heb gisteren 'The First Time' op YouTube gekeken. Erg leuke film. :Y)
    Deed me weer even zenuwachtig maken voor de eerste keer, haha. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Misschien niet helemaal relevant, maar ik heb gisteren 'The First Time' op YouTube gekeken. Erg leuke film. :Y)
    Deed me weer even zenuwachtig maken voor de eerste keer, haha. :')

    Oh hou op over de eerste keer. Ik was zo nerveus T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Oh hou op over de eerste keer. Ik was zo nerveus T_T

    Aaawh. Wat schattig. Moet je nagaan hoe ik me voel als er straks met kracht een levende banaan in me wordt gepropt. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Oh hou op over de eerste keer. Ik was zo nerveus T_T



    Ik totaal eigenlijk niet....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Barnabas schreef:
    (...)
    Aaawh. Wat schattig. Moet je nagaan hoe ik me voel als er straks met kracht een levende banaan in me wordt gepropt. :Y)




    :|


    Ow wacht even... was levende vergeten in het lezen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Barnabas schreef:
    (...)
    Aaawh. Wat schattig. Moet je nagaan hoe ik me voel als er straks met kracht een levende banaan in me wordt gepropt. :Y)

    Hahahahaha. Omg, Barnabas! De voorstelling die ik nu heb is echt te raar :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahahahaha. Omg, Barnabas! De voorstelling die ik nu heb is echt te raar :'D


    Ik moet toegeven dat er op mijn netvlies nu ook een vaag beeld gegrift staat.


    Bad decisions make good stories.