• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 23:35 ]


    Your make-up is terrible

    Ik baal dat ik zo'n slechte ervaring heb, dat ik het gewoon niet eens meer wil.. tot ik iemand ontmoet die ik compleet vertrouw.


    To infinity and beyond •

    Cas schreef:
    (...)

    Eh, wie zegt dat je de passie daarbij niet voor elkaar kan voelen? Het draait hierbij ook om elkaar lichaam leren kennen en bespelen, alleen op een andere manier. Je moet niet zo snel oordelen denk ik.


    Misschien heb je gelijk en oordeel ik te snel. Ik heb het zelf ten slotte ook nooit gedaan. Ik weet alleen wel dat ik zo'n spelletje niet zou willen spelen.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Misschien heb je gelijk en oordeel ik te snel. Ik heb het zelf ten slotte ook nooit gedaan. Ik weet alleen wel dat ik zo'n spelletje niet zou willen spelen.


    Het draait allemaal juist om die passie, denk ik. Maar je hoeft die dingen ook niet meteen zo extreem uit te voeren. Mensen schijnen ook vaak te denken dat (BD)SM vaak om geweld gaat en er flink gemept word met een zweep en zo, terwijl dat vaak niet eens zo is.
    Wat wij vaak doen is een blinddoek om en dan zacht aanraken op verschillende plekken zodat de ander niet weet waar je je aanraakt en het zo heel intens word. :Y) Maar sommige vinden een blinddoek al te 'hardcore', dat is wel jammer.


    Your make-up is terrible

    Bvlgari schreef:
    Ik baal dat ik zo'n slechte ervaring heb, dat ik het gewoon niet eens meer wil.. tot ik iemand ontmoet die ik compleet vertrouw.


    Ik heb ook enkele hele slechte ervaringen ermee gehad, maar volgens mij ben ik daardoor juist het tegenovergestelde van jou gaan doen.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Het draait allemaal juist om die passie, denk ik. Maar je hoeft die dingen ook niet meteen zo extreem uit te voeren. Mensen schijnen ook vaak te denken dat (BD)SM vaak om geweld gaat en er flink gemept word met een zweep en zo, terwijl dat vaak niet eens zo is.
    Wat wij vaak doen is een blinddoek om en dan zacht aanraken op verschillende plekken zodat de ander niet weet waar je je aanraakt en het zo heel intens word. :Y) Maar sommige vinden een blinddoek al te 'hardcore', dat is wel jammer.


    Hmm, een blinddoek lijkt me dan nog wel leuk. ^^ Maar zodra het over zweepjes gaat heb ik zoiets van 'nee'.


    You are beautiful, you are love.

    Cas schreef:
    (...)

    Ik heb ook enkele hele slechte ervaringen ermee gehad, maar volgens mij ben ik daardoor juist het tegenovergestelde van jou gaan doen.


    Nou ja, het was gewoon een eh.. slechte relatie en ben gedwongen tot dingen die ik dus niet wilde. En sindsdien.. ja, ben ik nogal moeilijk wat dat betreft haha.


    To infinity and beyond •

    Folklore schreef:
    (...)

    Teder zou ik SM niet noemen. Passioneler is het vast, maar op een andere manier, die passie komt denk ik meer voort uit de SM dan de passie voor elkaar. Passie voor elkaar vind ik persoonlijk veel waardevoller.

    Geloof me, SM kan ook heel teder zijn. En nee, ik ben het niet met je eens dat de passie uit de SM komt, de passie voor elkaar is juist heel groot.

    Barnabas schreef
    Tja, ieder zijn beroep hè?
    Het is goed dat ze er zijn, anders hadden we flink wat meer verkrachtingen dan nu. Neemt niet weg dat ik het een vies idee vind om met iedereen het bed in te duiken. Yuk.

    Inderdaad, er worden zóveel verkrachtingen tegengehouden door courtisanes. Ach ja, als je die knop in je hoofd om kan zetten, waarom niet?


    Bad decisions make good stories.

    Een vriendin van me was eens bij me en toen zei ik dat ik een vibrator wou kopen en zei wou dat ook. Dus wij gingen naar de winkel en ik ging serieus op zoek, zij stond er wat ongemakkelijk bij en vond alles grappig. Dus ik had 1 gevonden die me leuk leek en ging naar de kassa en vet met die vrouw erover praten. Toen had zij ineens geen grote bek meer :Y) En later is het weer van 'Ik wil ook 1!' :') Ik snap niet zo goed waarom vrouwen soms zo moeilijk doen over die dingen, het is toch gewoon normaal of niet. Ik had daarna mijn moeder ook gebeld om te vertellen wat ik had gekocht en zij vond het alleen maar leuk haha


    -

    Folklore schreef:
    (...)

    Hmm, een blinddoek lijkt me dan nog wel leuk. ^^ Maar zodra het over zweepjes gaat heb ik zoiets van 'nee'.


    Ik denk dat je een beetje een verkeerd beeld hebt. Het hoeft echt niet zo hardcore te zijn. Zweepjes zijn echt geen must. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Nou ja, het was gewoon een eh.. slechte relatie en ben gedwongen tot dingen die ik dus niet wilde. En sindsdien.. ja, ben ik nogal moeilijk wat dat betreft haha.


    Voor mij hetzelfde, alleen dan met meerdere vroegere relaties, maar volgens mij is het ook normaler om te worden zoals jij dan zoals ik.


    Your make-up is terrible

    Ik moet zeggen dat SM mij ook wel interessant lijkt.. al heb ik nog nooit seks gehad en ik zal het ook zeker niet meteen doen.. maar misschien wel eens wat proberen als je elkaar vertrouwd en een goede relatie hebt ofzo...

    Eerst maar eens iemand vinden xD

    mismi schreef:
    Ik moet zeggen dat SM mij ook wel interessant lijkt.. al heb ik nog nooit seks gehad en ik zal het ook zeker niet meteen doen.. maar misschien wel eens wat proberen als je elkaar vertrouwd en een goede relatie hebt ofzo...

    Eerst maar eens iemand vinden xD



    ja dat had ik ook....

    toen na drie maanden met mijn vriend, kwam hij aanzetten om mij te blinddoeken en zo wordt het langzaam meer met meer kinky ideeen:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Haha... Ik heb nog geen idee of het wel wat voor mij is.. maar daar kan ik maar op een manier achter komen en dat is door het gewoon een (paar) keer te proberen

    mismi schreef:
    Haha... Ik heb nog geen idee of het wel wat voor mij is.. maar daar kan ik maar op een manier achter komen en dat is door het gewoon een (paar) keer te proberen


    Je moet het een paar keer een kans geven... je kunt niet na een keer zeggen dat je het niet leuk vindt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ja.. daarom ook de (paar) tussen haakjes er nog voor... ik denk namelijk ook dat je het meerdere keren moet proberen.. de eerste keer is denk ik altijd een beetje raar...

    Volgens mij kan de eerste keer seks ook behoorlijk pijnlijk zijn... maar dat moet je ook een paar keer doen voordat je er geen last meer van hebt.. denk ik.. weet het niet zeker en verschilt natuurlijk weer per persoon...

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 20:52 ]