• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 23:35 ]


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahahahaha. Omg, Barnabas! De voorstelling die ik nu heb is echt te raar :'D

    Mhehehehehe. Dat was de bedoeling. Mindfuuuuck. :Y) Literally.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Anarose schreef:
    (...)

    Ik moet toegeven dat er op mijn netvlies nu ook een vaag beeld gegrift staat.

    Ik weet wel dat mensen mij altijd heel aandachtig bekijken als ik een penisvormig voorwerp naar binnen werk. O dear. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ribery schreef:
    (...)
    Dit is behoorlijk irrelevant. Seks hebben of SM bedrijven zijn nog altijd twee hele andere dingen. Maar meisje, ik lees net dat je nog nooit seks hebt gehad. Kun je niet beter eerst daar naartoe leven voor je je hier mee bezig gaat houden? :'D


    (Ik heb er echt zo'n hekel aan als mensen 'meisje' tegen me zeggen. Vaak zeggen klanten op het werk dat tegen me :p)


    Maar dat zeg ik ook: eerst maar eens gewoon seks hebben en dan zie ik verder wel.

    Ik bedoelde het ook meer in de context dat je opbouwt... Lijkt mij dat je niet meteen 'hardcore' sm gaat doen, maar dat je het opbouwt en ja voor iedereen is dit anders en iedereen denkt er anders over :) dit is hoe ik er nu over denk en misschien verandert dat wel als ik ook daadwerkelijk iets in die richting heb gedaan. Als blijkt dat ik me er echt niet prettig bij voel, dan zou ik zelf ook niet verder gaan ;)

    Barnabas schreef:
    (...)
    Aaawh. Wat schattig. Moet je nagaan hoe ik me voel als er straks met kracht een levende banaan in me wordt gepropt. :Y)

    Ik zou eerder willen dat er een penis in me word gepropt dan een banaan. Maar ieder z'n ding natuurlijk :'D


    -

    Oh god :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Aaawh. Wat schattig. Moet je nagaan hoe ik me voel als er straks met kracht een levende banaan in me wordt gepropt. :Y)

    Nou nee dank je vriendelijk. Hetgeen wat eraan vooraf gaat lijkt me leuker dan seks zelf tbh.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb voor het eerst wat uitdagender ondergoed aan. Zin in vanavond. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik weet wel dat mensen mij altijd heel aandachtig bekijken als ik een penisvormig voorwerp naar binnen werk. O dear. :Y)


    misschien breng je dat penisvormige voorwerp dan om een rare manier naar binnen? :')

    maar ik heb een hekel aan mensen die andere aankijken als die bijv, een banaan eet of weet ik wat.. de maatschapij is al best sexsisties maar moet het ook nog doorgaan op eten? xD

    DarkSavior schreef:
    Oh god :'D


    Exactly :'D


    26 - 02 - '16

    Hashirama schreef:
    (...)
    Nou nee dank je vriendelijk. Hetgeen wat eraan vooraf gaat lijkt me leuker dan seks zelf tbh.

    De eerste paar keer is dat ook wel zo.

    Frankenstein schreef:
    (...)
    De eerste paar keer KAN dat zo zijn.

    Jou ervaring is niet haar ervaring.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 20:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Impossibru schreef:
    (...)

    misschien breng je dat penisvormige voorwerp dan om een rare manier naar binnen? :')

    maar ik heb een hekel aan mensen die andere aankijken als die bijv, een banaan eet of weet ik wat.. de maatschapij is al best sexsisties maar moet het ook nog doorgaan op eten? xD


    Haha true. Mensen worden zelfs al raar aangestaard als ze een ijsje eten. Tenminste, dat heb ik een keer gezien o.o


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Haha true. Mensen worden zelfs al raar aangestaard als ze een ijsje eten. Tenminste, dat heb ik een keer gezien o.o


    tja.. maar er zijn ook liedjes die zo erg zijn zoals, "lik maar aan mijn lolly" ... pfff

    Impossibru schreef:
    (...)

    tja.. maar er zijn ook liedjes die zo erg zijn zoals, "lik maar aan mijn lolly" ... pfff


    'Ben je geil of wil je een koekje?'


    #WWED - What Would Emma Do?

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Oh hou op over de eerste keer. Ik was zo nerveus T_T


    Ik was eigenlijk helemaal niet nerveus (cat)